Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De auto lager bij de grond zetten heet gewoon verlagen toch? ![]() Ik weet verder nix van auto's, dit heeft mijn broer mij laatst uitgelegd en ik heb het onthouden...vandaar... Verder vind ik er nix aan (die ge-editte plaatjes dus), verander 's wat meer dingen, neem betere kwaliteit plakplaatjes en werk de boel 's mooi af (zoals die schaduw onder die Golf). Kom dan maar terug, want ik vind het idee wel vet psich ![]()
||
Citaat:
Optische Tuning: Het aanpassen van de "buitenkant" van een auto, dus verlagen, grote spoilers etc. etc. Dit had wel een erg hoge nerd-factor, terwijl het niet eens over computers gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De binnenkant tunen, waar jij het over had, heeft wat meer effect, maar zo werkt het echt niet. Om hem dus "op te voeren" (want dat is vaak wat mensen met tunen bedoelen) zorg je er bijvoorbeeld voor dat hij niet meer katalyseert (waar ik een groot tegenstander van ben, aangezien het zeer kankerverwekkende en milieuonvriendelijke effecten kan hebben), een andere motor erin, of de motor verstellen (je kunt een 1.6 motor in sommige gevallen wel wat pushen tot 2.0) en allerlei van dat soort zaken waarmee je de auto dus gewoon de nodige pk's extra geeft. Ook het materiaal van bepaalde zaken kan een aardig effect hebben op de prestatie. Maar ok, dat was dus offtopic...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
vastlopen Elysia | 8 | 01-08-2006 20:53 | |
Software & Hardware |
Hoe open je dit bestand? Mujahideen | 25 | 09-07-2004 20:25 | |
ARTistiek |