Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2004, 20:05
Debje
Debje is offline
'K was vroeger bij een psychiater en hij had als diagnose dat ik veelvoudig mutisme had (kweet nou nog nie wat ut is eigenlijk )...
Daarna kwam ik bij het riagg en het riagg heeft mij en mijn familie aardig de grond ingewerkt zegmaar...mijn familie heeft het riagg ook voor de rechter gesleept en hebben die zaak gewonnen...hulpverlening daar is echt vet verkeerd...
Maargoed ze zeiden dus echt dat ik autisties was enzow...en dat ik nooit verder zou komen als de mavo...en dat alleen maar uit een paar testjes met blokjes die ik daar heb gedaan...
Hebben ze ook naar me school doorgespeeld en me mentor toen ging echt meteen me hele klas vertellen dat ik autisties was enzow...echt erg was dat...ze denken dat nu nog sommige kinderen... me ma heeft toen echt erge ruzie gehad en haar jurist opgeroepen...hij is toen later aangegeven voor beroepsgeheim waar die zich niet aanhield...
Daarna kwam ik bij een psychiater die zei dat ik vaak depressief was maar dat er niets achter zat verder...
Nu zit ik al weer een tijdje bij een psychiater en die zegt dat ik gezond ben...maar hij gaat stoppen met werken...
Nu ben ik voor depressief gezeik enzo bij een nieuwe...
Maar 'k ben het eigenlijk nou wel zat...allemaal die hulpverlening...kword alleen maar depressiefer wat zouden jullie doen?
Oud 06-01-2004, 20:10
Quiana
Quiana is offline
Waardoor word je depressiever, en wat wil je zelf?
Oud 06-01-2004, 20:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
Voel jij je depressief? Vind je zelf dat je hulp nodig hebt? Wat vind je zelf dat je probleem is?

Ik heb nu het idee dat je alleen maar naar al die hulpverlening gaat omdat zij zeggen dat er wat met je is......

Sorry, ik begrijp je verhaal niet helemaal ben ik bang....
Oud 08-01-2004, 18:42
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Als ik zo je verhaal lees kan ik begrijpen dat je vertrouwen in de hulpverlening op dit moment nihil is, maar ik denk dat als je echt nog met problemen kampt, je toch echt nog hulp nodig hebt.

Ik weet niet of je de vorige keer (keren) via een bepaalde instelling hulp hebt gekregen, maar als dat het geval is zou ik eens nagaan of er in jou omgeving ook particuliere hulpverleners zitten. (mensen met een eigen praktijk).

Liefs,

Laura
Reageren

Regels voor berichten