Advertentie | |
|
![]() |
|
zonder broek
![]() probeer oogcontact te maken ofzo en te proberen te achterhalen of je dr niet viaviaviavia kent misschien...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is misschien niet erg subtiel om te gaan flirten en om grapjes te gaan maken.. maar hoe moet je anders contact leggen? er is toch geen andere mogelijkheid? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De enige manier lijkt me idd na haar werk buiten op haar wachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In de zomervakantie werk ik altijd als serveerster in een restaurant en als ik ergens een hekel heb is het wel aan mensen (mannen
![]() ![]() Ga haar niet als een domme koe telkens na zitten gapen, voelt ze zich alleen maar opgelaten door. Door grapjes te maken óver haar kan ze zich in verlegenheid voelen gebracht, wat ook niet echt fijn is, gewoon grapjes mét haar maken is daarentegen wel leuk. (Hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat voor meisje het is ![]() Gewoon aardig en geinteresseerd blijven, een flinke fooi geven + een servetje/bierviltje met je tel. nummer erop. Als je haar echt opgevallen bent en ze een beetje avontuurlijk is belt of smst ze je. ![]()
|
![]() |
Je telefoonnummer op een viltje, bonnetje o.i.d. schrijven kan ook. Zorg dan wel dat zij het krijgt en niet d'r baas of collega. En misschien eerst iets vragen over de kaart. 'Weet jij wat dat is?' 'Is dat lekker?' Zoiets, dan heb je al wat meer persoonlijk contact dan wanneer je gewoon je bestelling opdreunt.
Good luck! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
misschien komt het omdat ik een keer met 2 vrienden uit eten waren. 1 gaf een fooi aan een meisje met in het briefje een ander briefje met zijn telefoonnummer.
daar is hij nog weken mee gepest doordat bleek dat dat meisje en hij een paar dezelfde vrienden hadden.. misschien kan het ook wel goed gaan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|