Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 22:25
Drlove
Drlove is offline
Komende zondag heb ik een leuk etentje met mijn familie. Gezellig! Maar nu kom ik wel vaker in dat restaurant (met me ouders ) en werkt daar een heel mooi meisje in de bediening. Ik vraag me dus af hoe je haar op een normale manier kan aanspreken. Ik ga er niet heen met het idee dit wordt mijn nieuwe vriendin ofzo maar ben gewoon benieuwd naar haar.

Iemand een idee hoe je dit aan zou kunnen pakken?
Oud 07-01-2004, 23:01
Jeopardize
Jeopardize is offline
Schrijf je telefoonnummer op je voorhoofd
Als ze interesse heeft merk je het vanzelf wel
Oud 07-01-2004, 23:22
Verwijderd
Ik zou dat niet onder werktijd doen, dat is cliché en je brengt haar er hoogstwaarschijnlijk alleen maar mee in verlegenheid. Als je het echt in stijl wilt doen wacht je na werktijd bij de personeelsuitgang, casual met een sigaret in je mondhoek, the Fonz style.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-01-2004 @ 00:22:
Ik zou dat niet onder werktijd doen, dat is cliché en je brengt haar er hoogstwaarschijnlijk alleen maar mee in verlegenheid. Als je het echt in stijl wilt doen wacht je na werktijd bij de personeelsuitgang, casual met een sigaret in je mondhoek, the Fonz style.
En met een vetkuif en een lerenjasje
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:35
Tiño
Tiño is offline
zonder broek

probeer oogcontact te maken ofzo en te proberen te achterhalen of je dr niet viaviaviavia kent misschien...
Oud 08-01-2004, 08:20
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ja oogcontact en leuke dingen zeggen als ze aan de tafel staat, haar aan het lachen maken. na het eten nog even napraten en dan een telefoonnummer versieren!
Oud 08-01-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 07-01-2004 @ 23:25:
Komende zondag heb ik een leuk etentje met mijn familie. Gezellig! Maar nu kom ik wel vaker in dat restaurant (met me ouders ) en werkt daar een heel mooi meisje in de bediening. Ik vraag me dus af hoe je haar op een normale manier kan aanspreken. Ik ga er niet heen met het idee dit wordt mijn nieuwe vriendin ofzo maar ben gewoon benieuwd naar haar.

Iemand een idee hoe je dit aan zou kunnen pakken?
een beetje flirten, grapjes maken, haar een beetje in de maling nemen... werkt altijd erg goed in restaurants
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 12:29:
een beetje flirten, grapjes maken, haar een beetje in de maling nemen...
Kun je haar niet beter in de keuken nemen?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-01-2004 @ 12:30:
Kun je haar niet beter in de keuken nemen?
wat bedoel je daar nou weer mee?

het is misschien niet erg subtiel om te gaan flirten en om grapjes te gaan maken.. maar hoe moet je anders contact leggen? er is toch geen andere mogelijkheid?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:40
elledc
elledc is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 12:29:
een beetje flirten, grapjes maken, haar een beetje in de maling nemen... werkt altijd erg goed in restaurants
Terwijl je met je familie aan tafel zit, beginnen babbelen met de serveerster, lijkt me niet zo'n goed idee.
De enige manier lijkt me idd na haar werk buiten op haar wachten.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 12:40:
Terwijl je met je familie aan tafel zit, beginnen babbelen met de serveerster, lijkt me niet zo'n goed idee.
De enige manier lijkt me idd na haar werk buiten op haar wachten.
tjah, ik kan moeilijk de familie van de topicstarter inschatten... maar goed... als ik niet met de serveerster flirt dan firt mijn vader wel met de serveerster.. dat vind ik eigenlijk het leukste van uit eten gaan... flirten met de bediening.. en dat doe ik echt niet alleen in een cheapy restaurant, maar eigenlijk ook wel in een sjiek restaurant waar het helemaal ongepast is, maar tja dan wel wat subtieler natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 12:39:
Het was een geweldige woordspeling.

Grapjes maken werkt in mijn ogen het beste.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:07
Nuck
Nuck is offline
Na het werk wachten is niet zo'n geslaagd idee heur...dat duurt vaak wel erg lang. Ik vind het altijd leuk als een jongen oogcontact zoekt, een leuk praatje aanknoopt, een grapje maakt . Dat soort dingen lijken me dus ook het beste om te doen.
Oud 08-01-2004, 14:33
Lynn
Lynn is offline
In de zomervakantie werk ik altijd als serveerster in een restaurant en als ik ergens een hekel heb is het wel aan mensen (mannen ) van een bepaalde tafel die me telkens in de gaten gaan zitten houden, grapjes óver me aan het maken zijn of spontaan helemaal stil vallen als ik hun eten/drinken kom brengen. Doe dat dus niet

Ga haar niet als een domme koe telkens na zitten gapen, voelt ze zich alleen maar opgelaten door. Door grapjes te maken óver haar kan ze zich in verlegenheid voelen gebracht, wat ook niet echt fijn is, gewoon grapjes mét haar maken is daarentegen wel leuk. (Hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat voor meisje het is )
Gewoon aardig en geinteresseerd blijven, een flinke fooi geven + een servetje/bierviltje met je tel. nummer erop. Als je haar echt opgevallen bent en ze een beetje avontuurlijk is belt of smst ze je.
Oud 08-01-2004, 14:34
Raven
Raven is offline
Citaat:
Cosmo Kramer schreef op 08-01-2004 @ 00:01:
Schrijf je telefoonnummer op je voorhoofd
Als ze interesse heeft merk je het vanzelf wel

Die ga ik dus echt eens proberen ...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:20
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Lynn schreef op 08-01-2004 @ 15:33:
een servetje/bierviltje met je tel. nummer erop. Als je haar echt opgevallen bent en ze een beetje avontuurlijk is belt of smst ze je.
beetje fout vind ik dat...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:26
Drlove
Drlove is offline
thanx voor de tips. Hoop dat ze werken
Oud 08-01-2004, 15:29
RD
RD is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 12:39:
Jeez....dat is ook wel heel ingewikkeld ja
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:58
Annelie
Annelie is offline
Je telefoonnummer op een viltje, bonnetje o.i.d. schrijven kan ook. Zorg dan wel dat zij het krijgt en niet d'r baas of collega. En misschien eerst iets vragen over de kaart. 'Weet jij wat dat is?' 'Is dat lekker?' Zoiets, dan heb je al wat meer persoonlijk contact dan wanneer je gewoon je bestelling opdreunt.
Good luck!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:31
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 08-01-2004 @ 16:20:
beetje fout vind ik dat...
Als je de hele avond al een beetje contact hebt gehad (door bijvoorbeeld geinteresseerd in het eten te zijn enzo ) vind ik dit best een subtiele manier. Weinig jongens die zoveel lef hebben het haar direct te vragen als ze maar relatief weinig contact hebben gehad.
Oud 08-01-2004, 21:11
Gwinnie
Gwinnie is offline
misschien komt het omdat ik een keer met 2 vrienden uit eten waren. 1 gaf een fooi aan een meisje met in het briefje een ander briefje met zijn telefoonnummer.

daar is hij nog weken mee gepest doordat bleek dat dat meisje en hij een paar dezelfde vrienden hadden..

misschien kan het ook wel goed gaan..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
RD schreef op 08-01-2004 @ 16:29:
Jeez....dat is ook wel heel ingewikkeld ja
ik zou maar niet al te bijdehand doen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 23:42
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-01-2004 @ 00:22:
Oud 09-01-2004, 08:16
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
en jezelf dan nog DrLove noemen ook he

Oud 11-01-2004, 22:44
Drlove
Drlove is offline
voor degene die het weten wil de afloop:

ze was er wel vanavond, maar ze bediende onze tafel niet of nauwelijks. Eeen mogelijkheid tot contact was er niet echt. Ben er dus niks mee opgeschoten.
Oud 11-01-2004, 23:13
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Drlove schreef op 11-01-2004 @ 23:44:
voor degene die het weten wil de afloop:

ze was er wel vanavond, maar ze bediende onze tafel niet of nauwelijks. Eeen mogelijkheid tot contact was er niet echt. Ben er dus niks mee opgeschoten.
volgende x beter
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 23:30
Mark
Mark is offline
mevrouw heeft u ook knoflooksaus?

En dan kijk je haar diep in de ogen.
Oud 12-01-2004, 08:57
snoopy
snoopy is offline
Als ze vraagt of het gesmaakt heeft zeg je: "ja, maar ik weet iets wat nog beter smaakt"
deze is op eigen risico
Reageren

Regels voor berichten