Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb lange tijd niet meer ZO HARD gelachen als gisteravond bij Jochem. Ik was aan het zappen en viel er halverwege in. Maar die vrouw met haar klapperende eierstokken, haar baarmoeder in haar keel en "tepels die melk spuiten wanneer ze Zwitsal ruikt" was GENIAAL. Ik heb over de grond gerold van het lachen! Fantastisch gewoon! Echt een persoon om in de gaten te gaan houden. Dit is er eentje die heel groot kan gaan worden
![]() |
![]() |
|
k heb het ook gezien hij is inderdaad errug goed! Ik heb het niet helemaal gezien maar ik vind het knap dat hij viool en piano speelt zonder moeite, hij is ook zooo energiek. Hij gaat maar door! Dit word(of is) een heele grote!
*wwakker worden wakker worden wakk wakk wakker worden!*
|
ik heb het ook gezien ja, ik had nog nooit van hem gehoord, maar ik vind hem echt geweldig...
Weet iemand of het herhaald wordt? neem ik het op... a là willibrord: HÈÈÈ...jemoetmetjepotenvanmeafblijven HÈÈÈ...godverdommeHÈÈÈ ![]()
|
ik vind hem een samenraapsel van andere cabaretiers en daarom bij voorbaat niet goed. maar hij heeft idd wel een leuke show, die ik ook heb gezien, zenden hem niet helemaal uit nl. maar bijna alles wat hij doet heeft hij van een andere cabaretier gejat, beetje jammer...
die van marc-marie vink wel melig overigens |
![]() |
||
Citaat:
Liefs, Margriet
Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 12:28. |
![]() |
|
haha die vond ik echt lachen.. maar terwijl je zit te kijken, ontdek je wel dingen die hij van een ander heeft.
zo vind ik bijv. dat hij aardig veel op bert visscher lijkt, ik vind hem dan wel weer meesterlijk in typetjes ![]() maar ik denk wel dat ik een keer naar zijn show ga ![]() |
![]() |
|
ok, daar gaan we:
het druk zijn heeftie van Bert Visscher de Willibrord Frequin-imitatie van Edwin Evers en Paul Groot de Jos Brink-imitatie van Carlo Boshardt imitaties over het algemeen zijn bekend van Kopspijkers/Spijkers met Koppen/Studio Spaan ok, tis niet zo'n lang rijtje als ik dacht, maar als je dit weghaalt, blijft er toch weinig over. het is leuk; maar it's been done das jammer |
![]() |
|
Ik vond 'm ook erg goed
Maar af en toe werden die ADHD acties wat vervelend Zijn grappen waren geweldig, immitaties perfect Het begin vond ik beter dan het einde ps: Hij werd gepest omdat hij hetro was, jaja, dat is zeldzaam in de cabaretwereld. Hij is daarmee erg gepest. Jij: Mosselprikker! Vagina-toerist! Sneeuwclitje ![]() En dat stukje toen hij voor het eerst ging douchen op z'n nieuwe school was ook zeer lollig Nee, deze jongen komt er wel |
![]() |
|
Verwijderd
|
whahahaha die vent is zooooooow goed!!! jeej ik heb me kapot gelachen!!!
'wakker worden wakker worduuuuuuuh, vond ze nie zow leuk' hihi ![]() met die eierstokke jah!!! waaahhahahaa, en...en... kheb ut op video staan! jippie!!! heb um nu 5 x gzien....dat word nog 10 keer tot dat ik het helemaal uit mn hoofd ken hihi. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de show 'ADHD' ik geloof vorig jaar oktober in de stadsschouwburg in eindhoven al gezien en hij was geweldig. De hele voorstelling gelachen.
Dat stukje met die eierstokken is ge-wel-dig, het enige nadeel is dat het stukje telang doorgaat. Voor de rest was het gewoon écht goed! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond hem dus super, heb de show opgenomen en al een paar keer gekeken. "Nou dan lach ik de billen uit mn string!" |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
eej kunama... kheb hem ook al 5 x gezien
!! ja duh.. saaampies met jou.... *Voor degene die haar niet kennen. Ze is zoo klein, zet haar op een wilde gans en ze doet niels holgerson na!...* (georgina verbaan) *Ze heeft een wolk van eustrogeen boven haar. hoe zeg je dat nog beter, bij de geur van zwitsal beginnen haar tepels melk te spuiten * (vanaf dat moment, heb ik niet meer kunnen ophouden met lachen.. dit stuk blijft mooi.. maar die imitaties van williebrord, jos brink en eigen huis en tuin (rob) bestonden al..... Hij heeft/had een nachtprogramma op 3FM... van 1 tot 3.... Niet dat ik het altijd luister hoor, want dan lig ik alweer te ronken in mijn bed, ........ maar als je ff in kazaaa (of iets dergelijks) *jochem myjer* invult, kom je wel wat tegen van hem... najaa......hij is HET gewoon....... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het gister niet op tv gezien, maar ik had die voorstelling al eens in het 'echt' gezien, echt super!!! Die eerste show van hem ben ik ook live bij geweest (dank je wel middelbare school!!!) en dat was ook super! Jammer dat ik geen kaartjes heb voor die nieuwe voorstelling van hem.... Dat wordt wachten tot de uitzending op tv!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb het 5 minuten aangekeken, maar die vente werkte werkelijk enorm op mijn zenuwen. Sorry, maar ik kan niet zo goed tegen mensen die geen seconde stilstaan en aan één stuk door debiele geluidjes produceren. Bert Visscher is ook zo hyperactief, maar die is op de één of andere manier wél grappig.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben nu vier keer in het theater naar hem geweest
1e twee keer naar gegabber, waarvan de eerste keer 30 minuten bij een cabarestafette was Daarna naar adeehadee en vorige maand naar Yee-Haa! De laatste show was beter dan de vorige twee vond ik. Hij blijft vooruitgaan en hij is zeker één van de grootste talenten van Nederland
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kom op zeg. Een briljante caberetier...
Hij is vermakelijk, een prettig tussendoortje maar briljant is ie absoluut niet. Zal het niet halen bij de echte groten.
|
Voor de mensen die het jammer vonden dat het binnenkort niet nog eens herhaald wordt en nog wat stukjes willen zien: een aantal stukjes staan ook op de site van de VARA.
Variatee.VARA |
![]() |
|
kritiek op mensen die vinden dat hij de imitaties van bekende Nederlanders heeft afgepakt van anderen:
dat is 1 onderdeel van zijn show. Als hij in zijn geheel iedereen aan het imiteren was, kon ik het nog wel begrijpen. Maar als jij zo goed stemmen na kan doen, zou je dat toch ook gebruiken? Verder vond ik die show op ned3 erg leuk. Ik had hem al een jaar geleden op tv gezien en voor de tweede keer is ie nog steeds leuk. Vooral dat z`n praatje over z`n intrede op z`n nieuwe school ![]() ![]()
||
Citaat:
Verder vind ik het ook onzin dat hij dat imiteren 'gejat' zou hebben, het is al jaren een vorm van cabaret, die door heel veel mensen gebruikt wordt.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Audities voor film "Zonder pardon" Met Najib amhalie en Jochem Myjer Jase | 2 | 16-11-2009 21:27 | |
De Kantine |
Welke oude concert/theaterkaartjes heb jij nog bewaard? Verwijderd | 58 | 22-11-2006 02:13 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #16 marrel | 500 | 15-12-2004 17:43 |