Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2003, 09:47
Upke
Upke is offline
Fantastische cabaret voorstelling gisteren zaterdagavond op Ned. 3. Echt ik heb maar een klein stukje gezien maar ik vind hem nu al beter dan hans en theo (dit waren eerst mijn favo's). De immitaties van Willie Brord waren gewoon bijna niet van echt te onderschijden, hij is echt een expert. Wie heeft deze ADHD patient ook gezien? En wat vond hij/zij ervan?
Advertentie
Oud 21-12-2003, 10:33
Verwijderd
ja ik had het gisteravond ook gezien, die gast is inderdaad echt geniaal vooral het stukje over die vrouw met dr eierstokkne was echt uber grappig
Oud 21-12-2003, 12:21
Upke
Upke is offline
Citaat:
Nordland schreef op 21-12-2003 @ 11:33:
ja ik had het gisteravond ook gezien, die gast is inderdaad echt geniaal vooral het stukje over die vrouw met dr eierstokkne was echt uber grappig
Jaaah dat was echt fantastisch, hele tijd die baarmoeder er tussen door als ze wou praten hahaha!!
Oud 21-12-2003, 12:22
scala
scala is offline
Citaat:
Nordland schreef op 21-12-2003 @ 11:33:
vooral het stukje over die vrouw met dr eierstokkne was echt uber grappig
idd

Ik heb de voorstelling gezien en hem ontmoet, hij is echt aardig, hyperactief en erg goed
Oud 21-12-2003, 15:57
The Ox
The Ox is offline
Ik heb lange tijd niet meer ZO HARD gelachen als gisteravond bij Jochem. Ik was aan het zappen en viel er halverwege in. Maar die vrouw met haar klapperende eierstokken, haar baarmoeder in haar keel en "tepels die melk spuiten wanneer ze Zwitsal ruikt" was GENIAAL. Ik heb over de grond gerold van het lachen! Fantastisch gewoon! Echt een persoon om in de gaten te gaan houden. Dit is er eentje die heel groot kan gaan worden
Oud 21-12-2003, 16:04
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
wordt het soms herhaald?
Oud 21-12-2003, 16:06
LiQuiDzzz
LiQuiDzzz is offline
Inderdaad prachtig stuk caberet!!

ook mooie immitatie van eigen huis en tuin... en natuurlijk van Willibrord...
Idd een nieuwe favoriet!
Oud 21-12-2003, 18:37
pitje
pitje is offline
Ik had deze voorstelling een jaar geleden in het "eggie" gezien, heb toen al helemaal blauw gelegen van het lachen. Gisteravond weer, hij is helemaal

*weet al hoe ze morgen het hele huis gaat wakkermaken *
Oud 21-12-2003, 18:45
artez
artez is offline
k heb het ook gezien hij is inderdaad errug goed! Ik heb het niet helemaal gezien maar ik vind het knap dat hij viool en piano speelt zonder moeite, hij is ook zooo energiek. Hij gaat maar door! Dit word(of is) een heele grote!

*wwakker worden wakker worden wakk wakk wakker worden!*
Oud 21-12-2003, 19:17
Nanaki
Nanaki is offline
Hij deed me op sommige momenten wel iets (te veel) denken aan Bert Visscher. Zijn immitaties waren wel goed
Oud 22-12-2003, 10:17
tiram
tiram is offline
ik heb het ook gezien ja, ik had nog nooit van hem gehoord, maar ik vind hem echt geweldig...

Weet iemand of het herhaald wordt? neem ik het op...

a là willibrord: HÈÈÈ...jemoetmetjepotenvanmeafblijven HÈÈÈ...godverdommeHÈÈÈ
Oud 22-12-2003, 12:55
Daangerous
Daangerous is offline
ik vind hem een samenraapsel van andere cabaretiers en daarom bij voorbaat niet goed. maar hij heeft idd wel een leuke show, die ik ook heb gezien, zenden hem niet helemaal uit nl. maar bijna alles wat hij doet heeft hij van een andere cabaretier gejat, beetje jammer...

die van marc-marie vink wel melig overigens
Oud 22-12-2003, 20:53
Margriet
Margriet is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 22-12-2003 @ 13:55:
ik vind hem een samenraapsel van andere cabaretiers en daarom bij voorbaat niet goed. maar hij heeft idd wel een leuke show, die ik ook heb gezien, zenden hem niet helemaal uit nl. maar bijna alles wat hij doet heeft hij van een andere cabaretier gejat, beetje jammer...

die van marc-marie vink wel melig overigens
Hier ben ik eigenlijk helemaal mee eens! Ik vond het met zijn muziek en dans erg goed, maar hij was qua cabaret niet al te vernieuwend. Ik vond hem wel heel erg grappig, daar niet van, maar echt goed of vernieuwend vidn ik hem niet echt...
Liefs,
Margriet

Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 12:28.
Oud 22-12-2003, 21:01
Freshh~
Freshh~ is offline
haha die vond ik echt lachen.. maar terwijl je zit te kijken, ontdek je wel dingen die hij van een ander heeft.
zo vind ik bijv. dat hij aardig veel op bert visscher lijkt, ik vind hem dan wel weer meesterlijk in typetjes

maar ik denk wel dat ik een keer naar zijn show ga, want uiteindelijk blijft het toch lachen...
Oud 22-12-2003, 23:38
Daangerous
Daangerous is offline
ok, daar gaan we:

het druk zijn heeftie van Bert Visscher
de Willibrord Frequin-imitatie van Edwin Evers en Paul Groot
de Jos Brink-imitatie van Carlo Boshardt
imitaties over het algemeen zijn bekend van Kopspijkers/Spijkers met Koppen/Studio Spaan

ok, tis niet zo'n lang rijtje als ik dacht, maar als je dit weghaalt, blijft er toch weinig over. het is leuk; maar it's been done das jammer
Oud 23-12-2003, 01:32
Verwijderd
Ik heb hem een jaar of vier geleden gezien en de voorstelling die hij toen had vond ik zeer matig. Het had best een aantal grappige momenten, maar het merendeel was voorspelbaar en saai. Wellicht dat hij in de tussentijd gegroeid is.
Oud 26-12-2003, 15:29
Co
Co is offline
Ik vond 'm ook erg goed
Maar af en toe werden die ADHD acties wat vervelend
Zijn grappen waren geweldig, immitaties perfect
Het begin vond ik beter dan het einde

ps: Hij werd gepest omdat hij hetro was, jaja, dat is zeldzaam in de cabaretwereld. Hij is daarmee erg gepest. Jij: Mosselprikker!
Vagina-toerist! Sneeuwclitje

En dat stukje toen hij voor het eerst ging douchen op z'n nieuwe school was ook zeer lollig

Nee, deze jongen komt er wel
Oud 27-12-2003, 19:24
Verwijderd
whahahaha die vent is zooooooow goed!!! jeej ik heb me kapot gelachen!!!

'wakker worden wakker worduuuuuuuh, vond ze nie zow leuk'

hihi

met die eierstokke jah!!! waaahhahahaa, en...en...

kheb ut op video staan! jippie!!! heb um nu 5 x gzien....dat word nog 10 keer tot dat ik het helemaal uit mn hoofd ken hihi.
Oud 27-12-2003, 21:18
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
kunamosity schreef op 27-12-2003 @ 20:24:
whahahaha die vent is zooooooow goed!!! jeej ik heb me kapot gelachen!!!

'wakker worden wakker worduuuuuuuh, vond ze nie zow leuk'

hihi

met die eierstokke jah!!! waaahhahahaa, en...en...

kheb ut op video staan! jippie!!! heb um nu 5 x gzien....dat word nog 10 keer tot dat ik het helemaal uit mn hoofd ken hihi.
omg
Oud 28-12-2003, 23:22
battlestar
battlestar is offline
inderdaad niet erg origineel, maar wat een energie..
Oud 29-12-2003, 13:46
Daangerous
Daangerous is offline
het is trouwens ook wel schraal dat je in zo'n korte voorstelling een pauze gebruikt
Oud 30-12-2003, 19:44
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 29-12-2003 @ 14:46:
het is trouwens ook wel schraal dat je in zo'n korte voorstelling een pauze gebruikt
Oh ik dacht dat er geen pauze was?
Oud 30-12-2003, 19:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
The Ox schreef op 30-12-2003 @ 20:44:
Oh ik dacht dat er geen pauze was?
Jawel, die kondigde hij aan, maar het afgaan en na de pauze weer opkomen hebben ze er bij de VARA natuurlijk afgeknipt.
Oud 31-12-2003, 15:05
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 20:50:
Jawel, die kondigde hij aan, maar het afgaan en na de pauze weer opkomen hebben ze er bij de VARA natuurlijk afgeknipt.
idd, ze hebben er heel veel afgeknipt
Oud 01-01-2004, 19:32
Verwijderd
Ik heb de show 'ADHD' ik geloof vorig jaar oktober in de stadsschouwburg in eindhoven al gezien en hij was geweldig. De hele voorstelling gelachen.
Dat stukje met die eierstokken is ge-wel-dig, het enige nadeel is dat het stukje telang doorgaat.
Voor de rest was het gewoon écht goed!
Advertentie
Oud 03-01-2004, 13:46
Konstantine
Konstantine is offline
Geniaal!
Oud 04-01-2004, 17:47
Ketjing
Ketjing is offline
ik heb gegabber nog gezien hier in het dorp voor nog geen honderd man. Toen was hij goed en dat is hij een paar jaar later nog steeds
Oud 06-01-2004, 19:17
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-01-2004 @ 18:47:
ik heb gegabber nog gezien hier in het dorp voor nog geen honderd man. Toen was hij goed en dat is hij een paar jaar later nog steeds
Heb ik ook gezien die voorstelling. Kan me er weinig meer van herinneren.
Oud 09-01-2004, 22:03
*Rupsje*
Citaat:
Daangerous schreef op 23-12-2003 @ 00:38:
ok, daar gaan we:

het druk zijn heeftie van Bert Visscher
de Willibrord Frequin-imitatie van Edwin Evers en Paul Groot
de Jos Brink-imitatie van Carlo Boshardt
imitaties over het algemeen zijn bekend van Kopspijkers/Spijkers met Koppen/Studio Spaan

ok, tis niet zo'n lang rijtje als ik dacht, maar als je dit weghaalt, blijft er toch weinig over. het is leuk; maar it's been done das jammer
God wat kan jij zeuren zeg. Hij heeft die druk niet van Bert Visscher, hij heeft ADHD, dat heeft ie dus van zichzelf. Die imitaties zijn misschien niet origineel, maar hij deed ze zo goed, ze waren gewoon leuk!! Beetje triest dat als je naar een cabaretier kijkt, je gaat afvragen wat er allemaal wel niet al gedaan is, ja zo kan je wel bezig blijven bij alle cabaretiers!! En trouwens als je al die dingen weghaalt blijft er nog genoeg over: de vrouw met de eierstokken, het wakkerworden liedje, zijn auto-ongeluk uitgebeeld met de viool (dit kan niet origineler!), de flitspaal, zijn kotsliedje. Kortom: jij lult maar wat.

Ik vond hem dus super, heb de show opgenomen en al een paar keer gekeken. "Nou dan lach ik de billen uit mn string!"
Oud 09-01-2004, 22:15
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 09-01-2004 @ 23:03:
God wat kan jij zeuren zeg. Hij heeft die druk niet van Bert Visscher, hij heeft ADHD, dat heeft ie dus van zichzelf. Die imitaties zijn misschien niet origineel, maar hij deed ze zo goed, ze waren gewoon leuk!! Beetje triest dat als je naar een cabaretier kijkt, je gaat afvragen wat er allemaal wel niet al gedaan is, ja zo kan je wel bezig blijven bij alle cabaretiers!! En trouwens als je al die dingen weghaalt blijft er nog genoeg over: de vrouw met de eierstokken, het wakkerworden liedje, zijn auto-ongeluk uitgebeeld met de viool (dit kan niet origineler!), de flitspaal, zijn kotsliedje. Kortom: jij lult maar wat.
ik kan me daar wel aan ergeren, aangezien ik originaliteit belangrijk vindt. verder is zijn show zo nekszeggend als maar zijn kan, en dat vind ik ook van belang. hij heeft GEEN adehade, dat speelt hij. en ik ga me dus wel afvragen wat er allemaal wel en niet gedaan is, want als je dan bezig zou kunnen blijven, dan zou het heel slecht gesteld zijn met het nederlandse cabaret. Je moet, vind ik, wel iets meer kunnen als alleen wat grappen en grollen maken
Oud 17-01-2004, 17:00
artnael
artnael is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 21-12-2003 @ 17:04:
wordt het soms herhaald?
niet dat ik weet, kheb hem wel opgenomen en nu op cd staan......
Oud 17-01-2004, 17:09
artnael
artnael is offline
eej kunama... kheb hem ook al 5 x gezien
!! ja duh.. saaampies met jou....

*Voor degene die haar niet kennen. Ze is zoo klein, zet haar op een wilde gans en ze doet niels holgerson na!...* (georgina verbaan)

*Ze heeft een wolk van eustrogeen boven haar. hoe zeg je dat nog beter, bij de geur van zwitsal beginnen haar tepels melk te spuiten * (vanaf dat moment, heb ik niet meer kunnen ophouden met lachen.. dit stuk blijft mooi..

maar die imitaties van williebrord, jos brink en eigen huis en tuin (rob) bestonden al..... Hij heeft/had een nachtprogramma op 3FM... van 1 tot 3.... Niet dat ik het altijd luister hoor, want dan lig ik alweer te ronken in mijn bed, ........

maar als je ff in kazaaa (of iets dergelijks) *jochem myjer* invult, kom je wel wat tegen van hem...

najaa......hij is HET gewoon.......
Oud 09-01-2005, 17:21
Sandersss
Sandersss is offline
Die nieuwe van hem is leuk

Gister in Zwolle gezien

Zag je dat van "als er een laat komer binnen komt gaan we een bijzonder leuke avond krijgen?" , nou bij mij kwamen er 2 laatkomers binnen

Die hebben het niet droog gehouden
Oud 09-01-2005, 18:44
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Ik heb het gister niet op tv gezien, maar ik had die voorstelling al eens in het 'echt' gezien, echt super!!! Die eerste show van hem ben ik ook live bij geweest (dank je wel middelbare school!!!) en dat was ook super! Jammer dat ik geen kaartjes heb voor die nieuwe voorstelling van hem.... Dat wordt wachten tot de uitzending op tv!
Oud 09-01-2005, 18:54
Endomychus
Endomychus is offline
Haha die gast is echt grappig!~

Hij kleedt zich wel als een mngool by the way
Oud 09-01-2005, 19:01
OceanEye
OceanEye is offline
Geniaaal Ik heb 'm gezien en ik heb 'm ook op dvd Leuke shows en heel herkenbaar
Oud 10-01-2005, 13:40
marrel
marrel is offline
voor engels van het weekend voor het eerst gezien super
Oud 10-01-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 10-01-2005 @ 14:40 :
voor engels van het weekend voor het eerst gezien super
Oud 10-01-2005, 14:36
Verwijderd
Ben ik nou de enige die het niet leuk vond?
Ik vond het flauw, veel dingen waren overgenomen van andere mensen en ik vond het slechte humor.
Oud 10-01-2005, 16:05
M@rco
M@rco is offline
Ik heb het 5 minuten aangekeken, maar die vente werkte werkelijk enorm op mijn zenuwen. Sorry, maar ik kan niet zo goed tegen mensen die geen seconde stilstaan en aan één stuk door debiele geluidjes produceren. Bert Visscher is ook zo hyperactief, maar die is op de één of andere manier wél grappig.
Oud 10-01-2005, 18:54
DarkFeathers
DarkFeathers is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 21-12-2003 @ 17:04 :
wordt het soms herhaald?
Ik denk van niet, aangezien dit al een herhaling was van december '03.
Oud 11-01-2005, 11:14
tiram
tiram is offline
Ik ga de 29e naar zijn nieuwe show. *zin in heeft*
Oud 11-01-2005, 14:46
WolterB
WolterB is offline
Ik ben nu vier keer in het theater naar hem geweest

1e twee keer naar gegabber, waarvan de eerste keer 30 minuten bij een cabarestafette was
Daarna naar adeehadee en vorige maand naar Yee-Haa!

De laatste show was beter dan de vorige twee vond ik. Hij blijft vooruitgaan en hij is zeker één van de grootste talenten van Nederland
Oud 11-01-2005, 18:39
NG
NG is offline
Citaat:
tiram schreef op 11-01-2005 @ 12:14 :
Ik ga de 29e naar zijn nieuwe show. *zin in heeft*
hm.. dan zou ik je wel eens tegen het lijf kunnen lopen, ik heb namelijk 4 kaartjes voor zijn optreden op de 29e
Oud 12-01-2005, 09:45
Uice
Uice is offline
Kom op zeg. Een briljante caberetier...

Hij is vermakelijk, een prettig tussendoortje maar briljant is ie absoluut niet. Zal het niet halen bij de echte groten.
Oud 12-01-2005, 10:11
bracelance
bracelance is offline
ik vond hem wel geinig
Oud 13-01-2005, 09:51
Vanilia
Vanilia is offline
Hij is tof want hij heeft bij mij in de straat gewoond
Oud 13-01-2005, 18:09
Maarten84
Maarten84 is offline
Voor de mensen die het jammer vonden dat het binnenkort niet nog eens herhaald wordt en nog wat stukjes willen zien: een aantal stukjes staan ook op de site van de VARA.

Variatee.VARA
Oud 15-01-2005, 14:11
VLeinV
VLeinV is offline
kritiek op mensen die vinden dat hij de imitaties van bekende Nederlanders heeft afgepakt van anderen:

dat is 1 onderdeel van zijn show. Als hij in zijn geheel iedereen aan het imiteren was, kon ik het nog wel begrijpen. Maar als jij zo goed stemmen na kan doen, zou je dat toch ook gebruiken?

Verder vond ik die show op ned3 erg leuk. Ik had hem al een jaar geleden op tv gezien en voor de tweede keer is ie nog steeds leuk. Vooral dat z`n praatje over z`n intrede op z`n nieuwe school
Oud 15-01-2005, 14:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
VLeinV schreef op 15-01-2005 @ 15:11 :
dat is 1 onderdeel van zijn show. Als hij in zijn geheel iedereen aan het imiteren was, kon ik het nog wel begrijpen. Maar als jij zo goed stemmen na kan doen, zou je dat toch ook gebruiken?
Nee natuurlijk niet. Een cabaretprogramma is geen circus om al je kunstjes te laten zien. Ik zou het gebruiken als het functioneel was, en een goede plaats in de show had. Het vertellen van grappen over schoonmoeders is ook af te raden, ook al ben je er nog zo goed in; het is gewoon uitgekauwd.

Verder vind ik het ook onzin dat hij dat imiteren 'gejat' zou hebben, het is al jaren een vorm van cabaret, die door heel veel mensen gebruikt wordt.

Regels voor berichten