Advertentie | |
|
![]() |
|
De Palm Zire kan zoiets ook wel en kost maar 100 euro (en waarschijnlijk kun je 'm nog wel goedkoper krijgen)
http://www.pdashop.nl/product/1804
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik heb een poosje geleden de Palm Zire bij de mediamarkt gekocht. 88 Euro, leuk dingetje!
Voor de functies: http://www.palmone.com/us/products/h...e/details.html Ik kan hem je aanraden! |
![]() |
|
![]() |
De functies die je hier noemt zitten ook gewoon op mijn nokia 6510, en dat is nu een al ouderwetse telefoon, dus de gemiddelde telefoon kan al dat. Met een PDA kun je niet eens bellen.
Tip: koop gewoon een nieuwe telefoon. (voor aantekeningen moet ik wel een alternatieve manier bedenken, maar goed, je zou het in een sms'je kunnen zetten o.i.d.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat word dan 130 euro in totaal voor de palm zire. (words 2 go 4.0 is het programma voor de palm zire) Deze is natuurlijk niet bijgeleverd! en moet je weer eens kope. Ik had het niet in mijn voorwaarden gezegt maar het zou handig zijn als ik mijn gemiddeldes uit kan rekenen in excel op de pda. (wie kent het niet die rottige telling met pretoetsen, pw met allemaal verschillende weegfactoren, is normaal niet in je agenda te schrijven en ook niet zo snel te berekenen) Met excel lukt het wel erg snel. als ik voor de palm zire ga met words 2 to go 4.0 dan word dat dus 130 euro. De hp pocket pc ( hp i PAQ h1915) kost 170 euro en daar zit alles al op. (Os [pocket PC 2002] (winCe 3.0) Dus ook pocket word pocket excel en een agenda. Hmm toch best moeilijk om een keuze te maken. Ik moet kiezen tussen 130 euro en 170 euro Die 170 euro heb ik gezien bij officecenter. Groetjes Pieter |
![]() |
|
Daarom zou ik als ik jou was kijken naar een 2e hands Palm V. Die heb ik ook een tijdlang gebruikt en is een zeer prettige Palm. Leuk als instapmodel, om te kijken of een handheld je bevalt. Misschien vind je 't niks, dan zij dat zo. Dan is dat niet zo'n ramp als wanneer je 170 euro aan een dure PPC besteed hebt.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|