![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou je een zeikerd zijn?
Hebben ze al eens aan ME, allergiën en dat soort ziektes gedacht? Vind jij dat aankomen die eventuele geen hoofdpijn waard? Ken je http://www.hoofdpijntest.nl/ ? Vast wel, maar goed... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een studiegenootje van me heeft dat ook, vanaf haar 13e ongeveer elke dag hoofdpijn (ze is nu 18 of 19, zoiets). Ze gebruikt de laatste paar jaar als ze moet leren of een toets maken of iets dergelijks pijnstillers (naproxen), niet elke dag dus, maar voor de rest is ze ook op alles onderzocht en heeft ze vanalles geprobeerd, zelfs de meest rare alternatieve geneeswijzen, en niets hielp.
Ja, je hebt hier niet zo heel veel aan, maar je bent dus niet de enige. |
![]() |
|
![]() |
Is het spanningshoofdpijn denk je? Ik heb ook vaak hoofdpijn, door stress en vermoeidheid, ik ben zeer snel opgejaagd en zenuwachtig en maak me heel snel druk om kleine dingen. Ik probeer me meer en meer te ontspannen en mezelf wijs maken dat het geen nut heeft mezelf te treiteren. Acupunctuur heeft daarbij geholpen overigens.
Ik vind het echt wel raar dat die hoofdpijn van je elke dag is en dat ze niet vinden wàt de oorzaak is ![]() |
![]() |
|
ja, bij mij werd spanningshoofdpijn ook eerst gezegd, maar dan zou ik het niet altijd hebben.. ook tijdens vakanties. en ik heb ook gewoon geen stress
![]() wel bedankt voor alle adviezen enzo ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dit ook gehad, paar jaar lang...
Toen ik niet meer depressief was, ging het over... Stress en psychische problemen kunnen ook lichamelijk zich uiten. Aspro bruis helpt bij mij meestal goed.
|
sorry leonoor.. ik bedoelde dat het bij jou waarschijnlijk andere oorzaken had. ... jammer genoeg anders had ik jouw oplossing ook kunnen proberen... ik heb trouwens wel een tijd lang geen melk, suiker, sinaasappels en appels gegeten/gedronken, maar dat was het ook niet (en toen mocht ik echt niks meer eten
![]() Ik heb ook geen stress en psychische problemen.. wat zijn er toch vele mensen met hoofdpijn.. ik haat hoofdpijn!
|
jeetje, wat vervelend zeg
![]() ik heb zelf ook constante hoofdpijn, maar pas vanaf begin september. ben met medicatie bezig en hoop er daarmee vanaf te komen (maar 't wil nog niet echt lukken). daarnaast zou het ergens toch ook spanningshoofdpijn kunnen zijn, aangezien er flink wat speelt op dit moment, maar vreemd genoeg is 't begonnen toen alles nog beter was. Ik weet het dus niet, net als de dokter ![]() Maar ik moet er iig niet aan denken dat het zo lang duurt als bij jou!! Ervaring met die medicijnen heb ik dus niet. Ik gebruikte altijd iboprofen wat een tijdje lang doe hielp en ben daarna overgestapt op Panadol Zapp, omdat dat het minst kwaad kan als je dat vaak gebruikt. Maar goed, in de mate waarin jij het hebt zal dat vast al niet meer helpen, als je van die zware pijnstillers voorgeschreven krijgt. In ieder geval veel succes ermee. Lijkt me bijzonder vervelend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() en balance, hoop voor je dat ze er snel achter komen!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
In west-vlaanderen is er een manuele therapeut, waar ik echt heel tevreden van ben. 'k Had ook een maand hoofdpijn, en overal zeiden ze: 'op de scan is niets te zien, het zal wel stress zijn'.
Hij werkt op basis van energiebanen in het lichaam, en heeft gevonden wat het was. Na een week was het helemaal verdwenen ![]() Indien je naam en adres wil: mail gerust |
![]() |
|
west vlaanderen is erg ver, maar misschien weet iemand een manuele therapeut wat dichter bij hilversum? en ik heb accupuntuur gebruikt (das chinese geneeskunde toch voor een deel ook?) maar dat hielp bij mij voor geen meter. werd er alleen nog meer moe van dan dat ik al was. ik drink zeker genoeg, ik zuip me helemaal klem aan thee (mango
![]() en @ leonoor: ik hou niet van rijst en groente ![]() ![]() ik ben wel ooit in een grijs verleden 4 maanden lang vegetarier geweest.. in groep acht ofzo. maar toen gingen we uit eten en daar hadden ze eendeborst (heeeerlijk) en toen was t over
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn KleineeRenee | 10 | 27-07-2009 18:38 | |
Flora & Fauna |
hoofdpijn van konijnen? allergisch? wba | 4 | 23-03-2005 14:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn Diary of Dreams | 17 | 08-03-2005 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnstiller de oorzaak van hoofdpijn ekki | 66 | 21-08-2004 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn :( anonieme_teddybeer | 20 | 05-11-2003 17:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn U-NiQ | 9 | 29-08-2003 18:38 |