Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijne zijn: Hans Teeuwen Theo Maassen Vliegende Panters
||
Citaat:
bron: cd-hoesje "Dat dan weer wel" Hier heb ik verder niets aan toe te voegen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Najib Amhali (sorry als ik het fout schrijf)
Hans Teeuwen Harry Jeckers Youp van 't Hek Arie en Silvester Bert Vischer (maar dan vooral alleen om te zien op tv, geen conferrance op de radio) Klaas van der Eerden hmm shit, volgens mij vind ik bijna iedereen goed ![]() Edit: stom stom stom, helemaal Lebbis en Jansen vergeten!!!!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, we gaan weer ontopic verder mensen!
||
Citaat:
![]() ![]() herman is super (alleen jammer dat hij niet meer tourt) jan jaap, najib en klaas ben ik zelf geweest. (vooral klaas is super (maar dat was al bekent gemaakt door mij)) arie & sylverster, daar zit ik over een paar weken (omdat ze op tv zo leuk zijn) marco van es, ken ik niet tineke schouten is niet helemaal mijn stijl...
|
JOCHEM MYJER is top!!! die is super... (www.krullenbol.nl)
verder nog: Sanne wallis de vries, Najib Amhali, Tineke Schouten ![]() lebbis en jansen, hans teeuwen ![]() |
![]() |
|
Nu ik terugscroll zie ik dat ik Toon Hermans helemaal niet genoemd heb!
![]() Die man was écht zó geniaal en niet alleen op het toneel! Ook zijn gedichten- en verhalenbundels zijn hartstikke goed! ![]() Wat ik absoluut nooit meer vergeet van Toon: de Sinterklaas-verhalen ("Ik heb aan weinig mensen een hekel, maar ik kan die man niet uitstaan"), het proefzingen voor de televisie ("Wat ruist daar door het struikgewas??!"), het banket ("Nou, daar zat voor zeven stuivers binnen, hoor") en er was nog zoveel moois dat hij heeft gemaakt. Eigenlijk zou iedereen eens iets gezien moeten hebben van Toon Hermans. ![]() |
![]() |
|
Bij nader inzien hoort ook Rooyackers, Kamps en Kamps tot mijn favo's!
Ik ben gisteren naar R,K&K 3 geweest en werd er door Tim uitgepikt (voor mensen die de show kennen: hij begon te praten terwijl je op een bandje hoorde wat hij 'dacht' -Wat heb je leuke kleren aan// ik wil je naakt, naakt, smeer je helemaal in met honing enz.- en het eindigde met het bitch-bitch-bitch gedoe) Argh ik werd zo ![]() ![]() ![]() |
|
|