Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
b) dat komt misschien nog? c) lijkt me niet misstaan... ![]() Offtopic: (jij hebt trouwens een enorm irritante manier van quoten)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kortom, het enige wat helpt tegen die pro amerika onzin, is keiharde anti amerika onzin omdat de mensen dan wel willen luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien zei Franse Imbeciel zélf dat Saddam gevaarlijk was omdat hij zoveel mensen de dood had ingejaagd in de Irak-Iran oorlog en dat dáárom Saddam DOOR DE VS verdreven moest worden. Daarop zei ik: DE VS hebben hem juist GESTEUND. Dan kun jij de Bataven en de Romeinen er wel bijhalen, maar dat heeft geen flikker met mijn reply op Franse Imbeciel te maken. Wat je dus met je reply wilde bereiken is mij totaal onduidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
bepaal in godsnaam ZELF wat je wilt:
OF je kop in het zand steken, alle kritiek afwimpelen als niet relevante oppositie bullshit en lekker alles geloven wat je wordt voorgeschoteld omdat je de waarheid liever niet wilt vinden OF kansloos proberen de volledige waarheid te achterhalen terwijl die onvindbaar is en bovendien in en in slecht en deprimerend..... Ignorance = bliss vs the truth Een ding is zeker: de BV Amerika heeft de rest van de wereld genadeloos in de tang. Bush is niet degene met de touwtjes in handen, was het maar zo.... het is nog veel en veel zieker. Er is een netwerk van machtige personen die ook Bush voor hun karretje hebben gespannen. Deze mensen zijn ongrijpbaar, onbekend voor de buitenwereld, niet verbonden aan een organisatie, bedrijf of land, maar hebben wel alles onder controle. Een aantal van deze mensen zijn Joods, vandaar ook de onvoorwaardelijke US steun aan Israel. Zodra Amerika als land achteruitschiet verplaatsen deze mensen hun machtspositie naar een ander land zonder dat zij de controle verliezen. (hoewel dit zeer onwaarschijnlijk is gezien de grote hoeveelheid aandelen in buitenlandse bedrijven amerika heeft). nog iets: Wie zegt er in godsnaam dat Moslimterroristen verantwoordelijk waren voor de aanslagen op 11 September 2001? "they made us believe" wij, de man in de straat, zijn echt puppets.... dat zullen we altijd blijven, maar je kan er wel voor kiezen een conscious puppet te worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij hebt blijkbaar niets.... en ja hoor: je mag me zo best een linkje geven naar een artikel op CNN... maar waarop baseren die dan hun artikelen? Zeg wat je zeggen wilt, maar er verandert niets aan de situatie dat wij als normale burgers NIET weten wat er precies gebeurd is en dat pas over een jaar of 40 zien in een documentaire over wat er nou echt gebeurd is. PS: doe lekker je ogen dicht als ik op deze manier jou beeld schaad van hoe de wereld eruit ziet |
![]() |
|
wat mijn persoonlijke mening is (SUBJECTIEF!) is dat het 50/50 is tussen Moslimterroristen en Zionisten. Van beide kanten zullen plannen (gedeeltelijk) bekend zijn geweest bij Amerikaanse veiligheidsdiensten.
(mijn persoonlijke mening mag je aanvallen, verwerpen, beargumenteren of wat dan ook, maar deze staat los van de meer objectieve posts hierboven) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Persoonlijk geloof ik er trouwens niet in dat ze er iets mee te maken hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die moderne media van tegenwoordig wordt veel te snel geloofd. Diep triest ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik als Balkenende allochtonen ging vergassen, en zou roepen dat ik alleen maar de criminaliteit aanpak, dan zou 60% van de bevolking het gewoon geloven, zonder erbij na te denken of ik misschien niet gewoon een hekel heb aan allochtonen en gewoon genocide aan het plegen ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wist je dat... a.Bush is wel degelijk een kruisvaarder. Hij zegt immers dat de crusade begonnen is met de "war on terror"? b kruistochten waren primair gericht tegen de Arabieren en later tegen de Osmanen? c. De tiran Bush en de huidge Pharao, zijn collega Sharon met de aanwezigheid van hun legers o.a heilige plaatsen voor de sjieten in Irak en voor de moslims Saudi-Arabie respectievelijk Palestina onteren? d Een van de redenen voor kruistochten was om de rijkdommen van te moslims te stelen?
Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 22:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk alleen niet dat ze de impact van de aanslag helemaal goed hadden ingeschat, maar van de andere kant heeft dit wel zo'n grote impact gehad dat iedereen nu alles slikt.
||
Citaat:
En jij hebt.. hoeveel?.. bewijzen dat het géén moslimterroristen waren en.. hoeveel?.. bewijzen dat de Amerikaanse regering dit allemaal zelf verzonnen heeft? Inderdaad: zero! Maar met conspiracy-theoriën scoor je vandaag de dag natuurlijk veel makkelijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik gaf alleen aan dat er genoeg mensen in de wereld zijn die niet kijken op een paar duizend mensen levens meer of minder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran - VS Supersuri | 440 | 23-04-2007 11:19 | |
Het grote Israel/PA topic mét poll Vlaamse | 500 | 07-02-2004 21:45 | |
Oorlog tegen het terrorisme kan 50 jaar duren! e r t a njunior | 52 | 18-01-2004 15:06 | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
VS broedt op "straf" voor Frankrijk Gatara | 79 | 27-04-2003 13:43 | |
Games |
waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger. GpMaStEr | 7 | 13-07-2002 01:54 |