Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben dan ook weer niet als andere jongens, maar ik zou, als ik jou was, 't zeker overwegen om 't te mailen. ![]()
|
ik kan je iig uit ervaring vertellen dat het beter is om het te vertellen........maar wat zei hij je dan. wat hij met zn lichaam anders zei?
![]()
||
Citaat:
Kan ik van hem wel begrijpen ook trouwens, maar goed. lees anders eventueel ook het topic : wanneer je net denkt dat alles voorbij is... Maar toen we in de kroeg zaten (een week geleden) werd hij wel wat intiemer zeg maar. Echt niet zoals een gewone vriendschap... Tsja, maar het hem vertellen, hmm, ik heb wel al eerder willen doen, maar kan dat gewoon niet zeg maar. Op het moment dat ik het zou moeten vertellen doe ik het niet, sla ik dicht ofzo... Maar ja, zal wel beter zijn, ja....
|||
Citaat:
anders hadden we ook niet afgesproken elkaar vorige week zondag weer te zien... we voelen wel wat voor elkaar, maar (voor hem) is het minder verstandig (vanwege omgeving) om een relatie te beginnen.... mja, hij is zooo geweldig! Citaat:
daar wil ik dan nog het liefst niet bij nadenken eigenlijk...
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder veel suc6!
||
Citaat:
Er zijn ook veel te veel mensen die hem daar op zouden controleren zeg maar... we kennen elkaar via een vereniging, daar zou hij dan ook niet meer welkom zijn enzo, nee, maar even serieus, het klinkt heel stom enzo, maar zo'n persoon is hij niet, echt niet. Hij is meer iemand om mee te praten dan iemand om sex mee te hebben ofzo....
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Maar goed wie ben ik...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is voor mij inderdaad gewoon een manier van raad vragen, maar eens op een iets andere manier dan: O, help, ik ben verliefd wat moet ik nu of iets in die zin... Gelukkig laat je het hier staan, dank.
|
Over 1,5 maand lief, dan ben ik jarig...
Had ik je dat nog niet verteld, sorry dan, maar waarom wil je het eigenlijk weten als wij toch niets hebben? Kom je soms op mijn verjaardag als verassing, ja echt? Of mag ik dan bij jou komen logeren, omdat mijn andere logeeradres dan zelf weg is. Lief dat ik je altijd mag bellen als ik bij je in de buurt ben, maar 2,5 uur in de trein doe je niet zomaar. Wat zou ik mijn ouders moeten vertellen dan? Ik moet toch een goede reden hebben om 2,5 uur te reizen. Eigenlijk zou ik willen dat jij die reden was, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat je dat wil zijn. Ik zou je zo veel willen vragen. Want ik weet niet hoe jij mij eigenlijk ziet, hoe je over mij denkt of wat je voor me voelt, lief. Ik wil dat zo graag weten, maar durf het je niet te vragen, bang je te verliezen. Eigenlijk zou ik van te voren al willen weten of je positief of negatief op mijn vragen zou reageren, misschien dat ik het dan toch nog durf te vragen... Loop je altijd weg, lief, voor dat wat eventueel wat minder makkelijk zou kunnen gaan worden, maar zo mooi zal zijn? Trek jij je altijd zoveel van die grote boze buitenwereld aan waarin iedereen altijd klein zal blijven? Waarom doe je niet gewoon wat je eigenlijk misschien wel zou moeten doen; je hart volgen? Zou je alsjeblief voor een keer naar dit kleine meisje willen luisteren en je hart willen volgen? Alsjeblieft? Wil je mij alsjeblieft die mooie relatie met jou gunnen, ookal duurt ie misschien niet eeuwig? Laat me je alsjeblieft liefhebben en koesteren. Laat me trots op je zijn en alles voor je over hebben. Laat me je verassen en voor je zorgen, lief! Waarom maak je het me zo moeilijk of heet dat liefde en ken ik de liefde nog niet goed genoeg? Maar waarom zei die ene jongen laatst dan tegen me: wacht maar tot je verliefd bent, dat is zooo mooi. Maar hoe mooi is verliefdheid als het je onzeker maakt. Hoe mooi is het als je op eens niet meer weet hoe de toekomst zal gaan worden, maar dat je alleen nog maar kunt hopen. Zelfs op school lief, ben ik uren over je aan het schrijven en dat zou niet erg zijn als ik wist waar wij waren?! Lief, laat me bij je zijn, voor nu, voor later, voor altijd...
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 15:56. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil en mag hem echt niet kwijt! Hij is daar echt veel te goed voor! En dan nog, als ik hem die link zou geven, had ik het toch ook net zo goed kunnen mailen? (Eigenlijk zou ik hopen dat iemand anders hem die link dan stuurde, was het in ieder geval niet mijn schuld, als je begrijpt wat ik bedoel, maar niemand weet van zijn bestaan af zeg maar en nog minder mensen kennen zijn mail..... *zucht* hoe erg kun je op een wonder hopen..........)
||
![]() |
Citaat:
Je denkt aan alles en toch eigenlijk maar aan één ding, de kern van het bestaan... En is dat niet gewoon het mooiste wat er is ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
"There can be no victory, without suffering."
||
Citaat:
*is sprakeloos*
||
![]() |
Citaat:
![]() En zelfs bij deze uitspraak kan ik niet zeggen dat ik gelijk heb, dus wat is in vredesnaam eigenlijk 'gelijkhebben' ![]() Nog ff en het wordt een filosofeer topic als t aan mij ligt ![]()
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 16:15. |
![]() |
|
en met valentijnsdag dan lief...
weet je wel dat dat op een zaterdag is, dat ik dan misschien wel bij jou in de buurt ben, dat ik je dan eigenlijk wel op zou willen bellen? Je gaat vast naar Texel over twee weken, zo'n verschrikkelijk voorgevoel heb ik. Die verassing heb ik dan nog steeds lief, wat zul je er allemaal niet van denken als ik op valentijnsdag met je af zou willen spreken en dan ook nog met een verassing aan kom zetten? Alsjeblieft, zul je dat niet vreemd vinden, niet fout opvatten. Het is allemaal maar lief bedoeld hoor! weet je wat ik wens? Dat wij toch al wat hebben voor valentijnsdag, of dat je me komt verassen op valentijnsdag met het goede nieuws, of dat ik in ieder geval een lief kaartje van je krijg. Het hoeft niet overdreven, ook niet duur, als het maar echt is! Lief, ik weet niet wat ik moet doen, wees jij me alsjeblieft voor!
||
Citaat:
normaal zou ik ook zoiets gezegd hebben, maar ja, die verliefdheid he... *zucht* Filosofeertopics zijn goed, eigenlijk, zo lang ze maar 'spontaan' ontstaan, maar filosoferen op dit moment, ik geloof dat ik met mijn gedachten heel ergens anders ben... (weet je, ik zet heel vaak '..' om een woord, gewoon omdat aan te geven hoe betrekkelijk dat woord kan zijn, maar als ik het uit zou leggen (elke keer) dan worden mensen gek van me. Ik filosofeer eigenlijk bijna nooit met andere mensen, alleen samen met mezelf of met mijn dagboek... *zucht*)
||
![]() |
Citaat:
Als je het vergelijk met een schaakspel is hij dan namelijk aan zet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar dan ook niets in dat boek zetten? Of alleen geen naam? Het is dat boek namelijk. (hebben we het in dat andere topic al eens over gehad denk ik). Twijfels slaan wel makkelijk toe zeg... Maar ja, ik hoop hem over 2 weken al te zien en hem dan die verassing te geven....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
'normaal' lozen andere mensen altijd hun 'problemen' bij mij enzo, prima, niets ergs aan, maar nu kon ik dat ook al niet hebben, vond ik ze echt zeuren, raar is dat he? Net zoals ik mezelf nu ook een beetje aan vind stellen, nou ja, niet echt, maar anders had ik dat waarschijnlijk wel gevonden...nu vind ik het allemaal terecht! Ik zou bijna hopen op antwoorden hier, maar waarschijnlijk zullen wij altijd op de conclusie komen dat ik af moet wachten...
||
Citaat:
pfff, wat is verliefd zijn moeilijk en vermoeiend zeg....
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik weet niet welke muziek je luisterd, ik weet niet welke boeken je leest.
Ik weet niet waar jij veel waarde aan hecht, waar jij blij van wordt, waar ik je leuk mee kan verassen. Lief, misschien kennen we elkaar nog niet optimaal, denk je daardoor dat het nu makkelijker zou zijn om niets te beginnen, maar dat is niet zo. We hebben zulke mooie uren gedeeld al samen. Al zo veel niets tegen elkaar gezegd, allen verliefd geweest. We hebben al zo veel gesproken, misschien over niets, misschien over heel veel, maar we waren wel samen en dat wou jij toch ook? Niemand heeft ooit beweerd dat het makkelijk zou zijn, dat weet ik lief, maar heeft ooit iemand je verteld dat het onmogelijk was? Als we elkaar toch maar liefhebben, lief...mag ik je dan met valentijnsdag een smsje sturen, lieve briefjes in je jas of tas stoppen als we elkaar weer zien? Mag ik jou liefhebben, wil jij mij liefhebben en zullen we dat van de daken willen schreeuwen? Lief, als jij zo van het strand houdt, dan ga ik toch met je mee! Alles is mooi, al is het alleen maar omdat jij daar dan ook bent!
|
So forgive me love, if I cry in your shower
Forgive me love, for the tears in your bed Forgive me love if I cry all afternoon Daar doet het me aan denken. Ik hoop dat het bij jou wel een goede afloop te zien geeft, maar ik denk eigenlijk van niet... het zijn mooie tekstjes, bewaar ze in een aparte map. De lief map. Print ze uit. Voor over vijfentwintig jaar. Als je allang met een ander bent getrouwd en drie kinderen met hem hebt, en je dochter zegt: mam, ik mis hem zo... |
![]() |
||
Citaat:
(leuk dat je het mooie tekstjes vindt! ![]() ![]()
||
Citaat:
gelukkig vind je het een lief stukje...
||
Citaat:
Haha, ik ben ook altijd bang dat iemand zou herkennen dat ik het ben (daarom stuur ik ook nooit iets anoniem) maar je zou een e-card kunnen sturen, dus geen nieuw mailadres, maar gewoon je mailadres niet intypen ![]()
||
Citaat:
ik zou niet eens weten wat ik zou moeten schrijven eigenlijk...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik mis je :) Prrriscilla | 11 | 30-07-2013 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |