Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Figuren zoals Fade of light die niet verder komen dan "opgeroth", moeten ons doen beseffen dat we waakzaam moeten blijven.
Ruim 60 jaar geleden begon de jodenhaat doordat joden de schuld kregen van hoge werkeloosheid en criminele activiteiten. Op de basisschool kreeg ik te horen hoe verschrikkelijk de gebeurtenissen in WO2 wel niet waren, maar je ziet toch duidelijk dat de islamofoben die kant op heen gaan. Gelukkig is er nu niemand die daar optimaal gebruik van maakt, al proberen velen zoals neo-nazi Michiel Smit, net als wijlen Adolf Hitler in die tijd, en dan vergeet ik Pim fortuyn even.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
persoon A komt uit land X. persoon A verhuist naar land Y. Persoon A krijgt kind Persoon B in land Y. Persoon B pleegt erge straf en moet terug naar land X. (mijn idee) Persoon B krijgt daar kind persoon C( in land X). Persoon X pleegt erge straf en moet dan naar Land Y... Ok ok er schort nog iets aan ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vraag me af wanneer er een internationaal burgerdebat gaat komen over wie de beste Allochtonen heeft van Europa. Eens kijken of alle Vaderlandsminnende medemensen dan WEL op willen komen voor onze kutmarokkaantjes. De eer van ons land staat dan immers wel op het spel.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee, natuurlijk komt dat niet doordat buitenlanders slecht zijn. Dat is wel een erg middeleeuwse opvatting. Kijk eens naar Marokko, is het misdaadcijfer daar ook zo hoog als onder Marokkanen in Nederland? Nee, dat denk ik niet. Alleen de, ik noem ze, assertievelingen komen naar Nederland. Om een beter bestaan op te bouwen. Een bestaan met geld. Helaas voeren ze dat maar al te vaak op de verkeerde manier uit. Goh, ik vind het wel erg zielig om dit met naziïsme te gaan vergelijken. Wil je zo wanhopig graag dat mensen jouw standpunt innemen? Ja, als ze van zoiets beschuldigd worden conformeren ze wel... ![]()
||
Citaat:
Sorry dat ik het zo letterlijk zeg, maar wat ben jij zielig zeg..!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Gelul in pakjes allemaal. Dit soort gezanik lijkt nu wel heel belangrijk en actueel, maar is binnen enige tijd al totaal niet meer relevant. Ik ga me hier niet druk om maken.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Waren waren deze type Marokkanen werkelijk bezield met de Islam, dan zouden ze de ideale schoonzoons zijn van Amsterdam, oude vrouwen helpen met oversteken en hun ogen neerslaan, wanneer een meisje nadert. Maar vertel dat maar aan het grootste deel van de Nederlandse bevolking......
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan inderdaad eerbied voor meisjes en oudere mensen niet echt rijmen met het onderschrijven van dood door steniging, het noemen van rechtvaardig van het Talibanregime, en het openlijk promoten en voorstaan van islamitisch getinte aanslagen à la elf september. Beetje tegenstrijdig.
Maar goed, misschien is Bin Laden wel een ongelooflijk hoffelijke, nette heer, dat weten wij domme westerlingen natuurlijk niet, want wij zijn allemaal islamofoob en beletten islamieten bewust hun identiteit te behouden en zichzelf te zijn. Natuurlijk. M.a.w., ga nou gauw. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nooit van rotterdam terror corps gehoord? Allemaal Hollandse jongens, die allemaal de Nederlandse normen en waarden kennen, en dan met liedjes kom als: Siegheil Siegheil kenker zwarten. Meneer de topic starter, wrom haal je dit er niet bij? Dat constante gezeik over allochtonen, ik wordt er zo fucking ziek van. Elke volk heeft rotte appels. en het kan niet zijn dat alle marrokanen of turken verrot zijn. Dat kan niet.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
P.s: ik ben nooit voorstander geweest van de Taliban. Ik heb ze eerder al omschreven als doelloze, losgeslagen honden. Het is maar dat je het weet. ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als neo-nazi's joodse grafzerken vernielen en anti-semitische liedjes op de muziekmarkt brengen, dan is er geen serieuze bedreiging. Doen 4 Turkse, hardwerkende jongens om te zorgen dat er brood op de planken komt voor hen en hun hun familie door wat meer genuanceerde, artistieke liedjes te produceren, dan zijn alle poppen aan het dansen. Worden jullie ook niet zo ziek van die maandelijkse slachoffers-cijfers van het CIDI? Hebben julllie ook niet zo'n zien om de Duitse nazi-film de eeuwige Jood dan te bekijken. Ik kan me nog net inhouden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan krijg je vast weer het gezeur dat het enge extremisten zijn. Immers, een Marokkaan die niet steelt is een terrorist en vice versa. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iemand die jouw net voorbij loopt ff stiekem zeggen vieze Turk oprotten naar eigen land. Of in de tram wanneer je instapt en gaat zitten, zij gaat zeker niet stempelen. Het zijn maar kleine voorbeelden maar het komt de laatste tijd wel steeds vaker voor. |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad zever in pakskes, zeker en vast. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind wel bijvoorbeeld dat asielzoekers die in het asielzoekerscentrum zitten zich horen te gedragen, de meesten doen dat ook wel, maar als je kijkt naar de jonge jongens, ze staan altijd wel bij de aldi, en het is bijna altijd hetzelfde, kijken, kijken, knipogen, kom je ze tegen op de fiets dan roepen ze ranzige dingen. niet allemaal, maar wel veel, dus ik scheer nu niet iedereen over 1 kam. ik vind gewoon dat die mensen hier te gast zijn en zich ook zo behoren te gedragen.
wat allochtonen betreft, ik snap niet dat mensen zeggen dat allochtonen geen normen en waarden hebben, heel veel "nederlanders" hebben dat ook niet meer tegenwoordig, het is de hele samenleving zelf waar toevallig ook allochtonen deel van uit maken, persoonlijk heb ik zelfs een hekel aan de benaming allochtonen&autochtonen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |