Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 13:51
İha0$
İha0$ is offline
Vandaag is er bekend gemaakt dat de Alpha versie van Blizzard's MMORPG World of Warcraft is uitgelekt. Het gaat om een zip file van ongeveer 1,8 Gb. Ik wil jullie hierbij verzoeken om, als je een link zou vinden, je niewschierigheid in zou willen halen, en de file niet te downloaden! Je hebt er toch niets aan, omdat er geen servers online zijn om de game te spelen.

Dit wilde ik even kwijt.
Greets, İha0$.

EDIT:
Dit vond ik een goede Quote over dit bericht:

Oooooooh, an alpha you can't play, and can only browse the folders... Yah that was worth the time and effort "hacking" into Blizzards servers for.

Stupid people trying to show they're 3L33T cause they sure couldn't prove anything in real life. Perhaps they should have sat on their little hole into the servers until WoW was further along in development? Common sense escapes most people I guess.
- Adeptus

Klik

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 13:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 14:10
schietgeweer
schietgeweer is offline
D'r lekt aardig wat uit de laatste tijd imo.
Oud 05-01-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Bloo schreef op 05-01-2004 @ 15:10:
D'r lekt aardig wat uit de laatste tijd imo.
Is reclame-stunt, om zo het spel onder de aandacht te krijgen. Gebeurt allemaal express.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:16
İha0$
İha0$ is offline
Citaat:
spawn again schreef op 05-01-2004 @ 15:12:
Is reclame-stunt, om zo het spel onder de aandacht te krijgen. Gebeurt allemaal express.
Yeah sure!
Oud 05-01-2004, 14:30
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Alsof Blizzard zo'n Valve actie nodig heeft
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:53
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 05-01-2004 @ 15:30:
lol
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:12
İha0$
İha0$ is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 05-01-2004 @ 15:30:
Ja idd. Maare, het openen van dit topic was eigenlijk bedoeld om erachter te komen over wat jullie mening over dit onderwerp was... evenals het infomeren... enzo... blaat.
Oud 05-01-2004, 15:41
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
İha0$ schreef op 05-01-2004 @ 16:12:
Ja idd. Maare, het openen van dit topic was eigenlijk bedoeld om erachter te komen over wat jullie mening over dit onderwerp was... evenals het infomeren... enzo... blaat.
Zoals je zelf zegt WoW is een MMORPG en zonder server zal je véél fun beleven
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:42
o rey
o rey is offline
De laatste tijd leaken er idd veel alpha's. Vaak houd ik me in om ze niet te downloaden. Want het kan gebeuren dat je door die alpha een vekeerd beeld krijgt van een spel. Daarom heb ik ook de doom3 & hl2 leak niet gedownload. Bij stalker kon ik me echter niet inhouden. Ik was gewoon heel erg nieuwsgierig naar het spel. "En ach, het is toch maar 117mb ". Achteraf heb ik er spijt van, de alpha stelde weinig voor en je kon er haast niets in doen.
Oud 05-01-2004, 15:44
Smobbo
Smobbo is offline
het lijkt me een rete vet spel maar ik w8 wel ff tot ik de officiele versie heb
Oud 05-01-2004, 15:47
perfectme
perfectme is offline
Het leaken alpha's vind ik een teken van geen respect hebben voor de makers van het game.
Als het game je aanstaat wacht je toch gewoon tot je ergens een review kan lezen of een demo kan vinden?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 05-01-2004 @ 16:47:
Het leaken alpha's vind ik een teken van geen respect hebben voor de makers van het game.
Als het game je aanstaat wacht je toch gewoon tot je ergens een review kan lezen of een demo kan vinden?
En als het er is gewoon ergens illegaal downloaden of kopieren is wel respect hebben? Hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:07
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik heb de Stalker Alpha ook gedownd en gespeeld en dat heeft alleen maar het gevoel bevestigd dat Stalker een titel is die ik zeker ga kopen.
Oud 06-01-2004, 00:33
Vork
Vork is offline
de alpha van Painkiller is anders niet misselijk
Oud 06-01-2004, 15:04
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Wes schreef op 05-01-2004 @ 17:53:
En als het er is gewoon ergens illegaal downloaden of kopieren is wel respect hebben? Hypocriet.
Heb ik gezegd dat een game downloaden wel respect hebben is? je legt me woorden in de mond die ik niet heb gezegd ...
Door het leaken van alphas en het downloaden van games verziek je de hele industrie. Je zorgt ervoor dat goede ontwikkelaars opgekocht worden door de multinationals. Je verhindert dat er nog originele concepten komen van kleine, onbekende ontwikkelaars, want waarom zou een grote uitgever nog willen investeren in iets onbekends als de kans dat het leaked en dat, mocht het dan toch niet leaken, het game daarna gewoon gedownloadt wordt zo groot is, dat hij met moeite zijn kosten om het op de markt te brengen kan terug verdienen?
Je zorgt ervoor gewoon voor, dat ooit op een slechte dag, zelfs Blizzard besluit ermee op te houden ...
En dan heb je véél fun hé, je hebt hun spel gedownload en dan ga JIJ, de downloader, nog durven klagen dat er geen games meer worden gemaakt of dat de prijzen zo hoog zijn, dat downloaden toch vanzelfsprekend is!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 15:11
İha0$
İha0$ is offline
Hmm... ik merk dus dat veel mensen onder ons die alpha's downen... had ik echt niet verwacht! Maargoed, ik doe het dus niet. Vind 2 GB trouwens veel te veel.
Oud 06-01-2004, 15:27
o rey
o rey is offline
Citaat:
İha0$ schreef op 06-01-2004 @ 16:11:
Hmm... ik merk dus dat veel mensen onder ons die alpha's downen... had ik echt niet verwacht! Maargoed, ik doe het dus niet. Vind 2 GB trouwens veel te veel.
Die van stalker was maar 118mb

Oud 06-01-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 06-01-2004 @ 16:04:
*verhaal*
Dus jij gaat nu beweren dat alles op je pc legaal is? Uit wat voor miljonairs familie kom je dan? Vast en zeker eentje uit de Quote 500 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 17:38
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Wes schreef op 06-01-2004 @ 18:14:
Dus jij gaat nu beweren dat alles op je pc legaal is? Uit wat voor miljonairs familie kom je dan? Vast en zeker eentje uit de Quote 500 ofzo.
Al mijn games? Ja.
Al mijn software (waarbij ik Windows e.d. bedoel)? Ja.
Al mijn muziek? Nee. Dit geef ik ook toe en ja nu ben ik hypocriet volgens jou, want het is hetzelfde ...

Maar ik had het over games ...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:51
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik speel alleen maar ORIGINELE blizzard games...

gaat op zoek en n00bs aangeven

hmmm... ff post aangepast...

de screenshots zien er nogal erg nep uit. En kijk zelf maar wat er op de achtergrond staat. Met een beetje hulp van die programma's ben je zo achter het IP..

het valt me nog op dat niet de eigenschappen te zien zijn

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 20:14
İha0$
İha0$ is offline
Hmmm... ik heb gezien dat WoWForge wel down is met het maken van crackz enzo... jullie mening?
Oud 07-01-2004, 21:16
Johnnie-mannuh
ik vind dat blizzard WoWForge of hoe ze zich nu noemen
maar eens moet aanpakken

Blizzard heeft de rechten, Warforge niet...

ik denk ook dat de servers van Warforge/WoWforge veeeeeeel te zwak zijn
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:57
İha0$
İha0$ is offline
^helemaal mee eens^
Oud 10-01-2004, 14:02
Verwijderd
Ik vind die warforge wel chill.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 11:56
Johnnie-mannuh
totdat het lagged als de neten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 11-01-2004 @ 12:56:
totdat het lagged als de neten
Dat was in het begin bij warcraft: roc ook. Dat het nu lagt hoeft niets te zeggen over de toekomst.

Nogal logisch loopt het spel niet helemaal soepel. Ten eerste is het een vroege alpha, en ten tweede moeten zij daar nog heel wat scripting voor doen voordat je daarmee het internet op kan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 12:17
Johnnie-mannuh
ik heb trouwens de IP achterhaald van de www.wowforge.net

nu nog iemand zoeken die die shit kan kraken
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 11-01-2004 @ 13:17:
ik heb trouwens de IP achterhaald van de www.wowforge.net

nu nog iemand zoeken die die shit kan kraken
haha.

Denk je dat je met een ipeetje een dergerlijke site kan kraken?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:13
Johnnie-mannuh
het is iig een begin
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:42
Verwijderd
Dat is net zoiets als dat je voor de mount everest staat zonder uitrusting en maar een bergschoen aan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:12
Johnnie-mannuh
er zijn dr een paar die de top hebben bereikt.

waarom niet ook zo...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:08
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 12-01-2004 @ 16:12:
er zijn dr een paar die de top hebben bereikt.

waarom niet ook zo...
als je SM'er bent
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 12:56
Johnnie-mannuh
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:59
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
warforge is leet. dus shaddap.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:19
Leemer
Leemer is offline
Ik heb de alpha, En een CRACK om hem te "spelen". Je kan niet veel, alleen de wereld bekijken. Je kan geen quests doen geen monsters killen, niets. Alleen rondkijken. Als iemand de link wil om hem te downloaden, en de bijbehordende crack. Just ask. Het is wel bijna 2gig(1.8)
Oud 15-01-2004, 19:31
actionhank
actionhank is offline
Oh mijn god.

Ik heb gisteren die wow alpha zitten spelen (nouja, heel lang rondgelopen). Echt omg w00t 3l337 gewoon. Dit topic gaat nu dan wel over of gelekte shit downloaden goed is of niet, maar ik zeg daarop nou en.

Echt w00! Het spel is zo focking mooi en zo focking GROOT en zo focking sfeervol en zo focking gedetailleerd en zo focking warcraft en zo focking wauw en zo focking soepel en zo focking gevarieerd en zo focking cool Omg ik ben in die dwergenstad geweest en omg. En ik heb rondgelopen in de undercity en OMG. En ik ben een bij een orc vesting/ding geweest en OMFG. Alles is gewoon zo mooi! Bossen zijn ook bossen, dorpjes voelen aan als echte dorpjes, een stad is ook echt een enorme stad, overal zijn dingen te zien, nergens heb ik een leeg veld gezien ofzo; altijd stond er wel een huisje, een toren, een kamp, een bunker, een grot of gewoon een hele stad.

True, je kan niks doen in die alpha behalve rondlopen. Maar, being een zelda/adventurespel liefhebber, voor mij is sfeer en een geloofwaardige, enorme wereld heel belangrijk. Ik kan gewoon niet geloven dat ze zo'n prachtige, gedetailleerde wereld gemaakt hebben die ZO groot is. Echt gedetailleerd = op elk tafeltje staan kaarsen, bekers, borden. Bij water liggen bootjes, wrakhout, kistjes. Niet alleen in steden, maar echt overal. Ik kwam op een gegeven moment een dwergenbunker tegen, dus ik loop naar binnen. Dat ding heeft 3 verdiepingen. Er staan kisten met allemaal wapens erin. Er staat een tafel met eten. Er staan targets waarop geoefend is met wapens. Boven staan geweren op standaarden die uit de schietgaten richten. Die mate van detail in een onmetelijk grote wereld... ik kon het bijna niet geloven gewoon.

w00t dat is ff een groot verhaal geworden

Conclusie: 1337

Ik heb verder niet echt problemen met alpha/beta dingetjes die gelekt zijn. Wat is er nou erg aan zoiets als deze wow alpha. Het enige effect op mij is: omg omg omg ik ga het kopen kopen kopen. Misschien is dat zelfs het beoogde effect van blizzard, maar dat zullen we nooit weten and frankly I don't care, het spel is echt super ernstig. Ook met die beta van HL2 heb ik me een week kostelijk vermaakt en dat schaadt Valve ook echt niet. Dat bevestigde alleen maar mijn idee dat HL2 zo erg ownt dat het ongezond wordt.

En ik ga mijn verhaal niet teruglezen, dus als het een incoherente zooi is: fleh
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:54
Leemer
Leemer is offline
Gast doe normaal zo leuk is het niet , je kan helemaal niets... Forge en Skulls hack site zijn bezig met een Nieuwe sandbox voor de alpha waar je bijna alles kan. Ik help met warforge om ze packets van de egte wow server te sturen zodat zelf een server kunnen hosten. Warforge kan Makkelijk een server hosten die een spel als WoW aankan. Ze hebben het ook met Warcraft3 gedaan.
Oud 15-01-2004, 21:09
actionhank
actionhank is offline
Aap, ik heb veel verstand van spellen, dus ik weet wanneer ik iets zie dat ik helemaal geweldig ga vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 14:25
İha0$
İha0$ is offline
Citaat:
actionhank schreef op 15-01-2004 @ 20:31:
*Verhaal*
Man, ik heb een hekel aan je! JE MAAKT ME NIEUWSCHIERIG! FF vragen aan die Leemer vragen waar je hem kan downen!!!
Oud 21-01-2004, 18:57
actionhank
actionhank is offline
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 08:42
Vork
Vork is offline
actiehenk, al klaar gekomen...?
Oud 23-01-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Leemer schreef op 15-01-2004 @ 20:54:
Gast doe normaal zo leuk is het niet , je kan helemaal niets... Forge en Skulls hack site zijn bezig met een Nieuwe sandbox voor de alpha waar je bijna alles kan. Ik help met warforge om ze packets van de egte wow server te sturen zodat zelf een server kunnen hosten. Warforge kan Makkelijk een server hosten die een spel als WoW aankan. Ze hebben het ook met Warcraft3 gedaan.
kom, laten we helpen blizzards werk te verneuken, ben je nou even stoer zeg

wat er gebeurt als die server draait is dat allemaal van die l33t kiddíes zoals jij gaan lopen zeiken hoe erg het zuigt omdat ze niks kunnen doen

en er is echt nog wel een verschil in het draaien van een WC3 servertje en een server die nodig is om een mmorpg te draaien.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 11:03
Verwijderd
Lol @ actionhank
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 11:24
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-01-2004 @ 11:31:
en er is echt nog wel een verschil in het draaien van een WC3 servertje en een server die nodig is om een mmorpg te draaien.
En niet zown klein verschil ook .
Oud 30-01-2004, 05:07
Verwijderd
Citaat:
İha0$ schreef op 05-01-2004 @ 15:16:
Yeah sure!
Uh ja, en das al een tijdje zo... Alpha UT2003, Alpha Doom3, Halflife Source, WoW Alpha, etc... Gutogut wat een toeval.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 16:45
İha0$
İha0$ is offline
if u say so
Oud 04-02-2004, 17:04
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
İha0$ schreef op 05-01-2004 @ 14:51:
Vandaag is er bekend gemaakt dat de Alpha versie van Blizzard's MMORPG World of Warcraft is uitgelekt. Het gaat om een zip file van ongeveer 1,8 Gb. Ik wil jullie hierbij verzoeken om, als je een link zou vinden, je niewschierigheid in zou willen halen, en de file niet te downloaden! Je hebt er toch niets aan, omdat er geen servers online zijn om de game te spelen.
Je hebt'm zeker zelf gedownload maar bemerkte dat je niets kon doen?
Oud 07-02-2004, 12:29
İha0$
İha0$ is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-02-2004 @ 18:04:
Je hebt'm zeker zelf gedownload maar bemerkte dat je niets kon doen?
nee, ik heb hem niet zelf gedownload, als je me probeert zwart te maken, doe het dan goed. Als je namelijk verder had gelezen zag je misschien een quote gaf en een link naar een forum waar er over werd gepraat. Get a life!
Oud 07-02-2004, 13:09
Verwijderd
dames, dames... het is geen datingservice.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 13:11
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
spawn again schreef op 30-01-2004 @ 06:07:
Uh ja, en das al een tijdje zo... Alpha UT2003, Alpha Doom3, Halflife Source, WoW Alpha, etc... Gutogut wat een toeval.
als je werkelijk denkt dat de halflife2 source leak een publiciteitsstunt was, dan bied ik mezelf bij deze aan om je te assisteren bij eventuele zelfmoordplannen.

R E T A R D .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten