![]() |
|
Vandaag is er bekend gemaakt dat de Alpha versie van Blizzard's MMORPG World of Warcraft is uitgelekt. Het gaat om een zip file van ongeveer 1,8 Gb. Ik wil jullie hierbij verzoeken om, als je een link zou vinden, je niewschierigheid in zou willen halen, en de file niet te downloaden! Je hebt er toch niets aan, omdat er geen servers online zijn om de game te spelen.
Dit wilde ik even kwijt. Greets, İha0$. EDIT: Dit vond ik een goede Quote over dit bericht: Oooooooh, an alpha you can't play, and can only browse the folders... Yah that was worth the time and effort "hacking" into Blizzards servers for. Stupid people trying to show they're 3L33T cause they sure couldn't prove anything in real life. Perhaps they should have sat on their little hole into the servers until WoW was further along in development? Common sense escapes most people I guess. - Adeptus Klik
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 13:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
De laatste tijd leaken er idd veel alpha's. Vaak houd ik me in om ze niet te downloaden. Want het kan gebeuren dat je door die alpha een vekeerd beeld krijgt van een spel. Daarom heb ik ook de doom3 & hl2 leak niet gedownload. Bij stalker kon ik me echter niet inhouden. Ik was gewoon heel erg nieuwsgierig naar het spel. "En ach, het is toch maar 117mb
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Door het leaken van alphas en het downloaden van games verziek je de hele industrie. Je zorgt ervoor dat goede ontwikkelaars opgekocht worden door de multinationals. Je verhindert dat er nog originele concepten komen van kleine, onbekende ontwikkelaars, want waarom zou een grote uitgever nog willen investeren in iets onbekends als de kans dat het leaked en dat, mocht het dan toch niet leaken, het game daarna gewoon gedownloadt wordt zo groot is, dat hij met moeite zijn kosten om het op de markt te brengen kan terug verdienen? Je zorgt ervoor gewoon voor, dat ooit op een slechte dag, zelfs Blizzard besluit ermee op te houden ... En dan heb je véél fun hé, je hebt hun spel gedownload en dan ga JIJ, de downloader, nog durven klagen dat er geen games meer worden gemaakt of dat de prijzen zo hoog zijn, dat downloaden toch vanzelfsprekend is! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al mijn software (waarbij ik Windows e.d. bedoel)? Ja. Al mijn muziek? Nee. Dit geef ik ook toe en ja nu ben ik hypocriet volgens jou, want het is hetzelfde ... Maar ik had het over games ... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik speel alleen maar ORIGINELE blizzard games...
gaat op zoek en n00bs aangeven hmmm... ff post aangepast... de screenshots zien er nogal erg nep uit. En kijk zelf maar wat er op de achtergrond staat. Met een beetje hulp van die programma's ben je zo achter het IP.. het valt me nog op dat niet de eigenschappen te zien zijn Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 14:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogal logisch loopt het spel niet helemaal soepel. Ten eerste is het een vroege alpha, en ten tweede moeten zij daar nog heel wat scripting voor doen voordat je daarmee het internet op kan. |
![]() |
|
![]() |
ik heb trouwens de IP achterhaald van de www.wowforge.net
nu nog iemand zoeken die die shit kan kraken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je dat je met een ipeetje een dergerlijke site kan kraken? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de alpha, En een CRACK om hem te "spelen". Je kan niet veel, alleen de wereld bekijken. Je kan geen quests doen geen monsters killen, niets. Alleen rondkijken. Als iemand de link wil om hem te downloaden, en de bijbehordende crack. Just ask. Het is wel bijna 2gig(1.8)
|
![]() |
Oh mijn god.
Ik heb gisteren die wow alpha zitten spelen (nouja, heel lang rondgelopen). Echt omg w00t 3l337 gewoon. Dit topic gaat nu dan wel over of gelekte shit downloaden goed is of niet, maar ik zeg daarop nou en. Echt w00! Het spel is zo focking mooi en zo focking GROOT en zo focking sfeervol en zo focking gedetailleerd en zo focking warcraft en zo focking wauw en zo focking soepel en zo focking gevarieerd en zo focking cool ![]() True, je kan niks doen in die alpha behalve rondlopen. Maar, being een zelda/adventurespel liefhebber, voor mij is sfeer en een geloofwaardige, enorme wereld heel belangrijk. Ik kan gewoon niet geloven dat ze zo'n prachtige, gedetailleerde wereld gemaakt hebben die ZO groot is. Echt gedetailleerd = op elk tafeltje staan kaarsen, bekers, borden. Bij water liggen bootjes, wrakhout, kistjes. Niet alleen in steden, maar echt overal. Ik kwam op een gegeven moment een dwergenbunker tegen, dus ik loop naar binnen. Dat ding heeft 3 verdiepingen. Er staan kisten met allemaal wapens erin. Er staat een tafel met eten. Er staan targets waarop geoefend is met wapens. Boven staan geweren op standaarden die uit de schietgaten richten. Die mate van detail in een onmetelijk grote wereld... ik kon het bijna niet geloven gewoon. w00t dat is ff een groot verhaal geworden ![]() Conclusie: 1337 Ik heb verder niet echt problemen met alpha/beta dingetjes die gelekt zijn. Wat is er nou erg aan zoiets als deze wow alpha. Het enige effect op mij is: omg omg omg ik ga het kopen kopen kopen. Misschien is dat zelfs het beoogde effect van blizzard, maar dat zullen we nooit weten and frankly I don't care, het spel is echt super ernstig. Ook met die beta van HL2 heb ik me een week kostelijk vermaakt en dat schaadt Valve ook echt niet. Dat bevestigde alleen maar mijn idee dat HL2 zo erg ownt dat het ongezond wordt. En ik ga mijn verhaal niet teruglezen, dus als het een incoherente zooi is: fleh |
![]() |
|
![]() |
Gast doe normaal zo leuk is het niet , je kan helemaal niets... Forge en Skulls hack site zijn bezig met een Nieuwe sandbox voor de alpha waar je bijna alles kan. Ik help met warforge om ze packets van de egte wow server te sturen zodat zelf een server kunnen hosten. Warforge kan Makkelijk een server hosten die een spel als WoW aankan. Ze hebben het ook met Warcraft3 gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat er gebeurt als die server draait is dat allemaal van die l33t kiddíes zoals jij gaan lopen zeiken hoe erg het zuigt omdat ze niks kunnen doen ![]() en er is echt nog wel een verschil in het draaien van een WC3 servertje en een server die nodig is om een mmorpg te draaien. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
R E T A R D . |