Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 21:26
Verwijderd
Vreselijk. Ik vind het ook ontzettend burgerlijk, zo van "we zitten aan elkaar vast en dit gaat nooit meer uit" brr. Ook vind ik het nogal bezittelijk.. hm.

Achja, zolang je het allebei leuk vind is het ok, maar ik vind het vreselijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2004, 08:35
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 09-01-2004 @ 22:16:
Een ketting dient als sieraard en een ketting met de naam van iemand dient ook als sieraad maar waarom met de naam van iemand ? Dat vind ik echt nutteloos.
Het is echt zo niet subtiel ,maar ach smaken verschillen .
Jij hebt het dus over zo'n ding met je naam eraan? De topic gaat niet alleen daarover. Je hebt ook hangertjes met daarin de naam gegraveerd. Dat is iig al een heel stuk subtieler. (En gelukkig heet mijn vriend ook geen Hendrik-Jan oid, dat valt al weer een stuk meer op.)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 09:02
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
vind het niks
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:27
Verwijderd
Ik denk, dat als ik zoiets zou krijgen... wel heel erg ga twijfelen over mijn relatie. Als zij dan nog niet begrijpt, dat ik het afschuwelijk vind, vraag ik mij af of ze mij enigzins begrijpt.

En dan heb ik het nog niet eens over kettingen met hartjes, namen en wat voor wansmaak je er wel niet aan kan hangen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:35
vrijgezel
vrijgezel is offline
ik heb er 2

1 met vincent en niek maar toen was ik 14 en 15 nu doe ik er niet meer aan
Oud 10-01-2004, 10:40
Susanne
Susanne is offline
nee zou ik echt nooit doen. vriendinnetje van mij wel, moet hem ook altijd om van hem als we uitgaan enzo, heel belachelijk

wie gaat er dan nog met je een praatje beginnen met zo'n naam om je hals, denk ik dan
Oud 10-01-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 10-01-2004 @ 11:40:
wie gaat er dan nog met je een praatje beginnen met zo'n naam om je hals, denk ik dan
Wat denk jij dat de reden is dat ze hem om moet?

Dat dat moet vind ik idd wel achterlijk...maar goed, zij doet het ook nog..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:05
Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
dat is echt ZO fout
Oud 10-01-2004, 11:52
Verwijderd
op zich vind ik het wel lief, maar niet van die gigaplakkaten waarop je van 10 km afstand al ziet hoe jouw vriendje heet ofzo, of dattie van je houd.
maar een kettinkje met alleen een hangertje met een letter ofzo, vind ik niet verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:24
Verwijderd
Kettinkjes met een naam zijn net zoiets als koelkasten met een naam. Beetje lame. Nogal lame, eigenlijk.

De naam van de ander op je voorhoofd laten tattoeren, dat is pas stoer.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 10-01-2004 @ 14:24:
Kettinkjes met een naam zijn net zoiets als koelkasten met een naam. Beetje lame. Nogal lame, eigenlijk.

De naam van de ander op je voorhoofd laten tattoeren, dat is pas stoer.
Tss, een voorhoofd met een naam, dat is net zoiets als een koelkast met een naam
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 15:05:
Tss, een voorhoofd met een naam, dat is net zoiets als een koelkast met een naam
Nee, een voorhoofd met een naam is netzoiets als een naam met een voorhoofd, Stoer met een hoofdletter. >:]
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:19
Sade
Sade is offline
Dat vind ik echt dom

Sieraden aan elkaar geven:

Dus daar vallen kettingen ook wel onder, ja.
Maar niet met zijn naam erop. Ik krijg dan echt het beeld van het standaard ronde kettinkje met zo'n cursief gedrukte naam erop voor ogen, yuck

Zijn of haar naam hoeft toch niet (levensgroot) om je nek te hangen (of bij sommige mensen op hun hoofd getattoeerd ), om aan te geven dat je van elkaar houdt?
Oud 11-01-2004, 12:16
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-01-2004 @ 09:35:
Jij hebt het dus over zo'n ding met je naam eraan? De topic gaat niet alleen daarover. Je hebt ook hangertjes met daarin de naam gegraveerd. Dat is iig al een heel stuk subtieler. (En gelukkig heet mijn vriend ook geen Hendrik-Jan oid, dat valt al weer een stuk meer op.)
Haha ja eigenlijk denk ik alleen daar aan de hele tijd.
Maar een hangertje met daarin een naam gegraveerd is niet mijn smaak maar wel veel subtieler.
Oud 11-01-2004, 19:44
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
ik zou eerder dezelfde ringen kopen, heb jij der eentje en je vriend ook vind ik persoonlijk leuker!
Oud 11-01-2004, 20:15
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik koop gewoon een boek voor hem en zet er een lief tekstje in en mijn naam...
Oud 12-01-2004, 08:27
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb samen met mn vriend zo'n id-ketting met elkaars naam en gegevens erop. Ik vind het wel lief en leuk eigelijk..
Zou het zo weer doen ( als we het nog niet hadden) en ook hebben we samen vriendschapsringen gekocht met elkaars naam erin gegraffeerd.
Oud 12-01-2004, 08:37
snoopy
snoopy is offline
Hmm... ik vind een kettinkje met je naam geven wel érg bezitterig, hoor
Je kunt dan net zo goed meteen een bordje met "van mij" dr op plakken
Oud 12-01-2004, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 08-01-2004 @ 15:48:

Ik heb ook zo'n sleutelhanger, waar hij de andere helft van heeft.
Jaaa..die hebben wij ook..Alleen missen daar elkaars huissleutels nog aan..Of een sleutel van ons huisje..Maar ff ontopic:

Een ketting vind ik een beetje verschillen per persoon. Mijn vriend zou er niet mee staan, de vriend van een vriendin van mij staat t geweldig! Ik heb samen met mn vriend een ring met onze namen erin (ik hem en hij mij) en dat vind ik mooi. We krijgen ook vaak te horen dat t mooie ringen zijn..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:21
Verwijderd
ff offtopic: ik lees steeds over die sleutelhangers, waar haal je die? want dat lijkt mij ook leuk
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:30
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik vind zoiets wel leuk,
Ik heb samen met mijn vriend ieder zo'n half hartje, geen namen niks, maar het is iets wat je samen deelt..
Oud 12-01-2004, 12:37
DutchGirl
DutchGirl is offline
ik heb nog kettingkjes en armbandjes liggen van exen etc

4 geloof ik

maar ik vind ze wel erg leuk
ringen ook trouwens erg mooi
Oud 12-01-2004, 14:19
miekmuis
miekmuis is offline
Leuk hoe iedereen hierop reageert zeg
Oud 12-01-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
CrazyMoon schreef op 12-01-2004 @ 13:21:
ff offtopic: ik lees steeds over die sleutelhangers, waar haal je die? want dat lijkt mij ook leuk
Ik heb hem bij Expo gehaald..Weet niet of t dezelfde is als die van Leonoor, maar die van ons is van Me to you. Ze kosten 5,95 en ze hebben ze ook voor beste vriendinnen etc...Echt superlief!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:49
On Fire
On Fire is offline
Citaat:
Lynn schreef op 08-01-2004 @ 15:49:
Mee eens. Als het uit is kun je dat kettinkje gewoon weg gooien of teruggeven. Kan hij 'm zo weer aan z'n nieuwe vriendin geven, als in recycling ofzo.
[/SIZE]
hopen dat dat sarcasme was... If not, dan beschrijft het gelijk de nutteloosheid van die kettingkjes. Zo super onpersoonlijk.

Sieraden geven vind ik niks mis mee..i.k vind die naam kettinkjes gewoon zo cliche en "makkelijk".
Oud 12-01-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 12-01-2004 @ 15:20:
Ik heb hem bij Expo gehaald..Weet niet of t dezelfde is als die van Leonoor, maar die van ons is van Me to you. Ze kosten 5,95 en ze hebben ze ook voor beste vriendinnen etc...Echt superlief!
Die van mij is ook van Me to you en ook van de Expo.
Je hebt idd verschillende (ook verschillende voor relaties).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:20
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 12-01-2004 @ 13:21:
Buiten de Me to You's van Expo heb je ook wel andere symbooltjes enzo (weet even geen voorbeelden)
Maar je kent vast wel van die winkeltjes waar ze tassen, sjaals, sierraden enzo verkopen, daar hebben ze ook wel die sleutelhangers...
Als je zulke winkeltjes niet zo in het centrum tegenkomt moet je misschien gewoon eens naar een winkelcentrum, daar is vast wel zo'n winkeltje (en anders bij een juwelier zoeken)
Oud 12-01-2004, 16:57
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik vind het echt vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind het echt niks !
Totaal niet origineel meer. Iedereen loopt met die kettingtjes te pronken...
Elkaar een ketting met een hartje of zoiets geven vind ik ok, maar die namen
Alsof je iets van een bewijs nodig moet hebben om aan iedereen te laten zien dat je met je vriend(in) hebt...
Mij zul je er nooit mee zien
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:36
Sannenas
Sannenas is offline
ik heb mijn vriend er eentje gegeven voor kerst, ik vond het eerst niks, maar hij wou het graag, dus... k heb van hem een armbandje gekregen met m'n naam erop iets minder opvallend en een stuk origineler dan zo'n kettinkje...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:40
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
in mijn armband staat zijn naam gegrafeert....wel in de binnenkant....gelukkig
Oud 13-01-2004, 14:15
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Hij heeft geen ketting om met mijn naam want hij zit in het leger en op dit moment in Bosnie. Zelf heb ik wel een hanger met zijn naam erop. Sinds afgelopen zaterdag hebben we zelfs dezelfde tattoo laten zetten. Daar hecht ik meer waarde aan dan aan de hanger.
Oud 13-01-2004, 15:13
coecie
coecie is offline
ik ga van die gouden hangers met namen erop kopen, en dan met een prachtig kweelgedicht aan hem geven. hij zal het enig vinden, want ik bedoel het met een dik knipoog.

wij hebben wel een leren koord met een hanger eraan die bij ons allebei ongeveer hetzelfde is, maar dat is een hanger die ik aan al mijn goede vrienden geef. wij zijn overgens wel de enige twee van ons allemaal die deze 'ketting' elke dag dragen
Oud 13-01-2004, 18:04
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
whaah, ik zou echt niet snel zeggen dat ik iets niet mooi vind als ik iets krijg van mn vriendje (als ik die zou hebben dan he )
maar als ik zo'n kettinkje zou krijgen...zou ik het weigeren om die te dragen
Reageren

Regels voor berichten