Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk, dat als ik zoiets zou krijgen... wel heel erg ga twijfelen over mijn relatie. Als zij dan nog niet begrijpt, dat ik het afschuwelijk vind, vraag ik mij af of ze mij enigzins begrijpt.
En dan heb ik het nog niet eens over kettingen met hartjes, namen en wat voor wansmaak je er wel niet aan kan hangen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat vind ik echt dom
![]() Sieraden aan elkaar geven: ![]() Dus daar vallen kettingen ook wel onder, ja. Maar niet met zijn naam erop. Ik krijg dan echt het beeld van het standaard ronde kettinkje met zo'n cursief gedrukte naam erop voor ogen, yuck ![]() Zijn of haar naam hoeft toch niet (levensgroot) om je nek te hangen (of bij sommige mensen op hun hoofd getattoeerd ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar een hangertje met daarin een naam gegraveerd is niet mijn smaak maar wel veel subtieler.
|
Ik heb samen met mn vriend zo'n id-ketting met elkaars naam en gegevens erop. Ik vind het wel lief en leuk eigelijk..
Zou het zo weer doen ( als we het nog niet hadden) en ook hebben we samen vriendschapsringen gekocht met elkaars naam erin gegraffeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een ketting vind ik een beetje verschillen per persoon. Mijn vriend zou er niet mee staan, de vriend van een vriendin van mij staat t geweldig! Ik heb samen met mn vriend een ring met onze namen erin (ik hem en hij mij) en dat vind ik mooi. We krijgen ook vaak te horen dat t mooie ringen zijn.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sieraden geven vind ik niks mis mee..i.k vind die naam kettinkjes gewoon zo cliche en "makkelijk".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je hebt idd verschillende (ook verschillende voor relaties). |
![]() |
||
Citaat:
Maar je kent vast wel van die winkeltjes waar ze tassen, sjaals, sierraden enzo verkopen, daar hebben ze ook wel die sleutelhangers... Als je zulke winkeltjes niet zo in het centrum tegenkomt moet je misschien gewoon eens naar een winkelcentrum, daar is vast wel zo'n winkeltje (en anders bij een juwelier zoeken)
|
Ik vind het echt niks
![]() Totaal niet origineel meer. Iedereen loopt met die kettingtjes te pronken... Elkaar een ketting met een hartje of zoiets geven vind ik ok, maar die namen ![]() Alsof je iets van een bewijs nodig moet hebben om aan iedereen te laten zien dat je met je vriend(in) hebt... ![]() Mij zul je er nooit mee zien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hij heeft geen ketting om met mijn naam want hij zit in het leger en op dit moment in Bosnie. Zelf heb ik wel een hanger met zijn naam erop. Sinds afgelopen zaterdag hebben we zelfs dezelfde tattoo laten zetten. Daar hecht ik meer waarde aan dan aan de hanger.
|
ik ga van die gouden hangers met namen erop kopen, en dan met een prachtig kweelgedicht aan hem geven. hij zal het enig vinden, want ik bedoel het met een dik knipoog.
wij hebben wel een leren koord met een hanger eraan die bij ons allebei ongeveer hetzelfde is, maar dat is een hanger die ik aan al mijn goede vrienden geef. wij zijn overgens wel de enige twee van ons allemaal die deze 'ketting' elke dag dragen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |