Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb even gezocht op internet, en rozenblaadjes vallen best mee: 1,44 euro. voor 144 stuks (zijden blaadjes)
hier kun je kijken |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ TS Leuk plan, zelf ook gedaan.. , had een pad van rozen blaadjes van de deur naar de badkamer gemaakt, en badkamer zelf vol met kaarsjes gedaan..
Euh, ik had zelf de roze blaadjes gekocht bij de Expo, van stof [helaas, kon toen geen verse krijgen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht* ik vind dat van jou wel heel lief hoor
![]() kweenog niet wak doe met valentijnsdag, heb er niet zo heel erg veel mee, eigenlijk. vind het maar stom *en inderdaad* commercieel gedoe. Meestal ben ik zo aardig voor mijn ouders en zusje iets liefs kleins te kopen, nu voor vriendlief ook maar weer dan hè ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
want ik moet haar gaan ophalen denk ik (dan ben ik zon kwartiertje weg (haar bij haar thuis ophalen en dan naar mij fietsen) |
![]() |
||
Citaat:
En je kunt echt niet al die theelichtjes aan laten terwijl er niemand thuis is (Ja, het kan wel maar dat lijkt me niet zo'n goed idee). Dus, misschien wat anders? Ik vind die rozenblaadjes wel heel lief (en veilig genoeg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Pfff... helemaal niet over nagedacht... denk dat het gewoon bij een kaartje blijft. Onze verloving heeft al genoeg gekost afgelopen maand
![]() (@TS: ook met heel veel waxinelichtjes: tip, zet er niet te veel neer, wordt echt gloeiend heet in huis!)
|
hmm, tis altijd leuk om wat voor valentijn te doen...okai tuurlijk iedereen weet dat het eigenlijk dom commerciel gedoe is..maar ach, dat is kerst ook, en sinterklaas ook. daarom is het nog wel leuk!
![]() maarr, kvind t opzich een leuk idee van je hoor, maar kvind t zelf niet echt ' origineel' en super. Vind t idee van daloverboy al leuker, om gzellig met zn 2tjes wat te gaan eten, (uiteten of zelf koken is helemaal leuk!) en een roosje 's ochtends is natuurlijk altijd lief. Maar goed, daz mijn mening.
|
Geen idee, het zou leuk zijn als m'n vriend iets deed als de topicstarter, maar dat gebeurt niet...
zolang ik maar bij hem ben *kwijl*, maakt het niet veel uit ![]()
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 12:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het duurt nog heel lang!! houd ik me nu nog niet mee bezig |
![]() |
|
Niets, valt nie zoveel te doen zonder vriendje. Met trouwens ook niet.
Ik heb er vorig jaar ook niets aan gedaan. Simpelweg om de reden dat ik niets maar dan ook niets met de datum 14 feb. heb...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaitresses en ongeïnteresseerde lovers #1622 Lorelei | 500 | 26-02-2012 13:15 | |
Liefde & Relatie |
Advies graag :) DikkeBanaan | 15 | 25-02-2005 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag! Kijk hier voor de topics en leuke sites :) Verwijderd | 8 | 12-02-2004 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Valentijn.. Peetjeuh | 2 | 27-01-2004 19:48 | |
Liefde & Relatie |
kerstkadootjuh?! jonguh17 | 28 | 15-12-2002 00:06 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |