Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 15:55
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik heb dus iets bedacht,
Mn ouders zijn toevallig weg, heb haar al uitgenodig en ben dus het volgende van plan:
door de hele gang, op de trap, in de kamer en in de keuken kaarsjes zetten, iets van 300 theelichtjes ofzo....
Dan overal rozen blaadjes (waar krijg je deze trouwens, en wat kost dat ongeveer?)
1 roos voor haar, champagne, romantische muziek...

En verder weet ik het nog niet...jullie ideeen hoe je de avond verder kunt invullen (zonder meteen te zeggen--->neuken )
eventueel film tips etc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 16:01
Maarten
Maarten is offline
Niemand op het oog dus helaas ut wordt een saaie invulling
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Net zoals de vorige 18 jaar: niks.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:05
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Wow dat je daar uberhaupt nu al aan denkt...
Charlottetje
Charlottetje is offline
ohh, wat een super idee zeg! Heel mooi.

Rozenblaadjes gewoon bij een bloemist ofzo, zijn anders wel te bestellen als het een beetje fatsoenlijke bloemist is (dus niet die van de supermarkt). Bedrag: ik zou zeggen, plunder je spaarrekening maar. ze zijn niet echt goedkooop heb ik me alten vertellen.

een filmpje zou heel mooi zijn, maar ja, welke?
Sence & Sensebility ( of hoe schrijf je het ook alweer)
Unfaithfull
American beauty

hmm, sorry, ben niet erg creatief...

Wat ik zelf ga doen met valentijnsdag weet ik nog niet...
Eigenlijk hoop ik dan een relatie te hebben, maar dat weet ik nog niet zeker...
Ik hoop zo dat hij een verassing voor mij heeft eigenlijk, maar ja, dan kan ik waarschijnlijk lang blijven hopen...
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 12-01-2004 @ 17:05:
Wow dat je daar uberhaupt nu al aan denkt...
Tjah, die mannen toch altijd!

Met citaat reageren
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Offtopic: GADVER hahaha moet je daar ook weer wat aan doen.. Goed dat je er meej komt jongen! 14 februari toch?! Mmm waarom bedenken de vrouwen nooit eens wat leuks .. Hahah.. Mmm ach ja zal ook maar eens wat gaan bedenken, goed topic dus ..

Ontopic: op zich wel een goed id, maar ja ik vind het ook weer zo (veel kaarslichtjes, blabla..) NEUKE-achtig-gehalte?! Het is wel superromantisch, mwa misschien ook iets eten met elkaar, das sowieso leuk.. Mmm ik ga haar eerst denk ik (`s morgens) een roos geven (op de één of andere manier) met daaraan een kaartje "Zie je vanavond om 8 uur bij mij" dan als ze komt gelijk naar Delphi (Griek) alvast gereserveerd en daarna misschien op de een of andere manier een bioscoopzaal alleen voor ons reserveren.. (moet lukke met kennisje ...) En dan proberen mijn ouders nog uit huis te jagen die avond, want die zullen wel gewoon thuis zijn, maar dan nog iets leuks doen.. God mag weten wat .. En tja filmkeuze is ook moeilijk.. Je kan denken aan superromantische films maar mijn vriendin houd ook veel van thrillers dus misschien word het dat wel , mag ze dicht tegen me aankruipen ..
Oud 12-01-2004, 16:18
Vini-Vidi-Vici
Ik heb even gezocht op internet, en rozenblaadjes vallen best mee: 1,44 euro. voor 144 stuks (zijden blaadjes)

hier kun je kijken
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:22
Duifje
Duifje is offline
Die zakjes zijn niet zo groot volgens mij. Je hebt er namelijk 150 nodig om een vuilniszak te vullen. Nou is dat ook weer overdreven. Maar een paar van die rondslingerende dingen is ook jammerlijk. Dan moeten het er ook een leuk aantal zijn...
Oud 12-01-2004, 16:25
Verwijderd
ik ga niets doen.
net zoals altijd.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:26
freakje
freakje is offline
Wij doen niets met Valentijn, want dat is toch zo'n commercieel gedoe. We gaan in februari al een weekendje naar Amsterdam en het is zijn verjaardag, dus gaat Valentijn aan ons voorbij. Heb geen speciale dag nodig om hem extra te tonen wat hij betekent, we organiseren geregeld speciale avondjes of dagjes voor ons beidjes
Oud 12-01-2004, 16:32
Marcade
Marcade is offline
Ruim van tevoren regelen is . Vlakvoor of op 14 februari willen mensen de prijzen van bepaalde dingen *kuch*rozen*kuch* nog wel is zwaar omhoog gooien.

Ik ga ws. naar een vriendin toe en ga me daarmee vermaken op valentijn. *grijns* ..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik doe niet veel speciaals met Valentijn, denk ik, hooguit een kaartje met een lief tekstje erin... Een week eerder zijn we namelijk een jaar bij elkaar, en dat vind ik veel 'belangrijker'
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:52
Lady Jane
Lady Jane is offline
Bij ons is het elke dag Valentijn.

Niets dus, ik vind het onzin.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:54
Verwijderd
haha toen ik de topic las dacht ik Valentijn dat duurt nog heel lang, maar het is inderdaad al vrij snel.

Ik heb geen idee

eerst maareens haar verjaardag vieren en dan zien we wel weer!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:56
leucomelas
leucomelas is offline
ik zal wel weer mijn uiterste best doen om er daarna achter te komen dat hij niet meedoet aan die onzin en alleen aan kadootjes doet op mijn verjaardag.....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:08
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn vriend zijn verjaardag vieren!

Nouja vieren.... volleybal kijken bedoel ik eigenlijk
Oud 12-01-2004, 17:11
oldt3
oldt3 is offline
Niets,valentijn kun je gerust op een andere dag vieren.
Commerciële bedoeling.
btw vorig jaar aan een afgelegen meer gelegen met een kampvuurtje en dekentje en een fles champagne.(nu een privaat meer,ni dat het uitmaakt,zijn er nog geweest.Ma twas veel te koud daar.Ma tis maar een ideetje he.btw was t meer waar we samen gaan/(gingen?) zwemmen.
Waarom zijnter toch zo enorm veel mooie herrinneringen,terwijl ik iets heel anders hoor van haar
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:21
fractuur
fractuur is offline
OP welke dag valt het überhaupt?? Ik denk dat ik het gewoon heel rustig ga doen en niet vieren. Ik laat mn vriend elke dag al weten dat ik van hem hou.

Ofwel: commercieel gedoe..
Oud 12-01-2004, 17:23
heldine
heldine is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 12-01-2004 @ 16:55:
eventueel film tips etc
amelie zou een erg goede keus zijn. gewoon een lieve, grappige film, frans, dus t klinkt romantisch, maar het romantiek-niveau ligt niet kwijlend hoog, ik heb m met verschillende vrienden en vriendinnen gekeken, en iedereen vond m leuk. duus... misschien een idee.

verder is het wel lief, van die rozenblaadjes en waxinelichtjes enzo, maar niet erg origineel. ik weet niet of ze daarvan houdt, maar goed. das mijn mening.

ik ga valentijnsdag met kadootjes doorbrengen, ben dan namelijk jarig en mn vriend komt natuurlijk ook.
Oud 12-01-2004, 17:24
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Waaah waar is het "romantiek" gevoel toch gebleven .. Mmm kan je straks alles wel beschouwen als te commercieel
Oud 12-01-2004, 17:24
Verwijderd
@ TS Leuk plan, zelf ook gedaan.. , had een pad van rozen blaadjes van de deur naar de badkamer gemaakt, en badkamer zelf vol met kaarsjes gedaan..

Euh, ik had zelf de roze blaadjes gekocht bij de Expo, van stof [helaas, kon toen geen verse krijgen ].. , heb toen 3 dozen gehaald
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:25
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Hehe, mijn pa is dan jarig, maaruhm ik heb nog geen flauw idee, dat is toch pas over ruim een maand? Begint die gekte nu alweer?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:26
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
>?< schreef op 12-01-2004 @ 18:23:
amelie zou een erg goede keus zijn. gewoon een lieve, grappige film, frans, dus t klinkt romantisch, maar het romantiek-niveau ligt niet kwijlend hoog, ik heb m met verschillende vrienden en vriendinnen gekeken, en iedereen vond m leuk. duus... misschien een idee.

verder is het wel lief, van die rozenblaadjes en waxinelichtjes enzo, maar niet erg origineel. ik weet niet of ze daarvan houdt, maar goed. das mijn mening.

ik ga valentijnsdag met kadootjes doorbrengen, ben dan namelijk jarig en mn vriend komt natuurlijk ook.
ik kreeg het nochthans ferm op mijn heupen met die film.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:33
Methuselah
Methuselah is offline
Verjaardag vieren, hoe weet ik nog niet.

Maar ik zou één bepaalde vriendin van me er graag bijhebben dan.
Oud 12-01-2004, 17:34
Qimm
Qimm is offline
niks, valentijnsdag is stom
Oud 12-01-2004, 18:02
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ga dit jaar maar wel kado geven aan me vriend. Vorig jaar kon niet want zat net zonder geld (porto was gejat).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:06
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
op kamp met scouting... als ik wat speciaals voor me vriend wil doen kan ik dat ook heel erg goed zonder dat het valentijn is....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:11
Liss
Liss is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-01-2004 @ 18:21:
OP welke dag valt het überhaupt??
Op zaterdag.
Voor mij is het gewoon een normale dag, moet ook werken geloof ik, niets bijzonders dus.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:11
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-01-2004 @ 18:34:
*schop*

Mijn verjaardag is niet stom
Oud 12-01-2004, 18:14
Maarten
Maarten is offline
Alsof Valentijnsdag slechts uit jouw verjaardag bestaat, hallo?

Meeste mensen op deze planeet kennen je niet , so they couldn't care less
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:15
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 12-01-2004 @ 19:11:
*schop*

Wat schattig!
Oud 12-01-2004, 18:16
Verwijderd
*zucht* ik vind dat van jou wel heel lief hoor

kweenog niet wak doe met valentijnsdag, heb er niet zo heel erg veel mee, eigenlijk. vind het maar stom *en inderdaad* commercieel gedoe. Meestal ben ik zo aardig voor mijn ouders en zusje iets liefs kleins te kopen, nu voor vriendlief ook maar weer dan hè * als het moet*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 12-01-2004 @ 18:11:
*schop*

zeg ik dat dan? Valentijnsdag is stom, omdat het zo slijmerig en commercieel is.
Oud 12-01-2004, 18:19
Verwijderd
ik ga de vrijheid vieren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:25
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mijn vriend zit in Oostenrijk.....op vakantie
dat wordt dus een smsje......
Oud 12-01-2004, 18:30
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 12-01-2004 @ 16:55:
door de hele gang, op de trap, in de kamer en in de keuken kaarsjes zetten, iets van 300 theelichtjes ofzo....
Pas maar op dat je het huis niet per ongeluk in de fik zet.. (serieus bedoeld)

Ik ga niks bijzonders doen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:32
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
*Juliah* schreef op 12-01-2004 @ 19:30:
Pas maar op dat je het huis niet per ongeluk in de fik zet.. (serieus bedoeld)

Ik ga niks bijzonders doen, denk ik.
ja dat is dus wel heel vervelend idd...
want ik moet haar gaan ophalen denk ik (dan ben ik zon kwartiertje weg (haar bij haar thuis ophalen en dan naar mij fietsen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:39
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 12-01-2004 @ 19:32:
ja dat is dus wel heel vervelend idd...
want ik moet haar gaan ophalen denk ik (dan ben ik zon kwartiertje weg (haar bij haar thuis ophalen en dan naar mij fietsen)
Ik vind kaarslicht wel mooi en lief maar ik zou er dus echt de hele tijd aan denken en me er zorgen over maken, stel dat er eentje omvalt of zo. En dat is dan ook niet bepaald gezellig..
En je kunt echt niet al die theelichtjes aan laten terwijl er niemand thuis is (Ja, het kan wel maar dat lijkt me niet zo'n goed idee). Dus, misschien wat anders? Ik vind die rozenblaadjes wel heel lief (en veilig genoeg. )
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:42
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
*Juliah* schreef op 12-01-2004 @ 19:39:
Ik vind kaarslicht wel mooi en lief maar ik zou er dus echt de hele tijd aan denken en me er zorgen over maken, stel dat er eentje omvalt of zo. En dat is dan ook niet bepaald gezellig..
En je kunt echt niet al die theelichtjes aan laten terwijl er niemand thuis is (Ja, het kan wel maar dat lijkt me niet zo'n goed idee). Dus, misschien wat anders? Ik vind die rozenblaadjes wel heel lief (en veilig genoeg. )
ja kan eigk ook niet, maar kijk, als ik ze toch op tafels, schotels, neerzet, kunnen ze niet omvallen (theelichtjes zijn vrij stabie toch..)en wat zou er dan nog meer kunnen gebueren? ik zorg dat ze ver genoeg va dingen afstaan...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:18
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-01-2004 @ 18:34:
Citaat:
Desecrator schreef op 12-01-2004 @ 19:11:
*schop*

Oud 12-01-2004, 19:45
Verwijderd
als ik mn werk kan verzetten ga ik, heel romantisch, naar een open dag van een opleiding in Utrecht. zal wel een kaartje of kadootje en een dikke zoen worden, denk ik.

ik hou ook wel van em zonder Valentijnsdag.

mn eerste valentijnsdag met een vriend. waha
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:48
Verwijderd
Ik doe helemaal niets met valentijn...

Als je toch al iets doet voor je geliefde, doe het dan spontaan en niet omdat het toevallig 14 februari is...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:50
AngelLena
AngelLena is offline
Pfff... helemaal niet over nagedacht... denk dat het gewoon bij een kaartje blijft. Onze verloving heeft al genoeg gekost afgelopen maand

(@TS: ook met heel veel waxinelichtjes: tip, zet er niet te veel neer, wordt echt gloeiend heet in huis!)
Oud 12-01-2004, 20:17
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
hmm, tis altijd leuk om wat voor valentijn te doen...okai tuurlijk iedereen weet dat het eigenlijk dom commerciel gedoe is..maar ach, dat is kerst ook, en sinterklaas ook. daarom is het nog wel leuk!

maarr, kvind t opzich een leuk idee van je hoor, maar kvind t zelf niet echt ' origineel' en super.

Vind t idee van daloverboy al leuker, om gzellig met zn 2tjes wat te gaan eten, (uiteten of zelf koken is helemaal leuk!) en een roosje 's ochtends is natuurlijk altijd lief.

Maar goed, daz mijn mening.
Oud 12-01-2004, 20:24
Faery
Faery is offline
TS, je idee is werkelijk zum kotzen.
Oud 12-01-2004, 20:25
Gothic
Gothic is offline
Geen idee, het zou leuk zijn als m'n vriend iets deed als de topicstarter, maar dat gebeurt niet...

zolang ik maar bij hem ben *kwijl*, maakt het niet veel uit

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:29
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-01-2004 @ 17:32:
Ruim van tevoren regelen is . Vlakvoor of op 14 februari willen mensen de prijzen van bepaalde dingen *kuch*rozen*kuch* nog wel is zwaar omhoog gooien.
Zou dat misschien zijn, omdat, als je een roos koopt hij een relatief korte tijd er mooi uitziet en daarna de rol van zwart onkruid met bijpassende groene steel overneemt?
Oud 12-01-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Poser4life schreef op 12-01-2004 @ 17:54:
haha toen ik de topic las dacht ik Valentijn dat duurt nog heel lang, maar het is inderdaad al vrij snel.

Ik heb geen idee

eerst maareens haar verjaardag vieren en dan zien we wel weer!
wat the fuck loop ik eigenlijk te lullen
het duurt nog heel lang!!

houd ik me nu nog niet mee bezig
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:48
Luna
Luna is offline
Niets, valt nie zoveel te doen zonder vriendje. Met trouwens ook niet.
Ik heb er vorig jaar ook niets aan gedaan. Simpelweg om de reden dat ik niets maar dan ook niets met de datum 14 feb. heb...
Reageren

Regels voor berichten