| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder wil ik ook nog eens stellen dat niet rokers mijn rechten ook flink schofferen, mij demoniseren, en van mij als roker een paria van de maatschappij proberen te maken. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat je het niet serieus meende interesseert me niet, nee.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Wat een onzin allemaal zeg!
Door het overal te gaan verbieden maak je het alleen maar erger. Al ben ik het er wel mee eens dat er niet in openbare gebouwen gerookt mag worden en iedereen recht heeft op een rookvrije ruimte. maar het is onzin om het in treinen en dergelijke te gaan verbieden. zo zorg je ervoor dat er juist gerookt wordt op plaatsen waar je er last van hebt omdat het nergens anders kan. Zelf rook ik niet en ik kan er ook wel eens last van hebben, maar dan ga ik een stukje verderop staan aan de andere kant dan dat de rook opwaait.. heb je nergens meer last van. Ik heb genoeg vrienden die roken en die passen zich genoeg aan aan mij. Het hoort bij ze en daarom ga ik ze heus niet minder respecteren. Al moedig ik ze wel aan als ze willen stoppen of minderen. Al boeit t me op zich geen ruk als ze dat niet doen. Waarom zou je mensen die roken niet kunnen respecteren?
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Welke idioot doet dat nou.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
op mijn 15de ben ik begonnen met roken, op mijn 19de ben ik gestopt.
het was niet makkelijk, maar het is me wel gelukt, want ik wilde echt. Iedereen moet kunnen stoppen, het is het willen wat het probleem is. Nu vind ik dat roken helemaal verboden moet worden. Het is helemaal nergens goed voor, er zijn genoeg alternatieve verslavingen die een stuk minder schadelijk zijn voor de gezondheid als je toch zwak van geest bent. Nu weet ik dat de overheid veel verdient aan rokers, en dat afschaffing alleen zou leiden tot illegale import. Alleen mondiale afschaf van sigaretten en ander rookwaar zou effectief zijn. Nouja, de keuze is een vrijheid, maar de keuze om te roken, legt je vrijheid eigenlijk ook aan banden....
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Wat een idiote onzin. Als er iemand op straat rookt dan heeft daar heus niemand last van, en als ze beweren van wel stellen ze zich echt ongelofelijk aan.
|
|
|
Verwijderd
|
Voor.
Ik heb last van rook, en ja, ik wil niet belemmerd worden in mijn leven wanneer ik me gewoon gedraag. Wanneer je ongezond wil leven, moet je dat maar voor jezelf houden... ik wil gezond leven. Maar mensen die op het perron roken vind ik niet erg, buiten dus sowieso niet. Maar in de trein en op de werkplek vind ik het wel fijn dat er niet meer gerookt mag worden.. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
En dit word een welles nietes discussie waar we niet uitkomen.
Live, and let live heet zoiets. Als ik nou gewoon mag roken zonder dat ik wordt nagewezen alsof ik een homofiele necrofiele kinderverkrachter ben, ben ik heus bereid om een stap opzij te doen als er iemand met tere longetjes voorbij komt stiefelen. En aangezien ik niet kan ruiken of iemand tere longetjes heeft, zal diegene toch echt zelf moeten vragen of ik aan de kant wil gaan als hij/zij langs loopt. Lijkt mij heel redelijk. En liefst ook nog vriendelijk, want van andermanss humeur is niemand gediend. ( bovengenoemde situatie is louter en alleen op straat, in de buitenlucht ) |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
, goh leuke hobby ![]() Live, and let live heet zoiets. neeh dit heet nog steeds gewoon een TOPIC |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah nee zeker, geeft niet hoor verstand komt later |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() neeh maar waarom kan je niet een gewoon antwoord geven dan ga ik ''zwammen'' , jah
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
neeh zwammen is volgens mij dialect(jah ga het maar opzoeken en zeggen dat ik ongelijk heb )
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 09:50 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 11:24 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 16:14 | |
| Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 09:40 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
discussie nederlands Lil_DarkAngel | 7 | 10-09-2002 17:58 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 19:28 | |