Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 12:04
tacidvs
tacidvs is offline
Zal wel vreselijk illegaal zijn, maar ik wilde toch even m'n ongenoegen uiten over het SE ANW. Die lui zijn echt stom! Doe een paar vraagjes mee:

1 Trien heeft op tv de WTC-aanslagen gezien en is nu erg bang voor moslimterroristen. Ze denkt dat die een aanslag gaan plegen met de pokken en heeft daarom een grote voorraad antibiotica ingeslagen. Is Trien verstandig bezig? Leg uit.

2 Miep zegt aanhanger te zijn van Darwins evolutietheorie. Ook geeft ze geld aan ontwikkelingsprogramma's die mensen in de derde wereld opleiden en te eten geven. Is dit conform de evolutietheorie? Leg uit.

3 Hm, meer heb ik er niet onthouden, het was niet erg belangrijk.

Nou, doe je best! Je kunt hier niets mee winnen, maar misschien dat je de FB's kan overtuigen dat je er zoveel van afweet dat je er ook een mag worden hier, wie weet?
Oud 31-03-2002, 15:43
Verwijderd
mijn leraar maakte (ik deed vorig jaar anw) zelf zijn pw's
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:04
Oen
Oen is offline
Pokken kan je niet met antibiotica bestrijden Trien moet dus maar de trein nemen.
Bron Dit is de bron

En de sterkste overwint, de sterkste moet echt niet de zwakke helpen tenzij die er zelf wat aan heeft. Het is tegen Darwin in.

En ik heb geen behoefte om een FB te worden.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:31
tacidvs
tacidvs is offline
Maar als je die zwakke nu eens als parasiet stelt? Dan kan het weer wel. Althans, dat heb ik ingevuld.
Oud 31-03-2002, 21:53
Oen
Oen is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Maar als je die zwakke nu eens als parasiet stelt? Dan kan het weer wel. Althans, dat heb ik ingevuld.
Nee een parasiet nodig je niet uit, die komt, en ik zie hier nog geen Afrika in de buurt, is dus fout.

Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:08
nou ik ben het wel met je eens hoor dat dat vak ANW een en al grote onzin is, en het is nog veel werk ook. al die stomme opdrachten maken.

Die proefwerken wil ik het al helemaal niet over hebben

Wen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Unregistered schreef:
nou ik ben het wel met je eens hoor dat dat vak ANW een en al grote onzin is, en het is nog veel werk ook. al die stomme opdrachten maken.

Die proefwerken wil ik het al helemaal niet over hebben

Wen
IK heb het profiel N&T, dus wtf heb ik aan ANW
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:00
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Alles wat je doet is toch in principe volgens de evolutietheorie? Een rationele inmenging hoeft toch niet perse te zeggen dat het tegen de evolutietheorie is!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Alles wat je doet is toch in principe volgens de evolutietheorie? Een rationele inmenging hoeft toch niet perse te zeggen dat het tegen de evolutietheorie is!
Eigenlijk is de rationele inmenging enkel een bewijs van de evolutietheorie!

Het heeft echter weinig met het Darwinisme te maken, want in principe geldt gewoon het recht van de sterkste. Daarbij is hulp aan de zwakkere onnatuurlijk en in strijd met de evolutietheorie volgens Darwin.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:49
damaetas
damaetas is offline
ja die mensen zijn echt gaar, op onze figuren staan ook altijd zo van die boodschappen :"fysics is fun"
en oefeingen met studentes die na het studeren van biomechanica ff de kracht gaan berekenen waarmee ze hun bowlingbal wegwerpen, zucht, achja, het zijn freaks

ps: WINA zijn mieten!!! geos roeleert
Oud 06-04-2002, 16:50
ekki
ekki is offline
Citaat:
tacidvs schreef:

Nou, doe je best! Je kunt hier niets mee winnen, maar misschien dat je de FB's kan overtuigen dat je er zoveel van afweet dat je er ook een mag worden hier, wie weet?
??
Reageren

Regels voor berichten