![]() |
|
Vandaag is het open dag op mijn school en dus moet het er netjes uitzien. Dus huren ze planten
![]() ![]()
|
![]() |
|
Bij ons is het volgende week woensdag en ze hebben deze week al de vloer gepoets, maar helaas met het verkeerde schoonmaakmiddel dus het is overal superglad, ik ben al twee keer uitgegleden. Verder komen er natuurlijk ook planten en kraampjes. De video van de grote avond wordt de hele dag gedraaid. Leerlingen moeten helpen om groepjes rond te leiden, practicum voor te doen en bij de ingang te staan met folders. Ik heb een jaar of vier geholpen en je mag dan ook echt alleen maar positieve opmerkingen over de school maken.
![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons wordt alles 1 keer per jaar geverfd voor de Open Dag
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, er gebeurt niet veel wat anders niet gebeurt. Je kan de lokalen rond en soms wat sommetjes maken enzo (ze pakken juist simpele dingen btw) en de schoolband en 't schoolkoor speelt (maar dat doen ze normaal ook), net zoals je de dansgroep en de roboticaclub e.d. ziet, en er worden scheikunde proefjes gedaan wat er al gauw erg inedrukwekkend uitziet (ik vond 't maar eng toen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ja, er wordt extra goed schoongemaakt enzo. En bij mij op school is er in de kerstvakantie een ruit van de aula ingegooig, en die ruit is nog steeds niet gemaakt (zit een groot houten bord voor nu), maar ik durf te wedden dat vlak voor de open dag die ruit ineens gemaakt wordt.
|
Bij ons wordt de hal maar weer eens schoongemaakt, worden er bordjes opgehangen om het vak aan te geven dat in dat lokaal wordt gegeven, staan er lampen
![]() Ja...ze doen er dus wel wat aan.. ![]()
|
Op mijn school wordt ook alles goed schoongemaakt, en allerlei leuke dingen opgehangen etc etc.. eigenlijk wat alle scholen wel doen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb niet echt gemerkt dat er voor de open dagen iets extra's wordt gedaan... Ik bedoel, geen extra planten o.i.d
Vandaag en morgen zijn bij mij de open dagen ![]() Ik geloof dat wij de spectaculairste open dage hebben van heel almere : - leerlingen die rondleidingen geven - leerlingen die dansen / muziek maken o.i.d op het podium - leerlingen die in de lokalen staan om de bezoekers te woord te staan - leerlingen die aan hun huiswerk zitten - het orkest + toneel + dans groep oefenen.. - leerlingen die ik de kantine staan... heel spectaculair allemaal en enorm gezellig.. ik heb weer genoten ![]() ik moest plots 30 mensen rondleiden door de hele school.. vervolgens moest ik er nog 2 en toen moest ik repeteren met orkest.. ach ik vond het wel leuk ![]() morgen weer! ![]() |
![]() |
|
Ja nogal. Er worden lounge-hoeken gecreëerd, er staan boeketten, alles is schoon en netjes opgeruimd. Ze wilden twee dames mét mantelpak bij de voordeur hebben (dat werd een broekpak dus..).
Slechte weerspiegeling van mijn school ![]()
|
gisterenavond en vanavond is er ook opendag bij ons. Ik werd nog gevraagd of ik een groepje 3e-klassers Street Dance wilde geven. Alsof we dat met gym doen, of alsof je dat kan als buitenschoolse activiteit ofzo! Ook staat er een band te spelen. Overal hangen bordjes met '201-205, 234-239 links, 207-228 229-232 rechts' enzo. Het is allemaal barregezellig op school, tafelkleden, bloemetjes, je doet bij alle lessen alleen maar leuke dingen (gave proefjes met scheikunde enzo) alles gaat spelenderwijs lijkt het wel, nou geweldig.
![]()
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 09:08. |
![]() |
|
haha! inderdaad, er staan ineens planten in de kantine!
![]() Verder komen er bij ons kleedjes over de tafels in de kantine, spandoeken buiten de school, kraampjes, er wordt GOED schoongemaakt, met scheikunde, natuurkunde en biologie worden practica gedaan die je noooiit zult doen zolang je op school zit...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wij hebben ook plantjes. En tafelkleedjes. En enthousiaste leerlingen (ik word ook elk jaar gevraagd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kreeg van Jelrik de term "onoverzichtelijk" naar mijn hoofd geslingerd bij het helenparkhurst.. volgend jaar kom ik op de meergronden kijken.. (met mijn broertje...) dus dan vel ik mijn oordeel pas over mg/hp ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ons 1e, 2e klassen gebouw ziet er zowieso al niet uit dus ze kunnen poetsen wat ze willen
![]() www.nassau-sg.nl |
![]() |
|
Gelukkig is er op de vestiging waar ik op zit geen open dag. Maar op de andere vestiging, voor de eerste en tweede klassers waren ze altijd druk bezig het zo leuk mogelijk te maken, zo kon je in het technieklokaal altijd allemaal leuke dingen maken, maar het geeft wel een verkeerd beeld van de school.
|
![]() |
|
Yup. De vloer van de aula wordt een keer flink geschrobd, alle kauwgom onder de tafels weggeschraapt, de geruite kleedjes en de vaasjes worden van zolder gehaald...
Zelfde geldt voor al aangekondigde schoolinspectie, dan krijgt iedereen ook een week vantevoren een braaf-zijn-brief thuisgestuurd... |
![]() |
|
Bij ons beginnen de glazenwassers te komen, Lampen die het hele schooljaar kapot zijn worden gemaakt, alles wordt geboend en gepoetst tot alles glimt (ze stoffen zelfs de kluisjes af waar normaal een boel stof op ligt) Alle tekeningen en schilderijen in de school worden rechtgehangen, er komen meer planten en zo ben ik nog even bezig
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Algemene schoolzaken |
United World College (UWC) lenanienke | 20 | 18-03-2007 08:32 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 |