Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Edit: ik kan echt niet spellen. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 20:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mmz
ik vond het er bijzonder moeilijk uitzien, maar omdat ik ondertussen bezig was met 600 pj biljetten van de belastingdienst sorteren, heb ik niet zelf meegedaan. alleen dat stukje met die puzzels is niet echt mijn 'ding'. vraag me toch wel af of je dit serieus kunt nemen als iq |
![]() |
|
Verwijderd
|
opvallend dat de mensen die hun iq geven ook allemaal ruim boven het gemiddelde zitten (namelijk 100). komt dat nou doordat alleen de mensen die hoog scoren uberhaupt mee willen doen aan zo 'n test, of durven mensen die laag scoren niets van zich te horen, of zitten hier nou allemaal slimme mensen op het foruM??
|
![]() |
||
Marian Mudder heeft moeite met het begrijpen van vragen. *zucht*
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had 130 bij een vorige (serieuzere dan bnn) test, maar daar valt hier niet eens mee op te scheppen. gelukkig heb ik ook nog wat minder slimme mensen in me omgeving ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben ik toch wel trots op mijn 127, want ik moet er niet aan denken dat 1 van die twee slimmer was geweest dan ik.
|
ik vond die foto van dat echtpaar dat lag te slapen op het strand wel een beetje flauw. het antwoord was dat ze naar elkaar keken, maar dat deden ze eigenlijk niet. die vrouw keek meer naar beneden en ze hadden hun ogen dicht
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wel gek dat de mensen die dit jaar meededen anders een gemiddelde hadden van 113 (mannelijk) en 110 (vrouwelijk).... bovendien denk ik dat als je 5 iq testen dat er steeds wel iets anders uit komt, hoewel het niet al te veel zal schelen |
![]() |
||
Citaat:
Er zaten wel meer vreemde vragen tussen...
|
Verwijderd
|
Ikzelf had 135, wel tevreden. Ik had hoger kunnen halen. Bij die vraag over witlof had ik groente
![]() En die studenten waren inderdaad echt niet dronken. Ze kregen tien biertjes ofzo, echte studenten worden daar niet dronken van... |
![]() |
|
Verwijderd
|
vond het trouwens raar dat ze alleen verschil maakten tussen
39 en jonger en 40 en ouder, dacht altijd dat er veel meer verschillende leeftijdsklassen waren bij zo een iq test !! betekent dus wel dat je minder goed hoeft te hebben als je 40+ bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|