Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff, dat kan door echt alles veroorzaakt worden..
|
![]() |
|
updates: dan krijg ik nog meer junk op m'n pc die ik niet wil hebben. kan het daaraan liggen? het lijkt me heel sterk, want ik gebruik nog steeds dezelfde windhoos en dezelfde ie enzo, en eerst deed ie het niet.
ik heb net m'n hele pc opnieuw geïnstalleerd. en meteen na de installatie deed ie het nog steeds. versie (heel oud ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat loop je dan te klagen??? Probeer eens IE6 (+ bijbehorende security fixes) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ie6: dan heb ik allemaal nog meer extra junk dat ik niet wil. ik vraag me af of er nog een andere oplossing is. en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat echt een oplossing zal zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Internet: te langzaam en veel foutmeldingen Verwijderd | 7 | 17-01-2009 15:08 | |
Software & Hardware |
Foutmelding 9 en 51 in event viewer Verwijderd | 7 | 06-12-2006 14:55 | |
Software & Hardware |
[xp/opstarten] PC start XP niet op; geeft foutmelding, wat houdt die in?? Atje85 | 11 | 22-09-2003 21:12 | |
Software & Hardware |
[branden] Nero geeft telkens foutmelding Atje85 | 9 | 04-03-2003 19:40 | |
Software & Hardware |
Scanner weggehaald, maar krijg steeds foutmeldingen dreadlocks | 4 | 13-12-2002 20:06 | |
Software & Hardware |
IE foutmelding Apomes | 0 | 17-05-2002 22:23 |