Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat dat nummer betreft zegt meneer 'de great' zelf dat ie het nummer voor het kinderdrankje Joy had gemaakt en dat het daarom ook geschreven was voor de leeftijdscategorie wat dat drankje drinkt. Dikke bs dus. Wel vette beat eronder maar die tekst is gaar. Vond ik zijn tijd in Exstince beter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ík ben een keer brief van de maand geworden, olé ontopic: ja, wat een bagger. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik was altijd jaloers op Ben de Dood
![]() En Micheal natuurlijk, de resident-rocker in VNU-headquarters. om die shit van bjorn kon ik ook altijd lachen ![]()
||
Citaat:
Toen was de Snes nog je van het, de goede oude tijd ![]() Skate maakte toch ook ooit es een gast rap iets met dat zoete inval nummer?
||
Citaat:
![]()
|
Hehe, echt stapels liggen trouwens, zware shit.
Heb ze laatst in dozen zitten doen voor de verhuizing, grmbl, geen rug meer over ![]() Moet wel zeggen dat ze steeds vaker gesloten in de kast belanden. Ben te lame het op te zeggen. on-topic Fuck skate ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (ik ben zelfs twee jaar een vaste forummer geweest op het powerweb-forum ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk na de zoveelste vernieuwing werd het idd best kutje De Belgen hebben een blad genaamd "Hoog Spel" Da's helemaal geniaal. Een walkthrough heet daar een loopdoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: bruinbrood heet daar grijsbrood en roggebrood zwart brood |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Einsaaizende Neubauten #1153 Verwijderd | 500 | 08-10-2010 14:07 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #5 Copycat | 500 | 28-03-2005 16:29 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? Anne | 500 | 20-04-2003 18:06 |