Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn hoofd is mijn hoofd en af en toe doe ik rond de ogen wat make-up, maar verder doet hij het maar gewoon met mijn zogenaamde natuurlijke schoonheid. En ik ben nu eenmaal niet zo handig en dus lang niet altijd elegant en dat ga ik al helemaaal niet aan proberen te passen. |
![]() |
|
ik ben iemand uit het eerste stukje.. ik probeer wel met alle geweld op naaldhakken te lopen om sexy over te komen, maar het is me gewoon niet aangeboren.... helaas is mijn kapsel ook niet superstrak en netjes... maar ik leef tenminste wel, en voor mezelf.... niet voor het merendeel oppervlakkige mannen die alle vrouwen in kleine lapjes stof willen zien en.... aargh, lama
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De stoere, gespierde hunk met kleding die niet verwijfd maar wel hip is, die naast stoer toch romantisch is enzovoorts.. Volgens mij zijn er ook zat jongens die hun bier omstoten en die klungelig zijn en allesbehalve perfect en net als 'de mannen in de media'. Persoonlijk heb ik ook een voorkeur voor de imperfecte man, zeg maar. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben een beetje een combinatie van deze twee types. Ik vind het leuk om op hakken te lopen en rokjes of andere vrouwelijke kleren aan te hebben en een beetje te spelen met mijn vrouwelijkheid. Ik drink geen bier en rook geen zware shag (ik rook überhaupt niet). Aan de andere kant ben ik ook vreselijk onhandig, ga vooral met jongens om en maak de meest botte opmerkingen en ranzigste grappen ![]() ![]() ![]()
|
Ik ben meer iemand uit het tweede stukje. Als ik nette kleding aan heb en op een mooie hak loop, mijn haar leuk zit en mijn make-up er netjes en verzorgd uitziet, voel ik me gewoon vrouwelijk. Ik vind een slobbertrui en 3 maten te grote broek gewoon weinig flatteus.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik probeerde vroeger altijd het elegante dametje uit te hangen. Naaldhakjes, mooie kleertjes, mooie haartjes, lange gelakte nageltjes, perfect in de make up...vreselijk onzeker he, dan krijg je dat. Het maakt ook best indruk hoor, op vreemden. En mijn kleine buurmeisjes wilden later als ze groot waren net zo mooi zijn als ik. ( aggos)
Dat is leuk om naar te kijken, eventjes, maar dan wordt het saai, en je mag nergens aanzitten, anders gaat dat haar door de war en loopt de make up door. Dus tegenwoordig ben ik maar gewoon mezelf en onhandig. Nou vindt hij dat ook maar zo-zo, er gaat nogal veel kapot met mij in de buurt, maar ik ben tenminste mezelf. Hij mag aan me zitten. Ik vind het wel zielig voor hem dat ik niet meer dat halve fotomodel ben, maar hij vindt me in een spijkerbroek en zonder een spatje verf en met mijn haar gewoon in een staartje net zo leuk. Als ik die glimlach maar heb, zegt-ie. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
LOL, ik heb hier dus een paar weken geleden eens echt goed over na zitten denken, want wat ik vind ik nou een mooie vrouw (hoe zou ik er dus het liefst zelf uit willen zien) en wat vind ik nou een mooie man.
Ik ben tot de conclusie (als het al een echte conclusie kunt noemen) gekomen dat ik helemaal geen ideaalbeeld van een man of een vrouw heb. Er is altijd wel iets waarvan ik twijfel wat ik het mooist vind. Net als met kleding, de ene keer het liefst casual de andere keer heel 'romantisch' nou ja, niet te verwoorden ook. Er zijn best dingen die ik aan mezelf zou willen veranderen, hoor, maar toch. Een gezicht van iemand vind ik het belangrijkst qua uiterlijk. Ik ben gewoon veel minder op uiterlijk gericht en veel meer op uitstraling en gedrag. Ikzelf ben bijvoorbeeld verre van elegant. Ik kan niet op naaldhakken lopen en mijn lichaam is er ook niet echt naar om mee te pronken en te zwieren. Als iemand maar vooral is zoals ie is, geen toneel speelt, niet te nep is, en als ik me dan aangetrokken voel tot die persoon is het goed. Hij moet niet al te lomp zijn, maar ook niet arrogant of zogenaamd perfect, maar spontaan, dat wel. Hoe cliche....
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik gooi een glas om terwijl ik in een rokje aan de bar keihard lach om mijn eigen botte grappen ![]() Ik moet opeens denken aan een liedje dat het wel goed beschrijft ![]() Tried to tell you but you look at me Like maybe I'm an angel underneath ... Innocent and sweet. Yesterday I cried You must have been relieved To see the softer side. I can understand how You'd be so confused I don't envy you I'm a little bit of everything ...All rolled into one. I'm a bitch, I'm a lover I'm a child, I'm a mother I'm a sinner, I'm a saint I do not feel ashamed. I'm your hell, I'm your dream I'm nothing in between You know you wouldn't want it Any other way. Snap je ![]()
||
Citaat:
Hoeveel vrouwen zijn er in het verleden niet diep ongelukkig geweest omdat ze zich moesten voordoen hoe de mannen dat graag zagen? Ik denk dan aan bijv. aan de adel in de 17e/18e eeuw. Ik kan me voorstellen dat de media voor sommige onzekere vrouwen de rol van die mannen van toen heeft overgenomen. Of is dat te ver gezocht?
|||
Verwijderd
|
Een beetje stunteligheid is best lief, en ze mag best het senseo zakje naast de prullenbak gooien, en het maakt mij niet uit, als [s]de[/b] haar wastafel een puinzooi is.
Maar dat is ook wel de grens, ik voel mijzelf prettig als ik er verzorgd uitzie, en zoek dat ook mijn "partner/vriendenkring".. Waar de TS versteend bij een bepaalde verschijning, ga ik zeker gillen als ik merk dat een bepaalde persoon alleen maar warme slobbertruien truien heeft, bergschoenen en een zakdoek in de broekzak gepropt. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sigh. Wat heerlijk binair weer. Waar zijn de vrouwen gebleven die niet lomp zijn, geen boeren en scheten laten in het openbaar, wel hun kin afvegen, niet kwasi-sensueel hun lippen likken, niet van marmer zijn maar ook niet van Van Nelle shag, maar die gewoon zichzelf zijn?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan niet op hakken lopen, draag nou niet bepaald vrouwelijke kleren, heb een beetje(maar niet te erge) lompe motoriek en toch hoor ik wel van jongens dat ze me schattig vinden. Ik kan ook echt niet sexy doen ofzo en snap dus echt niet waar mn exvriend nou opgewonden van werd ![]() ![]()
|
Haha, gaaf. Van dat eerste stukje moest ik erg lachen. Mijn ex zou me denk ik zo beschrijven. Overdreven natuurlijk, maargoed.
Ik zie er best verzorgd uit, maar ik snap soms gewoon niet hoe sommige "nette" meisjes het doen. Ach ja, eens een kluns altijd een kluns ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee, je bent drie kwartier bezig met je toilet te maken 's ochtends. Iedere dag haren wassen, stylen en fohnen, wat dacht je daarvan. En iedere avond nagels helemaal manicuren. Helemaal. Alles eraf, alles erweer op. Niks zo lelijk als beschadigde nagellak. Halverwege de dag make up bijwerken. Ieder kledingstuk tot in de puntjes gestreken. Met zorg je outfit en je asscoires op elkaar afstemmen. Het kostte me zoveel tijd dat ik wel eens het eerste uur spijbelde. Vooral als dat gym was. Dat deed ik uit principe al niet. Mijn haar! Mijn nagels!
Ik ben denk ik twee jaar zo geweest. daarna werd ik punk. Kost je ook veel tijd, maar het luistert minder nauw. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat hen drijft? Ik heb werkelijk geen idee, het lijkt me vreselijk dat het enige waar je je druk over maakt is of je haar wel goed zit, of je mascara niet uitgelopen is, of je kleren wel schoon en netjes zijn. Ik zou er niet goed van worden. Ik ben dus absoluut geen meisjemeisje om het zo maar even te noemen. Ik struikel regelmatig omdat ik schoenen met een hak aanheb. Of ga door m'n enkel ofzo. En dan denk ik bij mezelf; zie je wel, daar ben jij geen typje voor
![]() Ik heb ook een gigantische hekel aan van die ''dozen'' die bij mij op school zitten en ongeveer 2 maanden voor een feest al lopen te zaniken over wat voor kleren ze aan moeten doen, dat ze niets in de kast hebben hangen, dat ze nu écht weer iets nieuws moeten omdat ze toch niet twee keer hetzelfde aankunnen naar een feestje. Ik snap dat niet hoor, het boeit toch allemaal niet? Alsof je er altijd perfect uit moet zien. Wat ik nou leuk vind op een schoolfeest, is gewoon een verzorgd meisje, maar waaraan je ziet dat het haar geen flikker uitmaakt hóé ze eruit ziet. *dit heeft er verder vrij weinig mee te maken, maar ik schets even een beeld* Wat moet het voor zo'n tweede typ moeilijk zijn in deze wereld *hoor het sarcasme ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben absoluut het soort 'vrouw' meisje eerder uit de eerste alinea. Het kan me niet schelen ook, als ik ergens naar kijk gaat het stuk. Jus inschenken zonder knoeien kan niet, ook niet als ik het probeer. Ik stort gemiddeld 1 keer per week van de trap of mn fiets. Dus het soort vrouw waar naar gevraagd word zal ik niet snappen, en ik ga er ook niet mee om, maar zou graag weten wat hun inderdaad drijft
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 15:57. |
![]() |
|
Ik herken me zeer zeker ook meer in het meisje uit de eerste alinea. Ik vind mezelf niet lomp, wel onhandig en gewoon mezelf. Er zijn van die dagen (gelegendheden) dat ik het fijn vind uren voor de spiegel door te brengen en er maar zo vrouwelijk mogelijk uit te zien. Maar in me dagelijkse leven doe en trek ik toch echt aan waar ik me goed invoel. En dat ik dan niet aan het beeld voldoe van de "perfecte" vrouw doet me niets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Eigenlijk is het afgeven op meisjes die zichzelf tegen elke prijs mooi willen maken, die marmeren popjes zonder uitstraling of ziel, net zo jammer als het willen van vrouwen die shag roken, uit hun mond stinken en in slobberkleren lopen. Het éen is niet per se hoger of lager dan het ander. Zeg dan gewoon dat je een specifieke fetisj hebt voor Ma Flodder, maar hecht er geen waardeoordeel aan. Er is niets mis met jezelf mooi maken. Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 16:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vatte het ook helemaal niet op als zulke tegenovergestelden.. een scheten latend platvoerse lomperik is niet wat ik voor ogen had en dus ook niet wat ik ben. Ik draag wel vrouwelijke kleding, loop in korte rokjes en panties en dat soort dingen. Ik ben niet meteen een onverzorgd varken. Het enige waar ik persoonlijk op doelde was dat ik niet die perfecte elegantie heb. Op het moment dat ik probeer sexy heupwiegend iemands aandacht te trekken zou ik tegelijkertijd hoogstwaarschijnlijk een enorme blunder maken. En heel veel aandacht aan make-up en dergelijke schenk ik ook niet, maar ik verzorg mezelf wel.. Het is inderdaad niet allemaal zo zwartwit. Het gaat denk ik ook wel om de eerste indruk. Het lijkt me eerlijk gezegd dodelijk vermoeiend een relatie te hebben met iemand die altijd sexy, elegant en charmant is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ingewikkelde kapsels: ze doen het niet iedere dag, en als ze het doen.. dan kunnen ze het vast snel, en zweren ze bij haarlak ![]() |
![]() |
|
Ik draag het liefst nette laarzen omdat ik me daar zekerder in voel en ik vind het zelf ook mooier. Ik heb totaal geen problemen met lopen met hoge hakken, maar als ik naar school ga of ga winkelen kies ik toch liever voor m'n kisten.
Ik lak m'n nagels zo'n beetje elke dag omdat ik half gelakte nagels niet erg charmant vind, maar ik ga me er niet druk om maken als het er een keertje niet uitziet. Ik vind het fijn als m'n haar goed zit, en daar wil ik ook m'n best voor doen zolang het niet langer dan een kwartier duurt. Ik denk dus wel dat ik er uitzie als een meisjes meisje ofzo... De andere kant van het verhaal, ik ga vooral met jongens om en kan het dus niet helpen dat ik daardoor af en toe wat lomp uit de hoek kom. Vooral als ik bij andere mensen eet lukt het me gewoon niet om helemaal netjes te eten, en als ik er op let dan kan je maar beter niet in de buurt zijn...Ik heb een hele verzameling jurken en rokken maar ben soms gewoon te lui om daar m'n laarzen bij aan te trekken, dan kies ik dus voor m'n kisten. En ik trap altijd in flauwe geintjes...
|
Ik doe wel iedere dag make up op alleen dat is in 5 minutengedaan, draag daarbij meestal wijde broeken en skateschoenen met juist een strak truitje.
heel soms draag ik een jurk of een rokje maar geen hoge naaldhakken eronbde.. dan ga ik zeker weten onderuit ![]() Soms vind ik het leuk om er sexy en verleidelijk uit te zien en doe ik daar mn best voor.. Merendeel ben ik gewoon mezelf.. met wijde broeken, veels te grote schoenen en make up op
|
ik ga mezelf niet echt een lompe boerin beginnen noemen
![]() maar ik loop ook niet op naaldhakken (als ik dat al zou kunnen) of gebruik elke dag make-up. Als ik de zaterdagavond uitga met mn vriend zou ik wel eens de mascara en neutrale lipstick uit de kast halen, maar voor de rest, no thanx ('k slaap liever 5min langer ![]() Qua kledij draag ik niet echt opvallende kleren, de gewone dingen: broek - bloesje, ... Waar ik me goed in voel. Wat ik wel meeheb uit het eerste stukje is mn onhandigheid (struikelen, vallen, dingen laten vallen, domme dingen doen/zeggen, ...), maar mn vriend kan daar allemaal om lachen ![]() I don't think so ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eh... nou, ik zal niet zeggen dat ik me te pletter zuip en rook, maar ik ben wel n "mannelijke" vrouw (qua gedrag, dan
![]() Ik kan idd niet lopen op hakken, m'n haar zit nooit goed, van make-up heb ik alleen maar gehoord dat het bestaat etc. Maar soms is het wel leuk om je een beetje op te doffen. Ik bedoel: ik heb dagelijks een spijkerbroek aan, dus als ik uit eten ga met m'n vriend doe ik wel nettere kleren aan. Dus een beetje vrouwelijk vind ik dan ook helemaal niet verkeerd. Maar als ik een scheet moet laten, ga ik m niet ophouden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken SweetGirl___ | 30 | 03-04-2012 23:24 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vinden vrouwen en meisjes iemand met geld aantrekkelijker? supergirl#1 | 5 | 10-11-2009 07:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrouwen uit etnische minderheden hebben dubbele achterstand Love & Peace | 20 | 07-03-2006 10:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is de vrouw minderwaardig in het Jodendom? Oum Taqiyyah | 45 | 06-12-2003 14:07 |