Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat alle mensen eigenlijk gemene ruimtemonsters waren die zodra ik niet kijk hun masker af doen en mij helemaal uitlachen.
Dat ik leefde in de tijd van Cicero. Dat alle mensen mijn gedachten konden lezen. Dat het zomervakantie was en ik op een prachtig eilandje zat aan het strand van een Mediterraan land. (mijn favoriete) Dat ik een IQ van 70 zou hebben. Dat ik een schildpad was in de buurt van Sydney. Dat groen-geel gestreepte sokken op pogostokken de Tralala-vallei teisterden en de bewoners alle moeite deden om ze weg te werken met hun geheime anti-sok-op-pogostok-inentingen, maar dat dat niet lukte omdat ze te snel waren. Enzovoorts. ![]()
|
Dat ik dit forum runde en dat ik iedereen terroriseerde. Als iemand iets zei wat me niet aanstond dan zou ik diegene tegen de muur zetten en live executeren.. En iedereen was bang van me, mwoehahahhaha. En Mennuz was mijn handlanger en we gingen de forumbazen roosteren boven een vuurtje.. En stijllozen vervolgden we ook!
![]() (andere stijllozen dus, want forumbazen horen natuurlijk sowieso bij die groep ![]()
|
Op 'n draak wegvliegen uit het saaie klaslokaal.
Sommige mensen voor hun kop knallen. Dat opeens het hoofd van de leraar eraf valt en dan over de vloer rolt. Dat een draak sommige mensen tot as verandert. Dat iedereen opeens wegsmelt Uit het raam vliegen en dan naar allerlei mooie landschappen Nooit meer zwaartekracht hebben en dan ergens in het heelal afdwalen Njah nog veel meer ![]()
|
euh... diep nadenken, ik denk: als ik nou es een keer goed mijn best doe, krijg ik misschien hogere cijfers
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat ik heel goed kon tekenen zodat k een hoog cijfer zou krijgen waardoor mijn Ckv gemiddelde omhoog springt
en dat de Duitse leraar besluit dat ik maar 3 uur ipv 15 uur tv hoef te kijken en geen boeken hoef te lezen.. Dat mevrouw van WOC zegt dat we geen examen meer hoeven te doen en vooral dat handelingsdelen nutteloos zijn en niet meer gemaatk hoeven te worden Dat ik nu eindelijk eens mijn profielwerkstuk afkrijg vandaag.. en dat mijn 'partner' haar deelvragen eens af heeft *huiswerkdip* |
![]() |
|
_____
![]() ____jjjjjjjjjj_______________aaa _______jjjj____________aaa__aaa _______jjjj___________aaa_____aaa _______jjjj__________aaaaaaaaaaaa _______jjjj__________aaa______aaa _______jjjj__________aaa______aaa ______jjjj___________aaa______aaa ![]() ![]() ![]() _____jjjj ___jjjj Not Gonna tell...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Seksuele Fantasie Type | 5 | 31-12-2003 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Nederlandse literatuurboek over fantasie Wijze vrouw | 2 | 22-11-2003 11:15 | |
Seksualiteit |
grens tussen fantasie en werkelijkheid Magdalena | 6 | 26-06-2003 16:49 | |
Seksualiteit |
Fantasie werkelijkheid maken? Experimenteren met je fantasie over sex? Bambino | 42 | 05-05-2003 13:52 | |
Seksualiteit |
Fantasie?! angelnummertwee | 16 | 21-06-2002 13:55 | |
Verhalen & Gedichten |
op hol geslagen fantasie! Da Girl | 1 | 20-08-2001 07:45 |