Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er komt geloof ik ook nog een EP uit, zover ik weet, maar óutlaw anthems'vind ik een geweldige cd in het hC genre. ze schelden gewoon alles verrot
||
Citaat:
|
blood for blood is gewoon een beetje niet leuk ach die negatieve teksten dat mateloze gezuip en ter uwer info pieter dat concert met slapshot was jah ook niet wat ik er van verwacht had had ze wel wat beter verwacht maarjah fok die zuipschuiten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sinds wanneer moet hardcore intelligent zijn? En sinds wanneer is het vreemd dat bands negatieve teksten over de maatschappij hebben?
Niet dat ik een b4b liefhebber ben, maar dat heeft altijd in hardcore gezeten en is volgens vele zelfs een essentieel onderdeel. En dat t "zuipschuiten" zijn....Who gives a fuck. Het oordeel van een edger die net uit de luiers is en zijn moraal op wil dringen aan de wereld valt toch nauwelijks serieus te nemen.
|
Oh jeee het zijn zuipschuiten... Gast ik sta ook keihard 'WEEEEEEEEE'RE GOING DOWN THE BAR - DRINK DRINK DRINK DRINK DRINK DRINK!' mee te zingen hoor, fucking boeien.
Jammer dat ze live zo slecht zijn tegenwoordig! Althans de keren dat ik ze gezien heb. Coole band, vind de latere shit eigenlijk niet zo gaaf, geef mij maar spit my last breath!
||
Citaat:
|
tis een danny!
niet zeiken over blood for blood! Die gasten hebben niet voor nix die teksten. In Amerika is het nog steeds zo dat de armste armer worden en de rijke rijker. Als je bij de armste zit heb je totaal geen kans om door te groeien. En dat ze het niet subtiel verwoorden, fuck you bitches, het is HARD CORE!
|
![]() |
|
Ik hou niet van hun stijl hardcore. Ik kan me niet identificeren met hun teksten. Ik ben verwend en ik heb het goed hier in Nederland. Tja natuurlijk zijn er wereldproblemen qua armoede e.d. Natuurlijk moet daar wat aan gedaan worden enzo, maar dat los IK niet op door hun cd te kopen.
||
Citaat:
luister gewoon wat je wilt, zolang je de andere hc-shit maar respecteert. Dan boeit het geen ene flikker, toch?
||
Citaat:
alleen niet van iedere band
||
Citaat:
ze willen ook geen intelligente band zijn. Tussen al het serieuze werk mag best wel eens zo'n band zitten. het komt recht uit het hart, en dat kan ik wel waarderen.
|
![]() |
|
|