Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 14:10
alternatiefje4life
alternatiefje4life is offline
Zouden jullie het uitmaken met je vriend of vriendin als je vrienden, broer/zus allemaal zouden zeggen dat degene dom,stom,lelijk enz is......ook al hou je heel veel van degene....

Oud 20-01-2002, 14:11
Verwijderd
nee,jij moet met die gene door niet je vrienden,of familie.
Ze geven je raad,maar dat hoef je niet altijd op te volgen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:14
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Nee... Als jij zeker weet, dat je van hem houd, als je gaat twijfelen omdat iedereen zegt, dat hij dom/stom/lelijk is, is zwak. het is je eigen keus, en je familie/vrienden hoeven niet met hem te leven zeg maar. Dus, Nee..

Kuzz
Oud 20-01-2002, 14:21
Verwijderd
nee... ik zou t wel heel jammer vinden dat ze hem niet mogen.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:35
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Je vrienden, broers, zussen e.d. hoeven toch niet met hem/haar om te gaan? Negeer ze gewoon, en blijf lekker bij die jongen/meisje.
Oud 20-01-2002, 14:51
alternatiefje4life
Jah maar wat dan als je je echt heel snel laat beinvloeden door anderen???

Alvast bedankt hoor iedereen....kussiezzzz
Oud 20-01-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
alternatiefje4life schreef:
Jah maar wat dan als je je echt heel snel laat beinvloeden door anderen???

Alvast bedankt hoor iedereen....kussiezzzz
dan houd je niet genoeg van die persoon als je je kunt laten beinvloeden door anderen in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 15:09
Piccola
Piccola is offline
Nee! Mijn familie is ook tegen mij en mijn vriend! Ze mogen hem absoluut niet! Dit heeft al voor heel wat ruzies gezorgd, maar ik blijf bij mijn vriend! Ik hou van hem!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:32
alternatiefje4life
Jah ik denk zelf oowk dat je dan niet genoeg van de persoon houd....maar dit is mij overkomen met mn vriend, hij heeft het uitgemaakt doordat al zn vrienden en broer mij niet mochten....:C
Maar toch beweerd hij dat hij echt van me hield, en dat leek toen oowk zo....maarja..
Oud 20-01-2002, 18:10
Aurora
Aurora is offline
Neej, wat andere mensen ervan vinden boeit me niet zo, ZIJ hebben namelijk nix met hem, ik wel.
Oud 20-01-2002, 18:17
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Nee het is mijn keuze mijn smaak en mijn leven niemand heeft iets over mijn vriendjuh te zeggen, jah ze kunnen het doen, maar trek me er echt niks van aan als ik echt gek op em ben!!
Oud 21-01-2002, 03:18
Verwijderd
Nee, ik zou het wel uitmaken als mijn vriend (die ik nu niet heb) zou zeggen dat ik moest kiezen tussen hem en/of vrienden/familie.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 12:10
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Nee! Ze moeten mij EN hem maar accepteren hoe we zijn. Als ze dat niet doen, noem ik het geen echte vrieden. Wat maakt het trouwens uit of hij lelijk is? Lelijke mensen kunnen toch ook heel lief, geweldig, enz. zijn!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 12:22
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef:
Nee, ik zou het wel uitmaken als mijn vriend (die ik nu niet heb) zou zeggen dat ik moest kiezen tussen hem en/of vrienden/familie.

sluit zich hierbij volledig aan...!

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 12:41
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Zouden jullie het uitmaken met je vriend of vriendin als je vrienden, broer/zus allemaal zouden zeggen dat degene dom,stom,lelijk enz is......ook al hou je heel veel van degene....
Vrienden zeggen dat niet. Iniedergeval echte niet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:17
Buffy
Buffy is offline
je moet je eigen gevoel volgen, niet de meningen van anderen wat hebben zij nou nodig met jou leven? sorry hoor maar dat moet je dus echt niet doen.

liefs Buffy
Oud 21-01-2002, 13:19
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
ook al hou je heel veel van degene....

Als je er veel van houd TUURLIJK maak je het dan niet uit!! maar je kan wel met ze praten waarom ze je vriend/vriendin niet mogen... en er dan normaal over praten en gewoon eens haar meenemen naar je vriendengroepje...

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:38
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Als ik net een vriend zou hebben, en dus helemaal aan de beginfase zou staan, dan zou ik over die relatie nog heel onzeker zijn. En als ik dan alleen maar negatieve reacties over hoor... Dan zou ik sterk gaan twijfelen. Het zou aan de jongen liggen of ik het uit zou maken of niet, maar omdat je dan nog niet van hem houdt, dat kan imo nog niet dan, is dat toch minder moeilijk...
Ik denk namelijk dat je wel heel dapper kunt zeggen dat je je niet door anderen laat beinvloeden, maar ik denk dat je dat uiteindelijk wel (op zijn minst een beetje) doet.

------------------
Liberté - Égalité - Fraternité

[Dit bericht is aangepast door ally mcbeal (21-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 21:17
romytjuh
romytjuh is offline
kzou wel dur over nadenke maar als ik diegene echt leuk vind waarom zou ik dan ut uitmake..
ut gaat hier om mij en hem en niej om hem en mun zus of hem en mun vriendin het is iets tusse ons..
Oud 01-04-2003, 12:18
dino84
dino84 is offline
Ik vind zo een reden om het uit te maken de grootste onzin. Jij bent diegene die van je vriend\vriendin moet houden en niet hun.

gegroet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 12:34
FloatAZiggy
FloatAZiggy is offline
Citaat:
Zouden jullie het uitmaken met je vriend of vriendin als je vrienden, broer/zus allemaal zouden zeggen dat degene dom,stom,lelijk enz is......ook al hou je heel veel van degene.

Neuh, mijn vrienden vinden de meisjes waarmee ik ga meestal toch al niks
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 12:36
G.T.C.
G.T.C. is offline
Opzich laat ik me sowieso nooit door andere leiden en heb ik altijd mijn eigen willetje.
Maar ik zou het wel vervelend vinden dat ze het niet goed kunnen vinden met mijn vriendin. Maar als het echte vrienden zouden zijn, zouden ze best mogen zeggen wat ze van haar vinden (en dat kan dus ook negatief zijn), maar dan leggen ze zich er gewoon bij neer en zouden ze blij voor me zijn.
Oud 01-04-2003, 12:36
snoopy
snoopy is offline
Als ze m lelijk vinden (zoals jij zei), oid. dan hou ik daar helemaal geen rekening mee. Kom op zeg~!
Maar als iedereen inclusief 'm'n moeder zegt dattie niet goed voor me is, dan is er waarschijnlijk iets mis met m wat ik niet zie, omdat je blind wordt van liefde.
Oud 01-04-2003, 12:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 01-04-2003 @ 13:36:
Als ze m lelijk vinden (zoals jij zei), oid. dan hou ik daar helemaal geen rekening mee. Kom op zeg~!
Maar als iedereen inclusief 'm'n moeder zegt dattie niet goed voor me is, dan is er waarschijnlijk iets mis met m wat ik niet zie, omdat je blind wordt van liefde.
ja, daar zat ik ook nog aan te denken maar ik denk dat ik ZELFS dan me er niets van aan zou trekken. Zo eigewijs als ik ben
Maar ja.....daar zal je dan snel genoeg spijt van krijgen.
DEnk ik . Ik heb er verder geen ervaringen mee, dus ja
Oud 01-04-2003, 12:53
hopefully
hopefully is offline
ik denk niet dat ik als ik echt heel erg gek op die jongen zou zijn het dan uit zou maken, maar als ik zelf ook al twijfels zou hebben, en mijn vrienden enzo zouden ook zeggen van.. nou is dit wel iemand voor jou.. ik denk dat de keuze dan wel makkelijker gemaakt zou zijn... maar goed, dat weet je denk ik nooit van tevoren of je dat wel of niet zult doen... als ze de hele tijd aan je kop lopen te zeuren dat hij nix is enzo, dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan wil je echt duidelijk maken dat het jouw keuze is en dat je daarbij blijft...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 14:13
Optima
Optima is offline
nee

want mijn vriend gaat VOOR mijn vrienden. Mijn familie heeft er wel problemen mee gehad maar scheit: ik bepaal ook mijn vaders partner niet en ook mijn moeders niet ( gescheiden) waarom zij de mijne dan wel?
Oud 01-04-2003, 15:52
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Nee...Niet als ze hem dom stom lelijk of whatever vinden.
Ik ben vorige week na acht en een halve maand gedumpt door mijn vriend. Zijn vrienden vonden namelijk dat ze hem te weinig zagen(hij woont in Drenthe ik in Flevoland, dus elk weekend waren we samen), hij ging toen twijfelen.
Tjah..hij heeft dus besloten dat z'n vrienden gelijk hadden.

Hij zegt dat ie nog wel van me houd, maar dat dat voor hem niet genoeg is

Blijkt wel weer dat vrienden een grote invloed op andermans leven hebben!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:56
Verwijderd
Nee, nooit. Als ze nou écht goede argumenten hadden ("Ik heb hem gezien met de zus van de vriend van je broer en ze stonden wel héél heftig te zoenen!"), dan misschien wel. Maar als zíj hem niet leuk vinden...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:28
lieve
lieve is offline
Neen, helemaal niet!
Maar ik denk ook dat ik het geluk heb,dat m'n vrienden(m'n goede vrienden dan toch) mij dat ook niet zullen zegge als ze dat zo vinden!
Als de relatie afgelopen is, zullen ze wel hun mening zeggen! En als het echt iets is dat ze nodig vinden om me te zeggen, moet ik niet ongerust zijn... dan zullen ze het me wel vertellen!
Oud 01-04-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 01-04-2003 @ 13:36:
ja..
ik heb wel met mn ex gehad dat je dan tijdens die tijd negatieve dingen over m hoort maar ook daarna nog steeds.. zelfs mn moeder.. dat doet pijn, want ik wil juist graag dat mn moeder hem 'goedkeurt' omdat zij heel belangrijk voor me is... en mn moeder heeft mensen wel vaak door..
heb er met mn ex vaak ruzie over gehad met mn moeder..
maar gelukkig vind ze mn huidige vriend wel leuk.. dus dat is wel fijn..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:28
Thomas
Thomas is offline
Heel erg simpel en kort: nooit.

Of ze moeten zeer gegronde argumenten hebben die ik eerst tot op de bodem zou gaan uitzoeken. Pas als ik daar precies weet hoe het zit zou ik kunnen besluiten om het uit te maken. Maar van die subjectieve meningen van andere mensen daar kan ik absoluut niets mee. Misschien zou ik zelfs wel aan die personen gaan twijfelen als ze mijn vriendin niet zouden accepteren.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
pffff.. lekkere vrienden heb je dan.
ik zou mn vrienden dumpen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:01
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nee, ik zou het niet uitmaken dan... het gaat er toch om dat jij van hem houdt? Jij hebt iets met hem en niet je vrienden.
Ja, het is natuurlijk wel vervelend als verder niemand hem mag en/of met hem op kan schieten, maar och, als jij er maar gelukkig mee bent!
Oud 01-04-2003, 21:33
Unexplained
Unexplained is offline
Nouja, als mijn vrienden mij vertellen dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt kwa partner, ga ik toch echt wel nadenken hoor.
Mijn vrienden zijn niet te dom om te poepen, en ze zullen beslist zinnige dingen vertellen als ze mijn partner afwijzen. Ik zou naar ze luisteren, en alles opnieuw overwegen. Het blijft uiteraard mijn eigen beslissing.
Oud 01-04-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 01-04-2003 @ 22:33:
Nouja, als mijn vrienden mij vertellen dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt kwa partner, ga ik toch echt wel nadenken hoor.
Mijn vrienden zijn niet te dom om te poepen, en ze zullen beslist zinnige dingen vertellen als ze mijn partner afwijzen. Ik zou naar ze luisteren, en alles opnieuw overwegen. Het blijft uiteraard mijn eigen beslissing.
sluit ik me bij aan...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:05
Verwijderd
Ik probeer het altijd zo objectief mogelijk te benaderen.
1. Zouden ze gelijk hebben?

2a. Zo ja, kan ik hiermee leven?
2b. Zo nee, uitmaken en verder gaan met mijn leven.
2c. Zo ja, de omgeving inlichten dat ik ermee kan leven en verder gaan met mijn leven.

3a. Zo nee, de omgeving inlichten dat ik het niet met ze eens ben en verder gaan met mijn leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten