Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik net een vriend zou hebben, en dus helemaal aan de beginfase zou staan, dan zou ik over die relatie nog heel onzeker zijn. En als ik dan alleen maar negatieve reacties over hoor... Dan zou ik sterk gaan twijfelen. Het zou aan de jongen liggen of ik het uit zou maken of niet, maar omdat je dan nog niet van hem houdt, dat kan imo nog niet dan, is dat toch minder moeilijk...
Ik denk namelijk dat je wel heel dapper kunt zeggen dat je je niet door anderen laat beinvloeden, maar ik denk dat je dat uiteindelijk wel (op zijn minst een beetje) doet. ------------------ Liberté - Égalité - Fraternité [Dit bericht is aangepast door ally mcbeal (21-01-2002).]
|
Opzich laat ik me sowieso nooit door andere leiden en heb ik altijd mijn eigen willetje.
Maar ik zou het wel vervelend vinden dat ze het niet goed kunnen vinden met mijn vriendin. Maar als het echte vrienden zouden zijn, zouden ze best mogen zeggen wat ze van haar vinden (en dat kan dus ook negatief zijn), maar dan leggen ze zich er gewoon bij neer en zouden ze blij voor me zijn.
|
Als ze m lelijk vinden (zoals jij zei), oid. dan hou ik daar helemaal geen rekening mee. Kom op zeg~!
Maar als iedereen inclusief 'm'n moeder zegt dattie niet goed voor me is, dan is er waarschijnlijk iets mis met m wat ik niet zie, omdat je blind wordt van liefde. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ja.....daar zal je dan snel genoeg spijt van krijgen. DEnk ik ![]() ![]()
|
![]() |
ik denk niet dat ik als ik echt heel erg gek op die jongen zou zijn het dan uit zou maken, maar als ik zelf ook al twijfels zou hebben, en mijn vrienden enzo zouden ook zeggen van.. nou is dit wel iemand voor jou.. ik denk dat de keuze dan wel makkelijker gemaakt zou zijn... maar goed, dat weet je denk ik nooit van tevoren of je dat wel of niet zult doen... als ze de hele tijd aan je kop lopen te zeuren dat hij nix is enzo, dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan wil je echt duidelijk maken dat het jouw keuze is en dat je daarbij blijft...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
nee
want mijn vriend gaat VOOR mijn vrienden. Mijn familie heeft er wel problemen mee gehad maar scheit: ik bepaal ook mijn vaders partner niet en ook mijn moeders niet ( gescheiden) waarom zij de mijne dan wel?
|
![]() |
Nee...Niet als ze hem dom stom lelijk of whatever vinden.
Ik ben vorige week na acht en een halve maand gedumpt door mijn vriend. Zijn vrienden vonden namelijk dat ze hem te weinig zagen(hij woont in Drenthe ik in Flevoland, dus elk weekend waren we samen), hij ging toen twijfelen. Tjah..hij heeft dus besloten dat z'n vrienden gelijk hadden. Hij zegt dat ie nog wel van me houd, maar dat dat voor hem niet genoeg is ![]() Blijkt wel weer dat vrienden een grote invloed op andermans leven hebben!! |
![]() |
|
![]() |
Neen, helemaal niet!
Maar ik denk ook dat ik het geluk heb,dat m'n vrienden(m'n goede vrienden dan toch) mij dat ook niet zullen zegge als ze dat zo vinden! Als de relatie afgelopen is, zullen ze wel hun mening zeggen! En als het echt iets is dat ze nodig vinden om me te zeggen, moet ik niet ongerust zijn... dan zullen ze het me wel vertellen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb wel met mn ex gehad dat je dan tijdens die tijd negatieve dingen over m hoort maar ook daarna nog steeds.. zelfs mn moeder.. dat doet pijn, want ik wil juist graag dat mn moeder hem 'goedkeurt' omdat zij heel belangrijk voor me is... en mn moeder heeft mensen wel vaak door.. heb er met mn ex vaak ruzie over gehad met mn moeder.. maar gelukkig vind ze mn huidige vriend wel leuk.. dus dat is wel fijn.. |
![]() |
|
![]() |
Heel erg simpel en kort: nooit.
Of ze moeten zeer gegronde argumenten hebben die ik eerst tot op de bodem zou gaan uitzoeken. Pas als ik daar precies weet hoe het zit zou ik kunnen besluiten om het uit te maken. Maar van die subjectieve meningen van andere mensen daar kan ik absoluut niets mee. Misschien zou ik zelfs wel aan die personen gaan twijfelen als ze mijn vriendin niet zouden accepteren. |
![]() |
|
Nee, ik zou het niet uitmaken dan... het gaat er toch om dat jij van hem houdt? Jij hebt iets met hem en niet je vrienden.
Ja, het is natuurlijk wel vervelend als verder niemand hem mag en/of met hem op kan schieten, maar och, als jij er maar gelukkig mee bent!
|
Nouja, als mijn vrienden mij vertellen dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt kwa partner, ga ik toch echt wel nadenken hoor.
Mijn vrienden zijn niet te dom om te poepen, en ze zullen beslist zinnige dingen vertellen als ze mijn partner afwijzen. Ik zou naar ze luisteren, en alles opnieuw overwegen. Het blijft uiteraard mijn eigen beslissing.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik probeer het altijd zo objectief mogelijk te benaderen.
1. Zouden ze gelijk hebben? 2a. Zo ja, kan ik hiermee leven? 2b. Zo nee, uitmaken en verder gaan met mijn leven. 2c. Zo ja, de omgeving inlichten dat ik ermee kan leven en verder gaan met mijn leven. 3a. Zo nee, de omgeving inlichten dat ik het niet met ze eens ben en verder gaan met mijn leven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik wil het uimaken met mijn vriendje maar... rosannexloveyou | 5 | 14-04-2014 15:07 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
door uitgaan van relatie wil ik geen liefde meer Anoniiem | 6 | 12-03-2011 16:16 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Vriend gelooft me niet Kintie | 35 | 31-01-2007 15:39 |