Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Op zich is het wel grappig om te zien . Ik zou er alleen nooit mee gaan lopen. Ook niet met carnaval ...
![]() Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen. Sommige kapsels die je dan ziet zijn echt te gek. Alleen ik neem de moeite niet om het te proberen ![]() Wat make-up betreft. Ik hou vaak van natuurlijke make-up en wat ik tot nu toe heb gezien. Kom je dat niet zo snel tegen. Ik vind vaak wel dat de make-up mooi is aangebracht. En zowel mooi bij het totaalbeeld past. Ik zou er alleen niet mee gaan lopen ...( hehe ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 19:55. |
![]() |
|
*kuch* mja leuke "mode" *kuch*
*vind dat soort dingen echt belachelijk die jurken of andere "creaties" die je daar ziet zou je gewoon niet eens aandoen al zou je het gratis krijgen, mja ik vind dat zoals de mensen bij dat soort sjows dr bij lopen gewoon echt belachelijk en het ziet er gewoon niet uit* [ontopic] De kapsels dus ook niet ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat bekrompen zeg... Sorry...
|
Sommige kleding is inderdaad wat overdreven. Maar daar zijn mode shows voor.
ontopic: Tja, mode shows zijn altijd wat extreem, dus er zit niet veel bij waarvan ik zeg: Ja, dat probeer ik een keertje, op een normale werkdag. Maar ik vidn het wel leuk om een beetje rare dingen te doen. Vandaag had ik mijn oogschaduw verticaal in plaats van horizontaal op mijn ogen gedaan. ![]()
|
![]() |
Haar en make-up is iid wel overdreven gedaan, maar dat moet ook wel om het effect een beetje over te brengen ( zelfde als dat je op een podium staat, als je dan geen make-up op hebt zie je je gezicht helemaal niet goed )
Maar ik zou het zelf dus absoluut niet doen, al zijn er soms best wel mooie dingen bij.
|
![]() |
|
|