Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 19:31
Stoel
Stoel is offline
soms zie je echt de vreemdste kapsels en make-up bij modeshows enz.
zou jij hier ook wel is mee willen lopen? doe jij het wel is na? of vind je het meer iets voor carnaval

oh kheb wel plaatje:

ik zal zo nog wel betere zoeken
Oud 16-05-2002, 19:36
shanli
shanli is offline
eerder voor carnacal,of thuis,'k snap eigenlijk niet voor wat modeshows nodig zijn,de kleren die ze showen zijn toch niet te dragen?Ofv zie ik iets over het hoofd?
Oud 16-05-2002, 19:39
Stoel
Stoel is offline
Citaat:
shanli schreef:
eerder voor carnacal,of thuis,'k snap eigenlijk niet voor wat modeshows nodig zijn,de kleren die ze showen zijn toch niet te dragen?Ofv zie ik iets over het hoofd?

dat is al ergens anders gezegd, er worden draagbare versies van gemaakt door merken (dat zijn vaak dure merken) en na een half jaar ligt het in de H&M in een versimpelde versie (dit is bijna letterlijk wat iemand anders in een ander topic zei btw)
Oud 16-05-2002, 19:41
shanli
shanli is offline
Citaat:
Stoel schreef:

dat is al ergens anders gezegd, er worden draagbare versies van gemaakt door merken (dat zijn vaak dure merken) en na een half jaar ligt het in de H&M in een versimpelde versie (dit is bijna letterlijk wat iemand anders in een ander topic zei btw)
heb ik niet gelezen dan,ok,*koppig* en toch vind ik modeshows onzinnig vinden.Ik heb anders toch nog nooit(psies of ik zoveeeel modeshows bezie maar goed) van die hele wijde broeken gezien(die nu toch wel redelijk in de mode zijn,bij de H&M dan )
Oud 16-05-2002, 19:45
acid-star
acid-star is offline
Ik vind het geweldig!!! Maar het wordt later dan ook mijn werk
Oud 16-05-2002, 19:49
Ditchie
Ditchie is offline
Op zich is het wel grappig om te zien . Ik zou er alleen nooit mee gaan lopen. Ook niet met carnaval ...

Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen. Sommige kapsels die je dan ziet zijn echt te gek. Alleen ik neem de moeite niet om het te proberen

Wat make-up betreft. Ik hou vaak van natuurlijke make-up en wat ik tot nu toe heb gezien. Kom je dat niet zo snel tegen.
Ik vind vaak wel dat de make-up mooi is aangebracht. En zowel mooi bij het totaalbeeld past. Ik zou er alleen niet mee gaan lopen ...( hehe )

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 19:55.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 12:40
Verwijderd
HALLALUJA!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:03
KazzZ
KazzZ is offline
nee, kzou er nooit mee gaan lopen.. vreselijke kleding altijd!
Oud 18-05-2002, 12:36
AtHell
AtHell is offline
*kuch* mja leuke "mode" *kuch*

*vind dat soort dingen echt belachelijk die jurken of andere "creaties" die je daar ziet zou je gewoon niet eens aandoen al zou je het gratis krijgen, mja ik vind dat zoals de mensen bij dat soort sjows dr bij lopen gewoon echt belachelijk en het ziet er gewoon niet uit*

[ontopic]

De kapsels dus ook niet

Oud 18-05-2002, 18:25
mystic girl
mystic girl is offline
hallo jong , dit is echt zo niet mooi, die ontwerpers doen het denk ik eerder voor wie de beste en gekste creaties weten te verzinnen en dan voor in een muziekclip ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:18
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
nee, kzou er nooit mee gaan lopen.. vreselijke kleding altijd!
Altijd? Dus je wilt zeggen dat er geen enkele modeontwerper iets kan maken wat jij mooi zou kunnen vinden?

Wat bekrompen zeg... Sorry...
Oud 18-05-2002, 23:46
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Sommige kleding is inderdaad wat overdreven. Maar daar zijn mode shows voor.

ontopic: Tja, mode shows zijn altijd wat extreem, dus er zit niet veel bij waarvan ik zeg: Ja, dat probeer ik een keertje, op een normale werkdag.
Maar ik vidn het wel leuk om een beetje rare dingen te doen.
Vandaag had ik mijn oogschaduw verticaal in plaats van horizontaal op mijn ogen gedaan.
Oud 19-05-2002, 09:47
Chelsea
Chelsea is offline
ik vind dat zo mooi gedaan...
Oud 19-05-2002, 10:09
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Haar en make-up is iid wel overdreven gedaan, maar dat moet ook wel om het effect een beetje over te brengen ( zelfde als dat je op een podium staat, als je dan geen make-up op hebt zie je je gezicht helemaal niet goed )

Maar ik zou het zelf dus absoluut niet doen, al zijn er soms best wel mooie dingen bij.
Reageren

Regels voor berichten