Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kruising tussen metropool (stad) en heteroseksueel; een man die op z'n uiterlijk let en er veel voor doet, maar geen homo is. En als woord: 'Dionysisch'
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
'Arachnofobie'
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar is die goeie ouwe tijd van LINGO met Frans Bakker (vrij vertaald) toch gebleven... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, de goede oude tijd. Toen de VARA nog betrokken was bij het spelletje. Tja... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Doesgaatje" bestaat! En het is wat anders dan douche-gaatje... Een does is een stop van een tuinsproeier of -gieter. Dus, een doesgaatje is een gaatje in een stop van een tuinsproeier of -gieter. Leuk detail: een does is ook een poedelhond. Dus doesgaatje...mja..hm o_O |
![]() |
|
![]() |
hm we hadden 't laast over vriendinnen en minnaressen en toen noemde ik die minnaressen "'t neukgat" en aan de reactie te zien is "neukgat" een leuk woord.
maar ja das wel een beetje zo'n woord dat leuker wordt naarmate je meliger wordt en meer drank ophebt enzo. tis trouwens arachnafobie (of arachnofobie? heeft iig te maken met arachniden ), well anyway tging om de CH (geen g dus). fobia ook goed als je engels of grieks doet. verder, over stomme woorden gesproken: "verdikkeme" "potjandorie" en "potverdriedubbeltjes". die zou ik dus echt nooooooooit serieus gebruiken. denk eigenlijk dat ik zelfs op iemand af zou kunnen knappen na 't gebruik van zo'n woord... (ist erg om op zoiets kleins als een woordkeuze heel erg af te knappen?) |
![]() |
||
Citaat:
en er is niks mis een groot paralellopipidum! maar met -tje erachter is het gewoon een nog langer woord ![]() en ik zeg het al altijd zo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht & Win: Proef Mooie Woorden! FMW | 1 | 29-12-2008 21:56 | |
De Kantine |
mooie woorden!! #2 Verwijderd | 4 | 22-02-2008 12:41 | |