Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moest toets leren dus dit is mijn radio gepasseerd vanaf half 2 tot 10 minuten geleden...
-Strike anywhere Change is a sound -Saybia -Mariah Carey, van alles wat -Alanis Morrissette -Korn, Take A look in the mirror en Life is Peachy -Death x Champs -verder kan ik er even zo 123 niet meer op komen.......
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik stel voor dat je het download, en aan de mensen die daar regelmatig te vinden zijn vraagt hoe je iets download. zo moest ik het ook doen. je hebt verschillende channels, bijvoorbeeld #emocore of #altrock. daar heb je bots, via die dingen kan je albums downloaden. elke bot heeft een aantal albums beschikbaar, en om erachter te komen welke bot voor albums heeft moet een lijst aanvragen. voor elke channel is er een andere manier om die lijst aan te vragen. op #emocore is het vrij simpel, dan tiep je !list en krijg je de lijst toegestuurd. voor #altrock is het moeilijker, moet je voor elke bot een verschillende code intiepen, en dan krijg je in je scherm te zien welke albums ze hebben. als je hebt besloten welke album je wilt downloaden, moet je een code intiepen waarin staat via welke bot je het wilt downloaden, en de nummer van het album. dat zie je allemaal op je scherm het klinkt heel ingewikkeld, maar na een paar keer proberen is het echt makkelijk te doen succes ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke cd's heb je vandaag beluisterd? 86dagreed | 125 | 17-02-2003 20:43 |