Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bekrompen om te denken dat als je iets met 3 fotoshop effectjes maakt cooler is dan met 2. Het doel heiligt de middelen en het boeit geen hol hoe goed ie is in fotoshop of hoe lang die d'r mee bezig is geweest of wat voor type muis ie heeft of wat dan ook.
Ik vind 't een interessante afbeelding for some reason, hoeveel fotoshop kennis ie heeft toegepast boeit me geen zak. Zat totaal lelijke dingen gezien hier waar wel honderd fotoshop effecten in zaten. |
![]() |
||
Of je het nu met filters maakt om niet.
Ik vind het simpelweg niet mooi. De kleuren zijn niet mooi, veel te veel gebrurned en die twirl.. tja .. het boeit me simpelweg niet. Kan goed zijn dat je er veel moeite in hebt gestopt. Maar als totaalplaatje vind ik het niks moois. Citaat:
Eerst vind je het niks , en dan opeens kom je erachter dat deze persoon 'goed" is met photoshop, en dan vind je het opeens geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ja idd, maar dat is het niet alleen het is veel diepgaander. hij bedoelde vast met dit kunstwerk duidelijk te maken dat je anno 2004 door een paar knoppen in te drukken dit kunt krijgen!
dit is gewoon een kunstwerk met als thema "verloedering van kunst". Heel diepgaand ik geef het een 10. |
![]() |
|
Nee enorm groot zou dat niet gaaf zijn, enorm groot zou dat een enorme grote hoop bullshit zijn.
En als je het dan zo graag wilt 'maken' hou het dan voor jezelf in plaats van interessant over proberen te komen. Maar dat is uiteraard mijn mening.
||
Citaat:
ik geef simpelweg mijn mening en verschil daarin weinig met jou jij vind zoiets kut, ik vind et (mits groot) wel ok wat is het probleem? |
![]() |
|
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal.
Wat ik bedoel is: Ik vind dit soort dingen kut en meer een poging van de 'kunstenaar' om interessant over te komen dan dat hij er daadwerkelijk zn ziel en zaligheid in gooit. Wat anderen ervan vinden moeten zij weten en laat me koud, vind jij het gaaf dan moet je het vooral gaaf blijven vinden, dit is gewoon mijn mening. En dat is het, verder viel ik je niet aan, hoewel het mss zo leek....excusez moi.
|
Verwijderd
|
Hehe, leuk discussiepunt altijd.
![]() In principe vind ik het "even" uitpoepen van een dergelijk kunstwerk verre van bijzonder. Dat een kunstwerk bereikt wordt met 2 eenvoudige stappen zou alleen niet moeten uitmaken of het boeit of niet, of dat het al dan niet als 'kunst' gezien kan worden. Het doel kan de middelen heiligen. Simpele dingen kunnen natuurlijk briljant gevonden zijn en bovenal interessant om naar te kijken. Maargoed, het blijft natuurlijk subjectief. In dit geval vind ik het uiteindelijke doel ronduit lelijk, eerlijk gezegd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ow en gladde aal (grijze wolf! ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
het wondermiddel dat alles kan genezen Verwijderd | 74 | 21-01-2010 11:58 | |