Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zit ook geen verschil in, he? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De tijden van elf en negen uur zijn maar een voorbeeld, natuurlijk, ik weet niet hoe laat jij gaat slapen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dus je zou idd tegen je ouders kunnen zeggen dat jullie een maandje laten zien dat het gewoon goed gaat. - goede cijfers - op tijd thuis - dat hij ze thuis brengt - en geen sex hebben (of tenminste veilige sex ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Als je alles goed 'inpland' heb je genoeg tijd voor school, vrije tijd en Bart! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
deze hele discussie gaat helemaal nergens over ( heb hem trouwens niet helemaal gelezen,na een halve pagina werd ik moe van de schrijfstijl en het niet open staan voor andere meningen van het koppeltje in kwestie)
als er iets gezegd word wat jullie 2 niet aanstaat gaan jullie van die kut reacties geven terwijl markb in het begin gewoon serieus was |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En ik sluit mij volledig aan bij MarkB sarahbressers en Andijvie.
Verder reageer ik maar niet, moet opletten dat ik nu niet net zo irritant wordt als eergisteravond bij girlyinlove. Zo vervelend voor iedereen, niet waar. (behalve voor mijzelf natuurlijk) Praten en wachten zou ik zeggen verder!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ouders zijn vaak zo erg nog niet als ze maar weten dat het goed gaat met hun nazaad. De regels waar die je noemt zullen misschien helpen zo niet zou ik ze duidelijk maken dat je hem waarschijnlijk toch blijft zien. een aantal argumenten om dan toch een relatie te mogen hebben;
- Jullie bouwen alles rustig op. - Als twee mensen verliefd zijn en de ouders werken heel erg tegen zullen er concequenties zijn; Geheimen voor de ouders, een mindere ouder dochter band, minder toezicht op wat er gebeurt (waardoor je je sturing en gezag met betrekking tot het aangeven van grenzen verliest) en natuurlijk de albekende generatiekloof die vergroot zal worden. -Spreek af dat je altijd een mobieltje bij je hebt en altijd belt als er iets misgaat (ookal geloof je dat er nooit iets mis zal gaan tussen jullie) Dat je desnoods iedere keer even belt als je bij hem belt. -Laat de ouders van bart praten met jouw ouders, dit zorgt dat jouw ouders het idee hebben van een gedeelde verantwoordelijkheid. |
![]() |
|
![]() |
Mark B wat ben jij een ongelooflijk zielig type! Ik heb toevallig jou reacties gelezen. Bah bah ongelooflijke loser ben jij zeg! Iemand afrekenen op de manier hoe hij/zij schrijft. Sorry ik kon het niet laten om hier op te reageren, maar kerels(haha ik kan je trouwens moeilijk een kerel noemen) die zich zo gedragen, daar kots ik echt van.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Pfff, Ik denk dat 10 procent ontopic is?? Ik heb geen zin om al die offtopic dingen te gaan verwijderen ofzo hoor
![]() Ook al moet ik zeggen dat ik het nogal boeiend vond: jullie discussie over wel of niet oud genoeg van zij-met-al-die-kriebels-en-cijfers-in-d'r-naam e.d. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
probleem!!! Meisje1993 | 32 | 27-03-2012 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en Sex zwaar verromantiseerd Warsocket | 82 | 13-09-2004 17:55 | |
Liefde & Relatie |
na 1 maand n0g liefdesverdriet bj0etiejfreak | 86 | 26-02-2004 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op 2 vrienden ?!?!? xxSweetLoverxx | 23 | 01-11-2003 12:31 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: als je echt zwaar verliefd bent, Kñorr | 35 | 10-07-2003 14:51 |