Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet niet oftie hier al staat, maar:
Kamer 1: - Maud - Renske - Sarina - Jorgino - Robin - Gerbrich - Marlou - Boris T. - Nienke - Fardoe - Shanine - Chanine - Nick - Martijn - J.K. - Meike - Gonnie - Hedwig - Krystle - Marjolijn - Alice Kamer 2: - Frank - Angela - Afke - Edwin - Annemarieke - Brian - Jaim - Naoual - Rubien - Sanne - Krijn - Stefano - Jamie - Marlies - Tom Kamer 3: - Boris - Omri - Marieke - Gabor - Rick - Michael - Danielle - Chiara - Charissa - Lucy - Eva - Danny - Tristan - Djessica - Dieneke - Schno - Nabila - Dannas Kamer 4: - Anne - Elke - Irma - Ron - Norman - Patrick - Sharon - Erik - Kostian - Tialda - Leonie - Lianne - Mara - Elisaar - Daniel - Megan - Anne - Merel - Maickel ik denk dus dat 2 niet door is. Frank dus niet. ![]() En Pebbles, wie woont er dan bij jou in het dorp?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kamer 2 dus denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wie is Rick? Meisje dat bij mij in de buurt woont (dorp naast mijn dorp ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar zaten onder andere die marieke en sylvana bij. en ik denk niet dat het een schrijffoutje is, want er deden zowel een stefanie als een stefano mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist dat ze in de eerste ronde was afgevallen, maar ik wist niet dat er al twee rondes gehouden waren. Ik moet nodig kijken woensdag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() eerst was er een soort 'voorstelronde'. Iedereen moest kort zeggen waarom hij/zij de nieuwe Idol was en vervolgens een klein stukje zingen (van 10 sec. oid). Er vielen daarbij zo'n 20 a 30 mensen af, dacht ik.
||
Citaat:
Misschien dat foto helpt (die je trouwens op alfabetische volgorde kunt checken op idols.nl) ![]() Hij lijkt een beetje op een paard. Maar och. Hij hinnikt in ieder geval niet. ![]() Mijn favorieten zijn trouwens: Boris T., Boris B., Eric, Rick, Frank, Robin, Nabila, Chanina, Kostian en Maickel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Jah idd Boris en Boris zijn goed. En die Elisaar heeft echt zo'n sla-mij hoofd.. En die Eric was lollig. Hmm, en Eva lijkt me wel aardig. Maar Robin is leuk! Rick is leuk en Tialda lijkt me wel koel.
Mijn excuses dat ik dit topic heb gebruikt om mijn gedachten te ordenen. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar daar ben ik nu even te lui voor ![]() |
![]() |
|
Die spoilers zeggen echt helemaal niets. Ik heb er ook al een paar gelezen, en ze klopten van geen kant: volgens die spoilers zouden alle vier de kamers door moeten zijn.
En Boris T. de gekste! Echt waar man. Wat een goede zanger! Ik heb woensdag de herhaling gezien, en ik wilde dat ik het opgenomen had zodat ik hem weer en weer en weer kon beluisteren. ![]() Als ik op kazaa zoek, vind ik niks. Maar iemand kan misschien een paar filmpjes sturen, dus hopelijk werkt dat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was woensdag aan het zappen, en toen kwam ik net bij Yorin toen Boris T. ging zingen.. echt zoooo mooi! Ik hoop dat ze hem morgen heel veel laten zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb alleen de dingen eruit gehaald die vaker werden benoemd door verschillende mensen of die erg betrouwbaar leken. maar dat zegt natuurlijk ook nog niet alles.
|
Verwijderd
|
Dat meisje dat verkouden was, was best zielig ja
![]() Er waren erg veel jongens die hun tekst niet wisten ![]() En er waren best wat mensen die ik helemaal niet zo goed vond zingen.. maar dat waren vast ook een beetje zenuwen ![]() En voor de titel voor het volgende topic heb ik geen idee ![]() |
![]() |
|
|