Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gaat allemaal hartstikke goed en we tonen veel interesse in elkaar. Laatst vroeg ze mij wat ik stemde. Zij had al een voorgevoel dat ik VVD stemde. Dus ik mail haar dat haar voorgevoel juist was en vroeg haar wat zij stemde. Zij is dus behoorlijk links. Nou hoor ik vaak meningsverschillen wat betreft politiek in een relatie verstorend kunnen werken. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik zie het niet als een beletsel, maar of zij dat ook zo ziet, dat is voor mij de vraag.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dat wil niks zeggen. Wij konden gewoon elkaars mening niet echt accepteren, omdat we allebei nogal fel en fanatiek waren. Het had op zich geen probleem hoeven zijn, maar ontiegelijk verliefd waren we niet, dus dat heeft denk een grotere rol gespeeld dan onze politieke keuze. Dat het het lastiger maakt, lijkt me eigenlijk wel logisch. Het is gewoon dat het het makkelijker is als je 't op politiek gebied eens met elkaar bent. Maar mijn broer bijvoorbeeld heeft ook een vriendin die niet echt dezelfde politieke kleur heeft, en toch gaat het super tussen hun. Het ligt denk ik aan het gevoel dat je voor elkaar hebt. In hoeverre je open voor elkaar staat. Het is natuurlijk fijn als het meezit, maar het wil niet zeggen dat als dat niet zo is, het sowieso misgaat. Ik wil je trouwens niet ontmoedigen, want een relatie is goed als je elkaar hebt om de persoon die je bent. Dus afgezien wat je stemt... Liefs Margriet
Laatst gewijzigd op 12-12-2003 om 13:07. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb haar gisteren weer eens gebeld, haar computer is namelijk kapot, dus ze kan niet meer mailen, iets wat we de laatste maand ontzettend veel hebben gedaan. Ik heb nog nooit met iemand zo´n intensief mailcontact gehad. Ik dacht dus: ik bel haar weer eens. Dat vond ze volgens mij wel leuk, ik was best wel zenuwachtig, ik heb haar in totaal nu drie keer gebeld. Tijdens het gesprek moest ze best vaak even lachen, je kent dat wel, zo´n zenuwachtig lachje. Ook praatte ze met een heel zacht stemmetje, heel lief. Vrijdag ga ik dus naar haar toe, ze moet alleen om acht uur weer ergens zijn, dus het is maar even dat ik bij haar ben. Niettemin neem ik die bonbons mee en vraag haar voor januari mee uit eten (ze gaan namelijk met kerst naar haar ouders). Ik heb er echt zin in! Ik moet het alleen nog wel even tegen m´n ouders zeggen, ze zullen best opkijken, ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad en kom ook nooit bij meisjes op deze manier over de vloer.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zou alleen ff wachten met tegen je ouders vertellen, tenminste dat zou ik doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Echt superlief!!! Liefs, Margriet
|
![]() |
Hoe het is gegaan:
Ik kwam dus bij haar, met de bonbons, vond ze heel erg leuk en lekker. Ze zou dus drie weken geleden met me meegereden zijn, maar ze kon dus niet. Wel had ze toen een chocoladeletter voor me gekocht als bedankje en die gaf ze nu aan mij. Een witte nog wel, waar ik zo van houd. We hadden het één keer over chocolade gehad, dat had ze dus kennelijk onthouden. Verder was ze heel lief voor me. Ze had echter om acht uur al weer een afspraak met een oude schoolvriend van haar, welke afspraak ze al een paar maanden had staan. Later kwam die vriend dus toen ik er nog was, maar die kuste ze niet eens. Mij wel. ![]() ![]() We hebben dus heel gezellig zitten praten en mij is nu wel duidelijk geworden dat er chemie van beide kanten komt. Mijn ouders hadden vooraf niets gevraagd over haar, terwijl ze dat normaliter altijd wel doen. Toen ik terugkwam begonnen ze wel wat te vragen en zo. Aan hun reactie te merken denken ze wel dat zij mij wel leuk vindt. Het was echt een heerlijke dag! Ik ben helemaal in de wolken en hoop met haar oud te worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nadat ik bij haar was geweest, heb ik ´s avonds meteen een e-mail gestuurd waarin ik schreef dat ik het erg gezellig had gevonden bij haar. Ze mailde terug dat ze dat ook vond, alleen vond ze het wel een beetje kort (twee uur ben ik er geweest). In die e-mail heb ik ook gevraagd od ze met me uit eten wilde, ook dat vond ze leuk. Vrijdag 9 januari gaan we uit eten met elkaar.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Liefs, Margriet
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik bedoel, als je haar ziet gewoon allemaal dingen gaan doen waar jullie dezelfde interesses hebben ofzo.. Liefs, Margriet
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Liefs, Margriet
|
![]() |
Net kreeg ik een e-mailtje van haar. Ze kan niet op de datum dat je uit eten gaan, ze had een dansfeest waar ze al een kaartje voor had. Ik ben dus best wel bedroefd
![]() |
![]() |
|
![]() |
Net kreeg ik een e-mailtje van haar. Ze kan niet op de datum dat je uit eten gaan, ze had een dansfeest waar ze al een kaartje voor had. Ik ben dus best wel bedroefd
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
ja ,doe er wel alles aan om voor de 9e dan tijd vrij te maken, regel vrij of iets met vrienden die voor je werken(als je werkt tenminste) want anders wordt het weer later en kunnen jullie gevoelens veranderen enzo, dus neem het ervan nu het kan...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
O ja, laatst zei ik dat ik naar de tandarts moest, en zij zei dat ze daar een hekel aan had. Ik vind het wel leuk en interessant (heb nooit pijn). Toen zij dat las, schreef ze zo plagend: heb jij soms masochistische trekjes? Ik bedoel, ik ken haar nog niet zo lang, en we hebben het vorige keer wel een beetje over seks gehad (homosekselen, er zijn een aantal mannen die mij wel leuk vonden en er waren ook vrouwen geweest die haar leuk vonden, maar ik ben gelukkig hetero), maar dat je dit dan schrijft, daar moet toch wel wat achter zitten. Ook zei ze een keer van: ´Ik moet stofzuigen, ik ben echt een goede huisvrouw! :-)´ Allemaal dubbelzinnig en als ik dat dan in herrinering roep, dan ben ik weer blij.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 10:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb haar niet meer gezien sinds de negentiende december. Eerst ging zij met kerst naar haar ouders, daarna had ze tentamens, gisteren ben ik geopereerd, dus deze week kan ik niet, volgende week kan zij weer niet, want dan heeft ze weer tentamens, maar we maken binnenkort een afspraak voor een datum na haar tentamens. Wel mailen we erg veel en ik el haar ook wel eens op, wat ze altijd erg leuk vindt. Wel leuk dat jullie zoveel interesse tonen!
|
![]() |
|
![]() |
We hoeven geen liefdesrommannetjes meer te kopen, gewoon dit topic lezen.
![]() Maar nou heb ik toch wel het idee dat je een beetje erg hard van stapel loopt hoor. Jij vindt haar dan misschien wel geweldig, en zij jou ook wel, maar scatterheart heeft wel gelijk. Wie zegt dat ze jou niet gewoon als een goede vriend ziet en niet meer als dat?! Hoe hoger in de wolken, des te dieper je kunt vallen in de des te diepere afgrond. Mooi citaat van mij ![]() ![]() Die politieke voorkeur is ook nog wel best moeilijk. Vraag haar gewoon is naar dingen die jij heel belangrijk vindt dat zij ze heeft/dat zij het daarmee eens is/ dat zij daarin geloofd. Een politieke partij zegt ook niet alles hoor. Gewoon naar haar mening vragen over bepaalde dingen die jij gewoon hartstikke belangrijk vindt voor een relatie. Hoe zij er over denkt dus. En als zij een keer niet kan met een afspraak hoef je echt niet gelijk in een dip te zitten hoor, volgende keer beter! Als het nou zo was dat zij niet wilde was het was anders. Nou, hartstikke veel suc6 ermee!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nee, want ze had het druk met haar studie. Ze doet een beetje warrig de laatste tijd, ik vroeg haar mee uit eten, vond ze leuk, in het laatste mailtje vraag ik wanneer ze kan, zegt ze dat weer niet.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind je verhaal echt tof en je gaat ook echt voor d'r, ikzelf als meisje zou in de wolken zijn.
Maar ik vind het zo raar dat ze aan het rekken is, iedereen heeft het druk met de studie, wat je dan doet is een keer samen studeren ofzo. en kijk je moet toch iedere dag eten.. dus iets simpels eten zou ook kunnen, al is het maar even weet je als ze jou zo leuk vind zoals het overkomt.. dan doet ze dat wel denk ik... Iedereen moet eten...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd, ben mega verliefd maar weet niet of zij me leuk vind Ikke1234_ | 6 | 10-02-2016 11:13 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe ik nou? :S flipvla | 10 | 06-04-2004 22:16 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 |