Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 16:02
joopie12
joopie12 is offline
Eh Bold?

Ik vind de huidige verhaallijn nog steeds erg boeiend...ik heb zelf een aantal jaren geleden zelf ook een boeiende verhaallijn bedacht maar de mensen bij CBS/ATWT wilden em niet lezen... Boehoe hoe zal ik ooit mijn droom kunnen verwezenlijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 17:13
Yvat
Yvat is offline
Hoe zit het nou eigenlijk met Molly en die tweeling? Is zij niet de echte moeder ofzo?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:24
joopie12
joopie12 is offline
Citaat:
Yvat schreef op 16-01-2004 @ 18:13:
Hoe zit het nou eigenlijk met Molly en die tweeling? Is zij niet de echte moeder ofzo?
Je kijkt te kort

Jake kwam uit de soap Another World met zijn vrouw Vicky. Vicky was zwanger van een tweeling. Al snel werd Vicky vermoord en stortte zij met haar vliegtuig neer. Jake werd verliefd op Molly, die in coma lag.

Later verscheen de geest van Vicky telkens aan hen, die hen opriep "haar" achterna te gaan. Dus ze volgden het "spoor" en kwamen er zo achter dat Vicky nog leefde na de vliegtuigcrash en de tweeling had gebaard. De tweeling namen ze mee naar huis en ik geloof dat Molly ze heeft geadopteerd.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:55
grmbl
grmbl is offline
Wie verdachten ze ook alweer voor de moord op vickey?
Oud 16-01-2004, 19:29
joopie12
joopie12 is offline
Alec Wallace
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 15:58
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 16-01-2004 @ 14:27:
Voor zover ik weet is Emily enkel getrouwd geweest met Holden...in het echt zijn Holden en Emily trouwens ook getrouwd. (Net als Andy en Carly).
grappig

omg wat ik die Donna een bitch! waar slaat dat nou op?? t kan niet eens dat zij die kinderen gaat houden, want zij is enkel de oma en Molly is hun steifmoeder en volgens mij ook nog eens de wettelijke moeder, aangezien ze de tweeling (dacht ik) heeft geadopteerd of in ieder geval heeft laten aanschrijven als haar kinderen. dus volgens mij heeft Donna geen poot om op te staan. (hoop ik )
Oud 17-01-2004, 17:53
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 17-01-2004 @ 16:58:
grappig

omg wat ik die Donna een bitch! waar slaat dat nou op?? t kan niet eens dat zij die kinderen gaat houden, want zij is enkel de oma en Molly is hun steifmoeder en volgens mij ook nog eens de wettelijke moeder, aangezien ze de tweeling (dacht ik) heeft geadopteerd of in ieder geval heeft laten aanschrijven als haar kinderen. dus volgens mij heeft Donna geen poot om op te staan. (hoop ik )
Dat hoop ik ook
Oud 18-01-2004, 13:46
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-01-2004 @ 18:53:
Dat hoop ik ook
Spoiler

Ik mis Jake nu al
Oud 18-01-2004, 14:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 18-01-2004 @ 14:46:
Spoiler

Ik mis Jake nu al
Jake zei ook dat Molly goed op zijn 3!! meisjes moest zorgen, voor de tweeling en Abby.
Oud 18-01-2004, 19:13
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Blubje schreef op 17-01-2004 @ 16:58:

Molly is hun stiefmoeder en volgens mij ook nog eens de wettelijke moeder, aangezien ze de tweeling (dacht ik) heeft geadopteerd of in ieder geval heeft laten aanschrijven als haar kinderen. dus volgens mij heeft Donna geen poot om op te staan. (hoop ik )
Molly voedt de tweeling wel op als haar eigen kinderen, maar volgens mij heeft ze ze nooit wettelijk geadopteerd, dus ze zullen wel naar die stomme Donna gaan
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:16
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-01-2004 @ 15:06:
Jake zei ook dat Molly goed op zijn 3!! meisjes moest zorgen, voor de tweeling en Abby.
idd....
arghh dat kunnen ze toch gewoon niet maken? eerst wordt Jake al van Molly afgepakt en dan zouden ze nu ook de tweeling van haar afpakken?
oh dat wordt huilen...
ik moest trouwens huilen bij de aflevering van vrijdag, dat de familie langskwam bij Molly...kun je nagaan als ze strax dat feest/begrafenis/crematie gaan uitzenden....
Oud 19-01-2004, 12:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-01-2004 @ 12:16:
idd....
arghh dat kunnen ze toch gewoon niet maken? eerst wordt Jake al van Molly afgepakt en dan zouden ze nu ook de tweeling van haar afpakken?
oh dat wordt huilen...
ik moest trouwens huilen bij de aflevering van vrijdag, dat de familie langskwam bij Molly...kun je nagaan als ze strax dat feest/begrafenis/crematie gaan uitzenden....
Ik vind het ook allemaal zo zielig voor Adam
Oud 19-01-2004, 12:27
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-01-2004 @ 13:14:
ja.echt sneu voor hem. hij bungelt er nu alleen maar een btje bij. al is het natuurlijk ook wel weer spannend als aaron&abby verliefd zouden worden op elkaar....hoop t nie voor abby, ze heeft niet zo mazzel in de liefde.
Oud 19-01-2004, 12:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-01-2004 @ 13:14:
ja...
ik wist eigenlijk helemaal niet dat Abby en hij niets meer hadden, tot afgelopen vrijdag dan...ik zal die aflevering wel gemist hebben ofzo...
mja waar slaat 't op? ze heeft toch niet al die tijd iets met Adam gehad, terwijl ze niet verliefd was? dan ben je wel heel stom...

en Abby moet niet iets met Aaron krijgen hoor, bah. niet vanwege t feit dat ze halfbroer en zus zijn, maar ik vind ze niet bij elkaar passen. Die Aaron weet niet eens wat ie met zichzelf aanmoet, kun je voorstellen met Abby. ze moet gewoon weer bij Adam komen.
Oud 19-01-2004, 13:33
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-01-2004 @ 13:59:
ja...
ik wist eigenlijk helemaal niet dat Abby en hij niets meer hadden, tot afgelopen vrijdag dan...ik zal die aflevering wel gemist hebben ofzo...
mja waar slaat 't op? ze heeft toch niet al die tijd iets met Adam gehad, terwijl ze niet verliefd was? dan ben je wel heel stom...

en Abby moet niet iets met Aaron krijgen hoor, bah. niet vanwege t feit dat ze halfbroer en zus zijn, maar ik vind ze niet bij elkaar passen. Die Aaron weet niet eens wat ie met zichzelf aanmoet, kun je voorstellen met Abby. ze moet gewoon weer bij Adam komen.
Spoiler
Oud 19-01-2004, 13:38
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 19-01-2004 @ 14:33:
Spoiler
volgens mij ook ja...heb k eerder gehoord. wel leuk voor haar (nee, voor Abby vind ik hem niet goed genoeg, maar voor
Spoiler
wel logica )
Oud 19-01-2004, 15:35
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 16-01-2004 @ 18:24:
Je kijkt te kort

Jake kwam uit de soap Another World met zijn vrouw Vicky. Vicky was zwanger van een tweeling. Al snel werd Vicky vermoord en stortte zij met haar vliegtuig neer. Jake werd verliefd op Molly, die in coma lag.

Later verscheen de geest van Vicky telkens aan hen, die hen opriep "haar" achterna te gaan. Dus ze volgden het "spoor" en kwamen er zo achter dat Vicky nog leefde na de vliegtuigcrash en de tweeling had gebaard. De tweeling namen ze mee naar huis en ik geloof dat Molly ze heeft geadopteerd.
ik kijk het al best wel lang hoor maar ook hele stukken weer niet
ik hoop wel dat Molly de tweeling krijgt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 16:19
.krz
.krz is offline
Ik kan die moeder en zus van vicky echt niet meer uitstaan. Wat denken ze wel niet.
En carly met haar kleinkind vond ik stiekem wel grappig.
Oud 19-01-2004, 17:13
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-01-2004 @ 14:38:
volgens mij ook ja...heb k eerder gehoord. wel leuk voor haar (nee, voor Abby vind ik hem niet goed genoeg, maar voor
Spoiler
wel logica )
Ja precies heeft zij ook weer wat te spelen in ATWT
Oud 19-01-2004, 18:46
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 19-01-2004 @ 18:13:
Ja precies heeft zij ook weer wat te spelen in ATWT
idd, want ze heeft nu een vrij nutteloze rol zegmaar

ik kijk morgenochtende de herhaling, heb t heel druk met tentamens leren (bah)
Oud 19-01-2004, 18:58
.krz
.krz is offline
offtopic: succes met je tentamens
Oud 19-01-2004, 19:06
xx
xx is offline
eigenlijk vind ik stiekem wel dat abigail (ookal zijn ze familie) wat met aaron moet krijgen want ik vind adam beetje een watje.............

xx
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:07
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
xx schreef op 19-01-2004 @ 20:06:
eigenlijk vind ik stiekem wel dat abigail (ookal zijn ze familie) wat met aaron moet krijgen want ik vind adam beetje een watje.............

xx
haha, ja wat Adam betreft heb je wel een beetje gelijk Maar hijs ook wel lief. Wat hij allemaal over heeft voor onze Abby...daar zou mening meisje jaloers op zijn

@.krz: thanks
Oud 19-01-2004, 21:11
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
xx schreef op 19-01-2004 @ 20:06:

xx
ze kijken ook almaar zo. nja gewoon zo naar elkaar.maar k denk eigenlijk: aaron x lucy (waarom is ze anders in beeld gekomen) en eeeuuuh ns denken....abby x chris (k bedoel hij zit nog gewoon in de intro, dus hy komt vast wel eens terug...) of misschien komt er wel ergens nog n leuke/sexy verloren zoon opduiken....
Oud 20-01-2004, 11:25
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
madwoman schreef op 19-01-2004 @ 22:11:
ze kijken ook almaar zo. nja gewoon zo naar elkaar.maar k denk eigenlijk: aaron x lucy (waarom is ze anders in beeld gekomen) en eeeuuuh ns denken....abby x chris (k bedoel hij zit nog gewoon in de intro, dus hy komt vast wel eens terug...) of misschien komt er wel ergens nog n leuke/sexy verloren zoon opduiken....
jaaa Chris!! <3

maar Adam dan?
Oud 20-01-2004, 12:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 20-01-2004 @ 12:25:
jaaa Chris!! <3

maar Adam dan?
Adam en dat kind van Emily's moeder, Suzan

Nee, dat was zo'n dom kind, ik hoop niet dat zij vast in de serie komt trouwens
Oud 20-01-2004, 13:04
Ovidius
Ovidius is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-01-2004 @ 13:00:

Helaas.

Overigens is Allison een kind van Susan Stewart en Larry McDermott, maar enkel volgens de wet; Susan kon niet meer zwanger worden waarna Emily haar een eicel gaf: Emily is dus de biologische moeder van Allison.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 20-01-2004 @ 14:04:
Helaas.

Overigens is Allison een kind van Susan Stewart en Larry McDermott, maar enkel volgens de wet; Susan kon niet meer zwanger worden waarna Emily haar een eicel gaf: Emily is dus de biologische moeder van Allison.

Spoiler
Dat weet ik Evito. Ik kijk ook al zeker 7-8 jaar...

Susan is hoe dan ook de moeder van Allison, dat is zo afgesproken en Allison weet niet beter. Een moeder zijn is meer dan een bloedband...
Oud 20-01-2004, 16:49
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-01-2004 @ 13:00:

hehe.die is pas echt blond...

sorry kon het niet laten...
Oud 20-01-2004, 17:09
Ovidius
Ovidius is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-01-2004 @ 14:28:
Dat weet ik Evito. Ik kijk ook al zeker 7-8 jaar...

Susan is hoe dan ook de moeder van Allison, dat is zo afgesproken en Allison weet niet beter. Een moeder zijn is meer dan een bloedband...
Evito?!

Ik gaf enkel een toelichting hoor, ik twijfel er niet aan dat je het wist. En trouwens; weet Allison niet beter? Best een goede vraag denk ik?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 20-01-2004 @ 18:09:
Evito?!

Ik gaf enkel een toelichting hoor, ik twijfel er niet aan dat je het wist. En trouwens; weet Allison niet beter? Best een goede vraag denk ik?
Susan noemt Emily altijd Allisons zus, volgens mij noemt Allison Emily ook als zus... het lijkt haar ook weinig te kunnen schelen dat Emily weg is, ik denk dat ze panischer was geweest als Susan weg was...

Schrijf naar ATWT om te vragen of Allison het weet
Oud 20-01-2004, 19:55
Verwijderd
Heeft er iemand al spoilers over de verhaallijn rond Bonnie, Ian, Isaac en Billy?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:12
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 20-01-2004 @ 20:55:
Heeft er iemand al spoilers over de verhaallijn rond Bonnie, Ian, Isaac en Billy?
he flauw.tis toch veel spannenders als ze het zo lang rekken?
Oud 20-01-2004, 22:36
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-01-2004 @ 19:46:
idd, want ze heeft nu een vrij nutteloze rol zegmaar

ik kijk morgenochtende de herhaling, heb t heel druk met tentamens leren (bah)
hmm ja, da's balen...

waar is trouwens je ava van Angelina gebleven??? Ik wilde 'm ff kopieren eigenlijk
Oud 21-01-2004, 07:00
Gothic
Gothic is offline
Als je spoilers wil, zoek dan gewoon ff op www.atwt.nl want die spoilers ga ik altijd lezen en ik wil het gewoon niet weten...
Oud 21-01-2004, 08:39
.krz
.krz is offline
ik vind dat emily nu wel terug mag komen, weston gevonden mag worden en dat dat hele geaged-gedoe achter de rug is. Heb het er nu echt wel mee gehad. Benk me nu dat Babs al best een tijdje weg is, mmm, ach heb heer helemaal niet gemist.
Oud 21-01-2004, 11:34
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 20-01-2004 @ 23:36:

waar is trouwens je ava van Angelina gebleven??? Ik wilde 'm ff kopieren eigenlijk
heb m veranderd
maar hier is ie, speciaal voor jou hij is echt 60x60 pixels, dus je kunt m alleen voor je ava gebruiken

Citaat:
hmm daar zou nog wel eens een goede verhaallijn in kunnen zitten!

maar ik vind het maar een doos, die Allison. en nee, zij zou geen goede partner zijn voor Adam, daar is tie veelste goed voor

@Ovidius en anderen die t willen lezen :
Spoiler
Oud 22-01-2004, 14:47
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 21-01-2004 @ 12:34:
heb m veranderd
maar hier is ie, speciaal voor jou hij is echt 60x60 pixels, dus je kunt m alleen voor je ava gebruiken
[afbeelding]

hmm daar zou nog wel eens een goede verhaallijn in kunnen zitten!

maar ik vind het maar een doos, die Allison. en nee, zij zou geen goede partner zijn voor Adam, daar is tie veelste goed voor

@Ovidius en anderen die t willen lezen :
Spoiler
Thanx!!!

Nu neem ik hem lekker als ava
Oud 22-01-2004, 17:05
Gothic
Gothic is offline
You got to love HENRY
Oud 22-01-2004, 17:15
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 22-01-2004 @ 15:47:
Thanx!!!

Nu neem ik hem lekker als ava
ok dan Maar ik wil wel de credits krijgen als je er complimenten over krijgt
t was heel idioot, want ik dacht namelijk dat ik dat was en toen dacht ik huh hoe kan dat want ik heb m'n ava toch aangepast?? maar jij was t whahaha

kheb t niet gezien vandaag morgen maar de herhaling opnemen dan...
nu ga ik printen (moet nog zo'n 100 blz...pff dat redt m'n printen nooit )
Oud 22-01-2004, 19:03
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-01-2004 @ 18:05:
You got to love HENRY
Jaaa. Hij is zo gaaf. Echt grappig. (zn hoofd is m vergeven)

Maar, maar, dat was toch wel een andere dokter Weston???
Oud 22-01-2004, 19:30
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
madwoman schreef op 22-01-2004 @ 20:03:
Jaaa. Hij is zo gaaf. Echt grappig. (zn hoofd is m vergeven)

Maar, maar, dat was toch wel een andere dokter Weston???
nee ik denk wel de goede omdat Rose hem herkend heeft en hij toch ook toegegeven heeft?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 20:27
Verwijderd
maar wat had hij nou precies gedaan met hun? (volg het niet elke dag ofzo) En waarom ziet carly er veel ouder (en lelijker) uit dan rose?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 21-01-2004 @ 08:00:
Als je spoilers wil, zoek dan gewoon ff op www.atwt.nl want die spoilers ga ik altijd lezen en ik wil het gewoon niet weten...
Net alsof je dat op atwt.nl niet doet
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 20:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 22-01-2004 @ 21:32:
Net alsof je dat op atwt.nl niet doet
Nee, ik ga bewust niet naar die site om die redenen.

Carly is eerder onder handen genomen, dus ouder.

Het is Weston wel, maar dan met baard, andere bril en minder donker haar... gewoon ff goed kijken
Oud 22-01-2004, 21:18
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-01-2004 @ 21:52:
Het is Weston wel, maar dan met baard, andere bril en minder donker haar... gewoon ff goed kijken
en een ander hoofd, maar nu je t zegt, tis um toch!
Oud 23-01-2004, 11:34
Blubje
Blubje is offline
ben t vergeten op te nemen vanochtend, dus nu heb k t niet gezien.
maar vanmiddag zeker kijken, ik wil die Weston ook wel eens zien, zoals ie nu is
Oud 23-01-2004, 15:59
Gothic
Gothic is offline
God god het is ook altijd wat met die Henry
Oud 23-01-2004, 16:16
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-01-2004 @ 16:59:
God god het is ook altijd wat met die Henry
nou, inderdaad!
wat was ie nou toch aan t doen? en in welk huis wassie? (van simon en katie ofzo?)
hij had wel een seksie maillot aan he?
Oud 23-01-2004, 16:35
Ovidius
Ovidius is offline
Dat was het huis van Cal, waar tegenwoordig geloof ik Rose woont.

Is Henry soms ook bij Joe geweest?! En waarom!?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten