Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het gaat er niet om dat de straf voor zware misdaden is om ze het land uit te gooien. Het gaat er om dat ik vind dat immigranten hun rechten verliezen als ze misbruik maken van ons vertrouwen.
|
helemaal hardstikke mee eens... ze krijgen een goede kans... maar wees er zuinig op want je krijgt er maar 1. ik vind trouwens ook dat als ze een partner uit hun land van herkomst halen die zelf moeten verzorgen en geen extra uitkering krijgen.. kunnen ze dat niet dan zoeken ze maar een nederlandse partner.
||
Citaat:
alleen een probleem... waar wou je ze laten? kijk de allochtonen die hier te gast zijn, die kun je weer trug naar huis sturen maarjah wat moet je met het maatschappelijk afval dat hier geboren en getogen is. Ik vind trouwens wel dat nadat er een bepaalde tijd is verstreken de desbetreffende allochtone crimineel niet meer naar zijn land van herkomst trug gestuurd mag worden... (denk aan 5 jaar)
||
![]() |
Citaat:
Mensen die asiel hebben gekregen, nederlander zijn geworden, hebben dus netzoveel recht als elke andere nederlander. Die flikker je het land dus niet uit. Mensen die nog geen asiel hebben, en lastig worden, dat is een ander verhaal, maar kun je opzich nog niet meteen terug sturen. Wie weet handelde hij wel uit onwetendheid door cultuurverschillen, en dan sturen wij hem terug naar zijn land van herkomst, en wordt hij ff lekker overhoop geknald. Ik beweer niet dat onwetendheid een excuus is, dat is het nooit. Maar je zou gewoon zijn asielaanvraag moeten afwachten, controleren of zijn land echt gevaarlijk is, voordat je besluit wat je met hem doet. Heeft hij geen asiel nodig, dan stuur je hem gewoon terug, heeft hij het wel nodig, berecht je hem volgens de algemene nederlandse wetgeving.
||
Citaat:
Op dit moment worden trouwens ook mensen teruggestuurd terwijl ze hier al 10 jaar ofzo wonen, terwijl ze het juist al heel goed doen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uhm, leuke vraag:
het schijnt dat criminele jongeren veelal allochtone jongeren zijn. maar, die jongeren zijn dacht ik ook veelal in nederland geboren. heel kort door de bocht concludeer ik dus dat het gewoon de bedoeling is dat gekleurde mensen er uitgeflikkert moeten worden? allochtonen, poepoe, wedden dat je er de duitsers niet mee bedoelt
||
Citaat:
||
Citaat:
@Gandalf en Aragorn (? ![]() Tuurlijk plegen Nederlanders ook ernstige delicten, maar toch niet zo wetmatig als in buitenwijken... Algemeen: Dit lijkt mij een redelijk goede maatregel om de misdaad veroorzaakt door ghetto-achtige omstandigheden in buitenwijken terug te dringen door afschrikking en zo nodig, uitzetting. Geen bij-bedoelingen!
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Oh sorry. Ik was ervan uitgegaan dat je intelligentie had en kon begrijpen halen wat ik met die zin bedoelde. Ik zal het even uitleggen voor de minder bedeelden. Mijn oprechte excuses. Ik wil dus niet zo'n wet instellen om zo veel mogelijk buitenlanders eruit te werken, maar om zoveel mogelijk misdaad eruit te werken. Ik dacht dat dat er wel uit te halen viel. Maar ok. Citaat:
ook best ![]() Citaat:
||
Citaat:
om te beginnen: sorry, ik wil je niet voor rascist uitmaken ofzo, ik bedoelde het niet lullig ofzo. wel even het volgende Jij, in jou oneindige intelligentie spreekt over allochtonen die "overlast" veroorzaken. echter, hoe vaak zie jij in het nieuws allochtonen die overlast veroorzaken. volgens mij doen volwassen allochtonen eigenlijk maar weinig aan misdaad. de grote groep misdadige jongeren, die wij wel allochtoon noemen, is echter meestal hier geboren, en is dus eigenlijk niet allochtoon. wat wil ik daar mee zeggen: de groep Allochtone criminelen is hier nogal klein denk ik. toch komt het er volgens mij op neer dat die groep ook "teruggestuurd" zou worden? wat die duitser betreft. het gaat er niet om dat die niet bij de groep "allochtone jeugd" wordt ingedeeld, het gaat er om dat als een duitser een vergrijp zou plegen, dat die dan niet naar zijn land zou worden gestuurd.
||
Citaat:
Ik hou er niet van om onderscheid te maken tussen mensen op hun afkomst. Iedereen moet even veel kans hebben. Wat is het concrete verschil tussen een allochtoon en een autochtoon waardoor de een meer rechten heeft dan de ander?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik heb nooit de bedoeling gehad "de buitenlanders" eruit te gooien. nooit de bedoeling hebt gehad om er buitenlanders uit te gooien. Aangezien je topic daar wel over gaat, is dat een beetje vaag. En omdat we niet allemaal zo slim kunnen zijn als jij, is dat dan misschien niet zo handig gezegd. Mijn vraag was trouwens ook bedoeld om duidelijkheid te krijgen over wie je nou precies bedoelt? Bedoel je de nieuwe immigranten die nog nieteens asiel hebben, of de tweede generatie van Turken, Marokkanen enz. Dat vind ik namelijk nogal verschillend. Je lult als je zegt dat het alleen maar je bedoeling is om de misdaad uit dit land te werken, want dan zou je Nederlandse misdadigers ook weg moeten willen sturen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik voel me soms nog steeds 1/8e Italiaans. Hehe ![]() Best wel idioot dat ik dat privilege heb en anderen niet ![]()
||
Citaat:
![]() ik twijfel of het direct geven van de nationaliteit, en het trotsmaken, zoals bijvoorbeeld in amerika, er ook werkelijk toe lijd dat de voormalig allochtonen dan niet gediscrimineerd worden, of in de misdaad terecht komen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
kabinet Balkenende Tommiev | 63 | 23-05-2004 13:24 | |
Seksualiteit |