![]() |
|
![]() |
Vies? Natuurlijk niet! Zolang jij iets doet waarvan je zegt heej dat lijk me gaaf, ga je het echt niet vies vinden.....(hangt natuurlijk wel van de hygiene van die meid af he....?
![]() Als je meer van dit soort vragen hebt trouwens ga dan ff bij www.comingout.nl kijke! Gave site met een leuk forum! Je kan er terecht met al je vragen over geaardheid en op seksueel gebied met iemand van je eige geslacht! Wees nie bang! ![]() |
![]() |
|
kheb met een hele goede vriendin van mij gezoend en het was heel grappig maar wel heel anders.
Als je met een jongen zoend bestaat er toch een zeker sexuele aantrekkingskracht (zo ervaar ik dat tenminste) en toen ik met die vriendin zoende was dat er niet. omdat ik niet op meisjes val en omdat het een goede vriendin is. zeker wel aan te raden btw. en vind inderdaad dat meisjes liever zoenen.. wat voorzichtiger lijkt het wel.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() lijkt me wel phat, weer iets nieuws
|
volgens mij hebk met meer meissies als jongens gezoend
![]() *gaat ff telle* ow, 6 jongens en 5 meisjes, valt mee ![]() heb in een dronken bui met een aantal goeie vriendinnen gezoend, en 1 keer toenk nuchter was, kheb dr geen spijt van, behalve de eerste keer, maja toen wasset net uit met me vriend en da von k dus bes wel klote, maar alsk dr nu aan terugdenk, dan hek dr geen spijt van en waarom slette-gedrag, alset van beide kanten komt, zonder gevoel dan wel en je vinnet leuk, boeit dat dan? ik vin van niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik denk het eerste... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
hoi lieve mensen!!!
veel op gereageerd ![]() ![]() Als je me wat wil vragen mail je me maar okey ! dikke zoennnnnn |
![]() |
|
ik ben zelf bi en wilde dus wel eens met een meisje zoenen...twee vriendinnen van mij (beide hetero) waren ook best wel benieuwd hoe dat zou zijn en toen hebben we een keer 's avonds in een parkje met elkaar staan zoenen...ik vond het geweldig en meisjes zoenen vind ik leuker dan jongens zoenen...alhoewel mijn twee vriendinnen het bij 1 keer willen houden.
Het enige nadeel was dat het een beetje onwennig ging omdat we elkaar heel goed kennen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kep op vakantie toen ik en een vriendin heel zat waren wel bijna met dr gezoend ![]() kheb ook echt niet meer die behoefte hoor!kep nu een LIEVE vriend die goed voor me is en van me houdt dus nerges voor nodig met een meisje te zoenen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb in totaal 4x met een meisje gezoend, en dat waren dan 2 verschillende meisjes..
1x op een schoolfeest, eerst met de een, toen met de ander, die waren ook mt elkaar geweest, ja, dronken lol bui (de week daarna ging door de hele school het gerucht, er hebben meisjes met elkaar gezoend! maar niemand wist wie, hehehehe) 1x was bij een concert, hebben we staan dansen, beetje zoenen, beetje dansen enzow, de hele avond zo'n beetje door, was owk dronken lol bui en beetje shockeren, is lollig ![]() en andere keer was weer bij een ander concert, owk paar keer die avond gezoend, owk dronken toen.. Komt meestal voort uit buien waarin we melig en dronken zijn, is echt lollig. Maar ik voel er verder owk nix bij, is gewoon puur voor fun |
![]() |
|
![]() |
hallo, dat maakt tog ook niet uit, ik bedoel je was dronke, nou en.....
en ik bedoel, ut zijn tog onwijs goeie vriendinnen van je.... iedereens mening moet je nie opvatte zo van: juah ut is slegt wat ik gedaan heb.. man je moest ut zelf wete *baba*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
De Kantine |
Een legendarisch saai topic #300 Dark Phoenix | 500 | 03-08-2008 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |