Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2004, 20:22
zenuwpees
zenuwpees is offline
Ik heb een probleem(alweer), ik heb pas win2000 geinstalld en netwerk aangesloten. Het is me op een gegeven moment owk glukt om internet te krijgen en ik kan de andere comps zien. En de andere comps kunne mij owk zien maar kunne er niet op zonder wachtwoord. En zover ik weet heb ik helemaal geen wachtwoord ingesteld. En ik geen flauw benul hoe ik dat wachtwoord kan uitzetten, want ik weet zelf het wachtwoord owk niet.
help........
Oud 21-01-2004, 20:28
grensgeval
grensgeval is offline
Offtopic:
Citaat:
zenuwpees schreef op 21-01-2004 @ 21:22:
Ik heb een probleem(alweer), ik heb pas win2000 geinstalld en netwerk aangesloten. Het is me op een gegeven moment owk glukt om internet te krijgen en ik kan de andere comps zien. En de andere comps kunne mij owk zien maar kunne er niet op zonder wachtwoord. En zover ik weet heb ik helemaal geen wachtwoord ingesteld. En ik geen flauw benul hoe ik dat wachtwoord kan uitzetten, want ik weet zelf het wachtwoord owk niet.
help........
WTF, hoezo weet je dat niet?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 20:32
zenuwpees
zenuwpees is offline
Toen ik netwerk had gmaakt had ie dat zelf ingesteld. Ik heb de comp nerges toestemming gegeven om mijn comp te beveilegen met een w8woord. Dat heeft ie zelf ingesteld. En ik weet niet welk w8woord hij daarvoor gbruikt heeft
Oud 21-01-2004, 20:36
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
zenuwpees schreef op 21-01-2004 @ 21:32:
Toen ik netwerk had gmaakt had ie dat zelf ingesteld. Ik heb de comp nerges toestemming gegeven om mijn comp te beveilegen met een w8woord. Dat heeft ie zelf ingesteld. En ik weet niet welk w8woord hij daarvoor gbruikt heeft
je hebt wel ergens een administrator w8wrd aangemaakt (of ook niet??) anders daaar gwoon meej doen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 20:36
zenuwpees
zenuwpees is offline
neej, owk niet, gwoon leeg glaten
Oud 22-01-2004, 19:01
Krekker
Krekker is offline
Heb je al geprobeerd om, als het wachtwoord wordt gevraagd, het vakje net als tijdens de installatie van win2000 leeg te laten? Want dan heb je namelijk het goede administrator wachtwoord ingevuld en zou hij het moeten doen. Denk ik
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 21:48
ekki
ekki is offline
Zijn de andere pc's geen win2k-bakken maar win9x?

zoja:
maak een gebruiker zonder wachtwoord aan, die heten zoals je andere pc's

bijvoorbeeld één pc heet 'home', een pc 'broertje' en een pc 'ouders', maak dan drie nieuwe users op je win2k-machine aan, namelijk broertje, home en ouders.

als op de andere pc's wel gewoon win2k of hoger staat kun je hetzelfde proberen, maar dan moet je er gewoon op kunnen komen. dus dan zal dit niet werken.
Oud 23-01-2004, 06:39
zenuwpees
zenuwpees is offline
thx,
ik zal t proberen
Reageren

Regels voor berichten