Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat ik win OK... Maar met 1 - 7 is wel erg overdreven.
![]() Maar goed, ik heb het niet 'live' kunnen volgen door internet probleempjes... ![]() Eigenlijk ook saai, 2 keer achter elkaar Cup winnaar. ![]() Wanneer, hoe, waarom enz. begint de volgende S.com Cup? Moby gaat het organiseren iig. ![]()
|
![]() |
Speelde vandaag eens met 1vleugel naar binnen wat resulteerde in
MER United Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: formidabel Middenveld: redelijk Rechter Verdediging: matig Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: matig Centrale Aanval: goed Linker Aanval: goed Speelde een Cup. Maar ben nu uitgeloot tegen de titelhouder ![]() een nr 1 in de V. Dag dag Dutch Hattrick Cup ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten als ik een winger zoek en in welke volgorde
Ik dacht dat het was Vleugelspel-positiespel-passing maarja ik had dus veel geld uitgegeven voor iemand waarvan ik dacht dat het wel een goede winger zou zijn. Komt ie bij HAM niet hoger als 4.7 Ik wil dus iemand met minstens 6.0
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() PSP werkt toch een stuk mooier. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik houd ook meer van strakke logo's met zo min mogelijk details enzo... ![]()
Laatst gewijzigd op 22-01-2004 om 16:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
0fftopic @ number9: Dat zinnetje onder je logo (The pride of loosduinen) zou best wel eens kunnen kloppen ![]() ![]() ![]()
|
Hmm.. ik heb geld nodig om mijn stadium uit te breiden. Ik ben van plan om zolang op mijn assist-trainers te bezuinigen, door gewoon geen geld meer aan ze uit te geven
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ken die gast alleen niet aan ze naam daar ![]() En Brain-Damage bedankt die van jou staat erop tot ik er een mooie manier op heb gevonden voor die letters in de rondte, wil dat graag ![]() Maar bedankt!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
lekkere training.
![]() Goeie vormstijgingen. Een nieuw 17-jarig talent al gelijk naar uistekend positiespel. En nog deze 18-jarige die vandaag of morgen op de lijst gaat: Niklas Fredriksson 123 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snelheid] Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: matig |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
cheaten is als je spelers gaat ruilen en verkopen aan je andere eigen team, en toen ik vroeg of iemand nog een team wilde hebben bedoelde ik daar niet mee: "een team waar mee je kan gaan cheaten!"
|
![]() |
Isto Kinnari
60 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: goed Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Wat kan ik voor deze vragen volgens jullie? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat ie wel voor meer dan 100K weg zou kunnen gaan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eventjes een paar vraagjes:
Als je genoeg 3-5-2 hebt gespeeld is je ervaring daarmee uitstekend. Maar als je vervolgens bijvoorbeeld 4-3-3 wilt spelen, zakt de ervaring van 3-5-2 dan? Soortgelijkvraagje, maar dan met tactiek: als je pressie uitstekend hebt en je gaat over op aanval door het midden, zakt je vaardigheid bij pressie dan? Ik heb geloof ik gelezen dat als je op de counter speelt, dat dan het middenveld veel minder belangrijk is. Is het dan niet slim om 5-1-4 te spelen oid? Of krijg je dan geen training meer? Hoeveel woordvoerders moet je ongeveer hebben wil je wekelijks een leuk aantal seizoenskaarten verkopen? Ik heb er nu 4, maar is dat te weinig of teveel of is dat per club verschillend (waar ligt dat dan aan?) |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mja ik vind het maar erg triest om een tweede team aan te maken, dat is helemaal niet de bedoeling van Hattrick. Naar mijn mening is dat ook cheaten, ook al worden je teams er niet beter van. Maar jij denkt er blijkbaar anders over ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |