Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
tiram schreef op 22-12-2003 @ 15:45:
En dŕt vind ik dan weer even nergens op slaan...
Iedereen praat over hem alsof hij de grappigste vent is die ooit heeft geleefd, en als zo'n voorspelbare show weer eens op tv is geweest worden al die grapjes tot vervelens toe geanalyseerd, en mensen die hem dan na gaan doen...
Advertentie
Oud 16-01-2004, 16:49
Daangerous
Daangerous is offline
klopt, helemaal mee eens... dat is echt mateloos irritant. ik vind hem ook niet de beste, en nog steeds heeft hij zijn eerste solo-show niet overtroffen. maar hij is vind ik gewoon wel grappig. het is niet allemaal even origineel, maar wel leuk.
Oud 16-01-2004, 16:55
tinus11
tinus11 is offline
hans teeuwen teert nu wel heel erg op zijn succes wat hij niet kan herhalen.
zijn eerste show was idd zijn beste, dat dan weer wel was ook een goede show, maar de shows ertussen waren ondermaats en z'n nieuwe show schijnt ook weer slecht te zijn dus...
Oud 16-01-2004, 20:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Hans Teeuwen is leuk. Niet briljant, maar dat is geen enkele cabaretier. Want laten we eerlijk zijn, cabaret is maar een minderwaardige vorm van entertainment. Maar teeuwen doet het bij mij beter dan anderen.
Oud 16-01-2004, 20:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 16-01-2004 @ 21:22:
Want laten we eerlijk zijn, cabaret is maar een minderwaardige vorm van entertainment.
Nou, dat ben ik niet met je eens. Ik vind het heel knap wat die cabaretiers iedere keer weer weten te verzinnen. Kijk eens naar Van Muiswinkel en Van Vleuten bijvoorbeeld: hartstikke knap en orgineel!
Oud 20-01-2004, 12:15
bloemkool
bloemkool is offline
Hans teeuwen op zich kan nog wel (vooral dat met de bereden politie)

maar al die vijftienjarige ettertjes die hem na gaan doen door keihard KUTHOERUUUUUUUH te roepen? nej dat vind ik dan toch weer een beetje jammer.
Oud 20-01-2004, 12:17
Daangerous
Daangerous is offline
"industry of love" is zo melig als een ei, haha, gisteren gezien, darn, hijs zo melig
Oud 20-01-2004, 16:43
Philemon
Philemon is offline
Hans Teeuwen is naar mijn mening een smaakeloze man, zonder ook maar enige inhoud, dit het als zijn doel ziet om mensen belachelijk te maken omdat ze verschillen van het grote geheel...
Als dat entertaiment is...
Oud 20-01-2004, 18:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Philemon schreef op 20-01-2004 @ 17:43:
Hans Teeuwen is naar mijn mening een smaakeloze man, zonder ook maar enige inhoud, die het als zijn doel ziet om mensen belachelijk te maken omdat ze verschillen van het grote geheel...
Geweldig gesproken!
Oud 20-01-2004, 18:34
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 20-01-2004 @ 19:19:
Geweldig gesproken!
echt totaal niet mee eens.
wat bazelt iedereen hier dat hans teeuwen geen inhoud heeft? Bert Visscher meer inhoud als Hans Teeuwen? haha, zeker niet.
Oud 20-01-2004, 18:48
Verwijderd
hij praat wel is waarover grote onzin meestal, maar ja ik kan er gewoon om lachen, waarom moet het ergens over gaan

hij is opzich vrij origineel voor een cabaretier
dat ie mensen belachelijk maakt enzo, tja daar moet je van houden (I DO!). om hem nou te haten gaat wel erg ver, laat staan om mensen die van hem houden te haten!

ps mmz welke hansteeuwen kenner weet uit welke show mijn signatuur komt
Oud 20-01-2004, 18:59
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
STUFF schreef op 20-01-2004 @ 19:48:
hij praat wel is waarover grote onzin meestal, maar ja ik kan er gewoon om lachen, waarom moet het ergens over gaan

hij is opzich vrij origineel voor een cabaretier
dat ie mensen belachelijk maakt enzo, tja daar moet je van houden (I DO!). om hem nou te haten gaat wel erg ver, laat staan om mensen die van hem houden te haten!

ps mmz welke hansteeuwen kenner weet uit welke show mijn signatuur komt
trui
Oud 20-01-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 20-01-2004 @ 19:59:
trui
idd

it's lonely at the top
Oud 20-01-2004, 19:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 20-01-2004 @ 19:34:
echt totaal niet mee eens.
wat bazelt iedereen hier dat hans teeuwen geen inhoud heeft? Bert Visscher meer inhoud als Hans Teeuwen? haha, zeker niet.
Goed, Visscher heeft dan niet per sé meer inhoud dan Teewen, maar Visscher hoeft tenminste niet iedereen belachelijk te maken/te beledigen om grappig te zijn. Ow en Visscher is nooit kwetsend, Teewen wel.
Oud 20-01-2004, 21:44
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 20-01-2004 @ 20:05:
Goed, Visscher heeft dan niet per sé meer inhoud dan Teewen, maar Visscher hoeft tenminste niet iedereen belachelijk te maken/te beledigen om grappig te zijn. Ow en Visscher is nooit kwetsend, Teewen wel.
ik heb het helemaal niet over grofheid, al vanaf het begin van dit topic zit je te roepen dat teeuwen geen inhoud heeft, dat is dus onzin. visscher is idd niet kwetsend te noemen, maar dat is de stijl van de cabaretier: bij een groenteman ga je ook niet verwachten dat hij ps2 spellen heeft. bij teeuwen hoef je dus ook niet te verwachten dat hij niet gaat schelden. Daar moet je van houden, dat ben ik met je eens. maar, los daar van, hij heeft wel degelijk talent. je kunt zeggen wat je wil, maar iemand die een groot deel van de jeugd naar de schouwburgen trekt, moet wel iets goed doen.
Oud 20-01-2004, 22:00
underthabridge
underthabridge is offline
K vind het een beetje zielig gepiep van iedereen die vind dat hij te ver gaat. Cabaret moet een beetje pijn doen, anders is het geen cabaret meer. Het idee is juist dat het een b-tje op het randje zit,.. en naar mijn idee zit dit op het randje, dus is het goed. Ik ben niet zijn grootste fan, maar het is gewoon echt grappig. En om Bert Visscher nou als iemand met inhoud te zien,.. neej dat vind ik nogal tegenvallen. Ikzelf ben wel een echte cabaretfan, dus vind eigenlijk iedereen wel op zijn eigen manier goed, maar heb toch wel voorkeur voor bijv: Youp van 't Hek, maar ook voor Lebbis en Jansen. Niets mis met Teeuwen ieder zijn eigen ding.
Oud 21-01-2004, 12:29
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Philemon schreef op 20-01-2004 @ 17:43:
Hans Teeuwen is naar mijn mening een smaakeloze man, zonder ook maar enige inhoud, dit het als zijn doel ziet om mensen belachelijk te maken omdat ze verschillen van het grote geheel...
Wat een onzin.
Hij maakt ook 'gewone' mensen belachelijk, zoals jaloerse mannen, vrouwen en notabene óók zichzelf (als hij het heeft over die brede vent die zijn vriendin ligt te neuken).
Bovendien, als het je niet zint, kijk dan gewoon lekker niet.

Ik vind het overigens een moordvent.
Oud 21-01-2004, 12:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 20-01-2004 @ 22:44:
je kunt zeggen wat je wil, maar iemand die een groot deel van de jeugd naar de schouwburgen trekt, moet wel iets goed doen.
Helemaal niet. Dat zegt veel meer over het gebrek aan smaak bij de jeugd van tegenwoordig dan over het 'talent' van Hans Teewen. Het overgrote deel van de jeugd vind de muziek van TMF helemaal geweldig, maar dat is ook bagger. Dat het goed is, omdat veel mensen er van houden, klopt dus al niet.
Oud 21-01-2004, 12:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 21-01-2004 @ 13:29:
Bovendien, als het je niet zint, kijk dan gewoon lekker niet.
Ik kijk er ook niet naar. Maar er wordt hier om onze menig gevraagd, dan geven we die ook.
Oud 21-01-2004, 13:09
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 21-01-2004 @ 13:55:
Helemaal niet. Dat zegt veel meer over het gebrek aan smaak bij de jeugd van tegenwoordig dan over het 'talent' van Hans Teewen. Het overgrote deel van de jeugd vind de muziek van TMF helemaal geweldig, maar dat is ook bagger. Dat het goed is, omdat veel mensen er van houden, klopt dus al niet.
ik vind TMF ook kut. dus?
Oud 21-01-2004, 13:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 21-01-2004 @ 14:09:
ik vind TMF ook kut. dus?
Dus wat muziek betreft heb je een betere smaak dan wat betreft cabaret.
Oud 21-01-2004, 13:34
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
TMF zuigt, als je dan zon zender moet kijken kun je beter MTV op zetten!
en Hans Teeuwen heeft wel talent!!
Oud 21-01-2004, 15:27
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 21-01-2004 @ 13:55:
jij kunt niet ontkennen dat hij talent heeft, of je het nu leuk vind of niet... om blijkbaar zoveel mensen te boeien moet je wel degelijk talent hebben. (bijna) iedereen die zo'n groot publiek als teeuwen bereikt heeft talent.
Oud 21-01-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 21-01-2004 @ 16:27:
jij kunt niet ontkennen dat hij talent heeft, of je het nu leuk vind of niet... om blijkbaar zoveel mensen te boeien moet je wel degelijk talent hebben. (bijna) iedereen die zo'n groot publiek als teeuwen bereikt heeft talent.
ben het met je eens maarre ff offtopic waarom heb je zo een vieze en enge avatar !!
Oud 21-01-2004, 17:18
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik mag die man wel. om zn lekkere onbeschofte humor. hij is inderdaad af en toe erg grof, maar zo is zijn humor. de humor van bert vissher kan ik ook niet altijd waarderen ofzo hoor..
Oud 21-01-2004, 18:06
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
STUFF schreef op 21-01-2004 @ 18:14:
ben het met je eens maarre ff offtopic waarom heb je zo een vieze en enge avatar !!
vies en eng... ja, ik las da ergens, en toen dacht ik: woh, daar heeft degene die dat gezegd heeft wel goed over nagedacht. en toen las ik pas dat Charles Manson dat had gezegd... dus jah, vandaar
Oud 21-01-2004, 21:21
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
MarkB schreef op 21-01-2004 @ 13:56:
Ik kijk er ook niet naar. Maar er wordt hier om onze menig gevraagd, dan geven we die ook.
Snap ik, maar het is enkel een advies.
Het lijkt wel of mensen hele shows van hem bekijken, terwijl ze hem zo vreselijk vinden. Waarom? Je kunt toch na een paar 'walgelijke' stukken wegzappen? Blijkbaar is hij dan toch niet vreselijk genoeg.
Oud 21-01-2004, 21:28
sapientia
sapientia is offline
Ik vind Hans Teeuwen erg grappig, moet vaak hard om hem lachen, ook om die die rare liedjes van em, zoals 'auw auw...' en 'nederland', je moet het gewoon niet serieus opvatten. Maar, wat wel gruwelijk irritant is zijn mensen die hem gaan imiteren, wat ik ook nog wel eens wil doen en wat ik helaas niet kan, maar verder topcabaratier!
Oud 21-01-2004, 21:49
Daangerous
Daangerous is offline
sorry, maar Nederland vind ik echt wel een goed nummer, en dat nummer moet je dus wel serieus opvatten. nu snap ik waarom sommige hier niet zien dat hij wel degelijk inhoud heeft
Oud 22-01-2004, 08:32
alpha
alpha is offline
Goed, het is leuk dat we allemaal zo meegaan in de discussie maar we blijven eindeloos hetzelfde herhalen. De een vindt het bagger, de ander vind het geweldig: Respecteer dat! We zien hier wel dat je de ander niet zomaar kan overtuigen, want iedereen heeft een andere mening, belevingswereld en interesse. En dat we het opeens over de muziekzenders MTV en TMF hebben snap ik echt niet. Blijf ontopic alsjeblieft, anders gaat er helaas een slot op dit topic.
Oud 22-01-2004, 08:45
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
zijn stem klinkt heerlijk tussen de hardcore nummers.
Oud 22-01-2004, 13:29
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Stighting Kris schreef op 22-01-2004 @ 09:45:
zijn stem klinkt heerlijk tussen de hardcore nummers.
Haha, bedoel je dat ene hardcorenummer ('Kuthoeruhh!!' etc.) ? Is idd wel heel erg cool.
Oud 22-01-2004, 14:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 21-01-2004 @ 22:21:
Snap ik, maar het is enkel een advies.
Het lijkt wel of mensen hele shows van hem bekijken, terwijl ze hem zo vreselijk vinden. Waarom? Je kunt toch na een paar 'walgelijke' stukken wegzappen? Blijkbaar is hij dan toch niet vreselijk genoeg.
Nee, ik heb ooit een stukje van hem gezien waarin hij dacht grappig te zijn door de Josti-band te imiteren en hem dat liedje horen zingen; "Auw, auw..."
En ik hoef hem nooit meer te zien.
Oud 22-01-2004, 14:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Robie Trice schreef op 21-01-2004 @ 22:28:
Ik vind Hans Teeuwen erg grappig, moet vaak hard om hem lachen, ook om die die rare liedjes van em, zoals 'auw auw...' en 'nederland', je moet het gewoon niet serieus opvatten.
Als je iemand kent die seksueel misbruikt is, ga je het wel serieus opvatten. Gek, he?
Het punt wat ik duidelijk wil maken is dus dat Hansje Pansje daar best eens bij stil zou kunnen staan.
En dat mensen dat grappig vinden, snap ik zowieso niet. Maar die discussie ga ik niet opnieuw voeren.
Oud 22-01-2004, 18:04
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-01-2004 @ 15:39:
Als je iemand kent die seksueel misbruikt is, ga je het wel serieus opvatten. Gek, he?
nu moet je echt ophouden. ik ken ook mensen die seksueel misbruikt zijn, mijn vader werkt met mongolen, mijn moeder is een christen, mijn oma is koningsgezind, ik heb donkere vrienden, ken iemand die aan aids lijdt. DUS??? het ligt echt aan jou dat je het serieus opvat. daar kies je zelf voor, en daar is niets mis mee. maar respecteer gewoon mensen die daar wel de humor van in kunnen zien, je hoeft het er nog niet mee eens te zijn. ik kan je bij deze garanderen dat hans teeuwen er over na heeft gedacht, omdat hij ook mensen om hem heen heeft lopen die hem op dingen wijzen die hij doet of zegt, bijv. zijn regisseur. zijn manier van confronteren is deze manier, en dat is aan iedereen om te bepalen of je dat wel of niet leuk vind
Oud 23-01-2004, 19:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-01-2004 @ 15:39:
Het punt wat ik duidelijk wil maken is dus dat Hansje Pansje daar best eens bij stil zou kunnen staan.
En dat mensen dat grappig vinden, snap ik zowieso niet. Maar die discussie ga ik niet opnieuw voeren.
Om de wijze woorden van een wijs man nog maar eens aan te halen:

"QUIT BEING SO FUCKING SENSITIVE!!"

Oud 23-01-2004, 19:47
Dree
Dree is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 23-12-2003 @ 20:00:
Ik vind hem charismatisch, leuk, grappig, grof en vooral erg origineel en goedgebekt. Ik snap heel goed dat er mensen zijn die vinden dat hij te ver gaat, maar zelf vind ik het allemaal wel lachen (vast totdat hij een keer een show heeft met een stuk waar ik me door aangesproken voel).

Ja, ik vind hem top.
Ik vond hem ook juist altijd zo fantastisch omdat hij, op een onserieuze manier, lekker tegen alle zwakkeren in de maatschappij aanschopt (en voor de verandering es niet tegen politiek oid).
Maar zijn laatste stuk (industrie of love) viel me zwaar tegen, echt een gezellige gezinsvoorstelling...
Oud 23-01-2004, 20:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 22-01-2004 @ 19:04:
nu moet je echt ophouden. ik ken ook mensen die seksueel misbruikt zijn, mijn vader werkt met mongolen, mijn moeder is een christen, mijn oma is koningsgezind, ik heb donkere vrienden, ken iemand die aan aids lijdt. DUS??? het ligt echt aan jou dat je het serieus opvat. daar kies je zelf voor, en daar is niets mis mee. maar respecteer gewoon mensen die daar wel de humor van in kunnen zien, je hoeft het er nog niet mee eens te zijn. ik kan je bij deze garanderen dat hans teeuwen er over na heeft gedacht, omdat hij ook mensen om hem heen heeft lopen die hem op dingen wijzen die hij doet of zegt, bijv. zijn regisseur. zijn manier van confronteren is deze manier, en dat is aan iedereen om te bepalen of je dat wel of niet leuk vind
Nu moét ik ophouden?? Ik moét helemaal niks, dacht ik zo. Het is aan iedereen om te bepalen of je dat wel of niet leuk vind, inderdaad. Jij post hier dat je hem geweldig vind en ook waarom. En ik post hier dat ik hem walgelijk vind en waarom. Wat is dan je probleem??
Oud 23-01-2004, 20:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-01-2004 @ 20:34:
Om de wijze woorden van een wijs man nog maar eens aan te halen:

"QUIT BEING SO FUCKING SENSITIVE!!"

Ga fietsen stelen.
Oud 23-01-2004, 20:13
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-01-2004 @ 21:02:
Nu moét ik ophouden?? Ik moét helemaal niks, dacht ik zo. Het is aan iedereen om te bepalen of je dat wel of niet leuk vind, inderdaad. Jij post hier dat je hem geweldig vind en ook waarom. En ik post hier dat ik hem walgelijk vind en waarom. Wat is dan je probleem??
daar heb ik geen probleem mee. jij zegt dat hij geen talent heeft, ben ik het niet mee eens. jij zegt dat hij geen inhoud heeft, ben ik het ook niet mee eens. ben ik benieuwd wat voor redenen je daarvoor hebt... that's all
Oud 23-01-2004, 20:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 23-01-2004 @ 21:13:
daar heb ik geen probleem mee. jij zegt dat hij geen talent heeft, ben ik het niet mee eens. jij zegt dat hij geen inhoud heeft, ben ik het ook niet mee eens. ben ik benieuwd wat voor redenen je daarvoor hebt... that's all
Nou, ik heb hem eens op tv gezien. Het enige wat hij deed was een verhaaltje vertellen dat nergens over ging, maar dan met een hele rare stem. En de zaal lag plát. Alleen om dat stemmetje van hem. Het ging nergens over.
En toen ging hij de Josti-band nadoen. Néé, dát is inhoud! En daar heb je geen talent voor nodig, dat kan ik zelf ook wel (als ik dat zou willen).
Oud 23-01-2004, 20:25
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-01-2004 @ 21:16:
Nou, ik heb hem eens op tv gezien. Het enige wat hij deed was een verhaaltje vertellen dat nergens over ging, maar dan met een hele rare stem. En de zaal lag plát. Alleen om dat stemmetje van hem. Het ging nergens over.
En toen ging hij de Josti-band nadoen. Néé, dát is inhoud! En daar heb je geen talent voor nodig, dat kan ik zelf ook wel (als ik dat zou willen).
in zijn stemmetjes is hij beperkt, dat is ook geenszins zijn sterke kant. maar er zat wel degelijk een serieuze wending in dat stuk. op een gegeven moment doet hij iets over "als de verzorgers weg zijn", hoe die gehandicapten dan zijn. dat is waar. gehandicapten doen zichzelf (vaak) dommer voor als ze zijn.
ik zeg niet dat uit elk verhaal een moraal is te halen, dat zul je bij weinig cabaretiers zien, maar inhoud heeft hij wel.
Oud 31-01-2004, 22:50
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-01-2004 @ 21:16:
nee, bert visscher doet niet anders dan verhaaltjes vertellen die nergens over gaan met een rare stem. heb je zijn laatste show gezien? daar zit ook een stuk in waarin ie via een video mensen puur op uiterlijk afkraakt, nee, lekker inhoudelijke grappen

Citaat:

je kan 't waarschijnlijk wel nadoen, maar als jij het nadoet is het niet grappig, het gaat soms ook niet om de inhoud maar om de manier waarop je iets nadoet, of dat iets herkenbaar is voor iemand en blijkbaar is de manier waarop hans teeuwen de josti band 'imiteert' herkenbaar voor veel mensen.. veel mensen denken het, en hans teeuwen zegt het..

en dat is ook het knappe van cabaret, naar mijn mening, dat het herkenbaar is voor mensen.. niet zo zeer dat er een hele achterliggende gedachte bij zit.

natuurlijk hoef je niet iedereen goed te vinden, maar kom wel met een beetje een onderbouwde mening.

Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 22:53.
Oud 01-02-2004, 19:27
ninameisje
ninameisje is offline
hans teeuwen roels!! dat stukje waarop die een symphony van mozart verandert.. whahaha
Oud 03-02-2004, 10:47
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik ga er vanavond heen, ik ben benieuwd
Oud 05-02-2004, 11:22
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
die gast heeft een enorme dosis talent

ik kan me best voorstellen dat sommige mensen hem te ver vinden gaan, maar he, 't is cabaret, pak het niet te letterlijk op
Oud 05-02-2004, 15:49
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 03-02-2004 @ 11:47:
ik ga er vanavond heen, ik ben benieuwd
zeg ff wat je er van vond...
Oud 05-02-2004, 18:58
Baka˛
Baka˛ is offline
PRACHTIG!!!!
Ik vind 'm een van de beste cabaratiers ooit, en boeiend dat hij vreemde dingen bespreekt, ik neem 't nie serieus... wat ook bij cabaret niet gedaan moet worden.

En z'n nieuwste optreden was wel leuk, maar wel minder als Hard en Zielig en Dat dan weer wel
Maar wel leuk
Oud 05-02-2004, 19:41
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik vind Hans Teeuwen kei goed .
Ja, oke soms gaatie inderdaad wel wat ver maar dat gaat nog wel alsie het niet constant doet
Maar echt het allerleukste vind ik z'n typetjes
Oud 05-02-2004, 19:43
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Baka˛ schreef op 05-02-2004 @ 19:58:
PRACHTIG!!!!
Ik vind 'm een van de beste cabaratiers ooit, en boeiend dat hij vreemde dingen bespreekt, ik neem 't nie serieus... wat ook bij cabaret niet gedaan moet worden.

En z'n nieuwste optreden was wel leuk, maar wel minder als Hard en Zielig en Dat dan weer wel
Maar wel leuk
Wat is z'n nieuwste optreden?

O, ja Hard en Zielig is inderdaad goed, vooral het begin, het carnavalslied en de bijbel
Advertentie

Regels voor berichten