Advertentie | |
|
![]() |
|
hans teeuwen teert nu wel heel erg op zijn succes wat hij niet kan herhalen.
zijn eerste show was idd zijn beste, dat dan weer wel was ook een goede show, maar de shows ertussen waren ondermaats en z'n nieuwe show schijnt ook weer slecht te zijn dus...
|
Hans Teeuwen is leuk. Niet briljant, maar dat is geen enkele cabaretier. Want laten we eerlijk zijn, cabaret is maar een minderwaardige vorm van entertainment. Maar teeuwen doet het bij mij beter dan anderen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hans teeuwen op zich kan nog wel (vooral dat met de bereden politie)
maar al die vijftienjarige ettertjes die hem na gaan doen door keihard KUTHOERUUUUUUUH te roepen? nej dat vind ik dan toch weer een beetje jammer.
|
Hans Teeuwen is naar mijn mening een smaakeloze man, zonder ook maar enige inhoud, dit het als zijn doel ziet om mensen belachelijk te maken omdat ze verschillen van het grote geheel...
Als dat entertaiment is... ![]()
|
Verwijderd
|
hij praat wel is waarover grote onzin meestal, maar ja ik kan er gewoon om lachen, waarom moet het ergens over gaan
![]() hij is opzich vrij origineel voor een cabaretier dat ie mensen belachelijk maakt enzo, tja daar moet je van houden (I DO!). om hem nou te haten gaat wel erg ver, laat staan om mensen die van hem houden te haten! ps mmz welke hansteeuwen kenner weet uit welke show mijn signatuur komt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
K vind het een beetje zielig gepiep van iedereen die vind dat hij te ver gaat. Cabaret moet een beetje pijn doen, anders is het geen cabaret meer. Het idee is juist dat het een b-tje op het randje zit,.. en naar mijn idee zit dit op het randje, dus is het goed. Ik ben niet zijn grootste fan, maar het is gewoon echt grappig. En om Bert Visscher nou als iemand met inhoud te zien,.. neej dat vind ik nogal tegenvallen. Ikzelf ben wel een echte cabaretfan, dus vind eigenlijk iedereen wel op zijn eigen manier goed, maar heb toch wel voorkeur voor bijv: Youp van 't Hek, maar ook voor Lebbis en Jansen. Niets mis met Teeuwen
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij maakt ook 'gewone' mensen belachelijk, zoals jaloerse mannen, vrouwen en notabene óók zichzelf (als hij het heeft over die brede vent die zijn vriendin ligt te neuken). Bovendien, als het je niet zint, kijk dan gewoon lekker niet. ![]() Ik vind het overigens een moordvent. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt wel of mensen hele shows van hem bekijken, terwijl ze hem zo vreselijk vinden. Waarom? Je kunt toch na een paar 'walgelijke' stukken wegzappen? Blijkbaar is hij dan toch niet vreselijk genoeg. |
![]() |
|
Ik vind Hans Teeuwen erg grappig, moet vaak hard om hem lachen, ook om die die rare liedjes van em, zoals 'auw auw...' en 'nederland', je moet het gewoon niet serieus opvatten. Maar, wat wel gruwelijk irritant is zijn mensen die hem gaan imiteren, wat ik ook nog wel eens wil doen en wat ik helaas niet kan,
![]() |
![]() |
|
Goed, het is leuk dat we allemaal zo meegaan in de discussie maar we blijven eindeloos hetzelfde herhalen. De een vindt het bagger, de ander vind het geweldig: Respecteer dat! We zien hier wel dat je de ander niet zomaar kan overtuigen, want iedereen heeft een andere mening, belevingswereld en interesse. En dat we het opeens over de muziekzenders MTV en TMF hebben snap ik echt niet. Blijf ontopic alsjeblieft, anders gaat er helaas een slot op dit topic.
||
Citaat:
![]() ![]() En ik hoef hem nooit meer te zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het punt wat ik duidelijk wil maken is dus dat Hansje Pansje daar best eens bij stil zou kunnen staan. En dat mensen dat grappig vinden, snap ik zowieso niet. Maar die discussie ga ik niet opnieuw voeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"QUIT BEING SO FUCKING SENSITIVE!!" ![]()
||
Citaat:
Maar zijn laatste stuk (industrie of love) viel me zwaar tegen, echt een gezellige gezinsvoorstelling...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En toen ging hij de Josti-band nadoen. Néé, dát is inhoud! En daar heb je geen talent voor nodig, dat kan ik zelf ook wel (als ik dat zou willen). |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg niet dat uit elk verhaal een moraal is te halen, dat zul je bij weinig cabaretiers zien, maar inhoud heeft hij wel. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
en dat is ook het knappe van cabaret, naar mijn mening, dat het herkenbaar is voor mensen.. niet zo zeer dat er een hele achterliggende gedachte bij zit. natuurlijk hoef je niet iedereen goed te vinden, maar kom wel met een beetje een onderbouwde mening. Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 22:53. |
![]() |
|
die gast heeft een enorme dosis talent
ik kan me best voorstellen dat sommige mensen hem te ver vinden gaan, maar he, 't is cabaret, pak het niet te letterlijk op
|
PRACHTIG!!!!
Ik vind 'm een van de beste cabaratiers ooit, en boeiend dat hij vreemde dingen bespreekt, ik neem 't nie serieus... wat ook bij cabaret niet gedaan moet worden. En z'n nieuwste optreden was wel leuk, maar wel minder als Hard en Zielig en Dat dan weer wel Maar wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
O, ja Hard en Zielig is inderdaad goed, vooral het begin, het carnavalslied en de bijbel |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Hans Teeuwen Sanctus | 1 | 28-01-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde (hans teeuwen) Co | 4 | 27-02-2004 15:43 | |
Muziek |