Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De begintune van Villa Felderhof, dat prachtige klassieke nummer, hoe heet die??
Ik heb een brakke van tv opgenomen versie genaamd 'tune willoughby', maar ik wil graag het hele nummer weten. ---- EDIT: dramatisch maar ik heb 'm net gevonden. Voor de geinteresseerden: Patrick Doyle - Willoughby ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 11:54. |
![]() |
|
Ik zoek de titel van een liedje dat behoorlijk vaak op MTV2 komt..een stukje uit het refrein gaat zo...Get, Get, Get, Get, Get over it....WHOEW!....Get, Get, Get, Get, Get over it....WHOEW!
De zanger heeft halflang en lichtbruin haar...en hij lacht vaak in de camera... ![]() Iemand een id?
||
Citaat:
OK Go - Get Over It Komt van dit album |
![]() |
|
Ik zag net een clip op The Box. In de clip zat een zwarte man in een huiskamer het nummer te zingen, beetje r&b, en z'n vrouw waar het nummer dan over ging was er ook. Op het eind in de clip omhelzen ze elkaar. Ken et nummer niet precies, maar iets met 'try to find our love'. Ik heb al op the box in de nieuwe clips gekeken enzo, maar kon niks vinden. Iemand toevallig een idee?
||
![]() |
Citaat:
Kunnen nog steeds veel liedjes zijn. Daarnaast heb ik even geen piano bij de hand om te spelen en te luisteren (ook geen ander instrument). Weet je niet wat voor stijl ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat voor stijl?...ik weet het echt niet, maar het neigt naar New-Age/ Ambient.
||
Citaat:
Hm, heb je ook lekker veel aan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Gister hoorde ik op de radio een jazz nummer dat vrij bekend is.
Maar natuurlijk ben ik alweer vergeten van wie het is en hoe het heet. Het wordt door een vrouw gezongen en ik d8 dat het, het liedje nenanana was. Maar op KaZaA kan ik onder die titel niets vinden. Nouja als je hem hoort ken je het liedje wel, nenanana. Wie Weet Meer?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hoi allemaal!!
Ik zoek al een aantal jaren naar een bepaald nummer, maar ik heb het nog NOOIT gevonden...Misschien is het een begin om te weten hoe het nummer heet, vandaar dat ik jullie hulp in roep! Ik heb het nummer vorig jaar en dit jaar in Spanje gehoord...Het kwam me bekend voor, waarschijnlijk heb ik een aantal jaren eerder hier in NL gehoord. Het nummer wordt gezongen door een vrouw. En het is een heerlijk dansnummer. Het nummer gaat zo: Your so sex, sex, sex, sexy...you.......en verder weet ik het niet precies (ik ben geen ster in het horen van de tekst...)...maar het gaat vooral daar over...(ja ik weet t...hele boeiende tekst, maar vind het een geweldig dansnummer)!! Ik hoop dat 1 (!!) van jullie me kan helpen?? ![]() Alvast bedankt! Kisses!!
|
Ik heb nog wel een ander nummer, waar ik maar niet uit kom.
Het is wel redelijk oud, en het enige zinnetje wat ik ken is 'toniiiiiight, i give myself aaaaway' Het wordt gezongen door een vrouwenstem, volgensmij 1 stem. Meer weet ik er echt niet over, het is een beetje een disco nummer. hopelijk weet iemand dr meer van
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben op zoek naar een nummer.
T is een lekker swingend nummer begeleid door een big band. Het nummer wordt gezongen door een man met een zware schelle stem. In het nummer laat hij de "R" een paar keer goed rollen... ik weet niet veel tekst behalve dan het refrein met: "she's so fine, fine, fine...she's so fiiIiIne.. Who ho o o...".... Blah blah... help
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dan heb je ook nog zeg maar normale muziek. Hier is de playlist. Probeer er wat van te downloaden, misschien kom je er dan achter wie het is. Ik vond het als Annie Lennox klinken, maar die staat niet op de CD, dus ik weet het ook niet 1. Dead Already - Thomas Newman 2. Because - Elliott Smith 3. Free To Go - The Folk Implosion 4. All Right Now - Free 5. Use Me - Bill Withers 6. Cancer For The Cure - Eels 7. The Seeker - The Who 8. Don't Rain On My Parade - Bobby Darin 9. Open The Door - Betty Carter 10. We Haven't Turned Around - Gomez 11. Bali Ha'i - Peggy Lee 12. Any Other Name - Thomas Newman
||
Citaat:
Written by Neil Young Performed by Annie Lennox
|
![]() |
Toen ik dit topic zag, dacht ik gelijk aan 1 nummer wat ik ooit in de auto bij mijn vriend gehoord heb. We vonden het allebei wel een leuk nummer, dus wachtten we even op de afkondiging...je raadt het al; niets.
Het was een soort dance-disco achtig nummer, wat denk ik heel veel mensen wel bekend voorkomt...en ik kwam vandaag pas achter dit topic met als gevolg dat ik het zinnetje niet meer wist wat er de hele tijd in voorkwam ![]() "Man with a second face" (volgens mij was het zoiets) en dat werd meerdere keren herhaald en met een hoog stemmetje.... help me! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nummer van 2 of 3 jaar geleden, waarin een stuk van Michael Jacksons "Off the Wall" steeds herhaalt word.
" Tonight gotta leave that nine to five upon the shelf And just enjoy yourself C'mon and groove (yeah) let the madness in the music get to you Life isn't so bad at all " Beetje groovy nummer.. Iemand een idee?> |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bert Kaemfert - Happy Trumpet idd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: Ik zoek een liedje dat ik een paar jaar geleden wel eens voorbij zag komen bij Alternative Nation. In de clip zie je de band als poppen (ken, maar dan minder gay) en ze doen allerlei rock'n'roll dingen. (coke snuiven, tv's uit hotelramen duwen etc.) Volgens mij was het een nummer van Mansun, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Iemand???
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
hoe heet de oorspronkelijke versie v dit liedje? Liesjeuh | 4 | 20-05-2004 11:05 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 |