Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
peperkorrel: thanks, het is idd vrij saai maar ik heb deze tekening alleen gemaakt om deze hoek te oefenen. Was niet de bedoeling dat ie spannend moest zijn.
AM: thanks, kleuren en inkten maakt de tekening idd mooier maar ik probeer me meer te concentreren op tekenen alleen. Inkten en kleuren vind ik tijdverspilling omdat ik wat met tekenen wil doen. (In strips wordt er door iemand getekend, door iemand anders geinkt en door iemand anders weer gekleurd). Ik wil degene zijn die het tekent dus ik heb kleuren min of meer opgegeven. Inkten doe ik nog wel is voor de lol of als de tekening vaag is. p-chez: thanks, je hebt gelijk meestal doe ik het nog, maar ik weet niet of ik dat met deze ook ga doen. funkypunk: thanks maar ik heb juist rustig aan gedaan met de spieren. N00dles: daar kwam ik later ook achter, maar ik vind dat wel passen bij de tekening. Als je je kut voelt heb je geen zin om je hoofd recht te houden. |
![]() |
|
Wordt je nooit 's moe van al die spieren en pezen enzo? Het voordeel daarvan is wel dat je allemaal glooiingen krijgt en dus vette schaduw-effecten kan maken.
Hijs weer ontzettend vet, alleen beetje té gespierd dus vinnik. En volges mij ontbreekt er een adamsappel en een setje sleutelbeentjes (tis alsof ie een pantser aanheeft ofzo...tot z'n hals). Verder alleen maar lof ![]()
|
Vette shit!! niets aan toe te voegen
![]() Trouwens als je verder wilt met de comics, raad ik aan om je aan sequintials te wagen! ben benieuwd hoe je dat afgaat ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens wel een paar sequential liggen. Een fragment van het boek: Mary Shelly's Frankenstein, maar ik kan ze niet inscannen omdat ik ze op A3 formaat heb gemaakt en niet kan inscannen met mijn waardeloze all-in-one printer waarmee je slecht losse A4-tjes kan inscannen. En al zou ik een normale scanner hebben dan zou ik niet weten hoe je twee A4-tjes samenvoegd. Rest bedankt voor de reacties |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
op een of andere manier doet t me heel erg aan de gvr denken.
ik vind de potloodversie mooier. en ik vind de nek er juist goed bij passen omdat de kop bij een gespiert lichaam past niet bij een lief lichaampje. Ik vind m ook helemaal niet saai en heel erg knap dat je zo'n moeilijke hoek zo goed uitvoerd. t enige wat me een beetje stoort zijn zijn oren, ze lijken te laag te zitten maar waarschijnlijk ligt dat aan mij en ze zijn gewoon beetje maf, waarom weet ik niet goed.
|
Verwijderd
|
peperkorrel: denk niet dat er een kleurenversie gaat komen want ik ben daar min of meer mee opgehouden. Als iemand anders hem wil kleuren, ga je gang.
zjoerd: ik had een paar reacties gekregen over de aders en toen heb ik ze minder opvallend gemaakt. Nijpjes: nee maar bedankt. Ik vind het arceren op zijn linkerkaak trouwens niet goed gelukt, maar op zijn rechteraak wel. Wat een gek1: hmm, eigenlijk wel. Misschien is het beter als de neus ook zwart is. Ninnoc: die oren, bij deze hoek komen ze gewoon lager te zitten, probeer maar in de spiegel. Allemaal bedankt voor jullie reacties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Gezichten/personen (na)tekenen Jaymes | 1 | 19-08-2013 20:37 | |
ARTistiek |
Een portret tekenen: hoe doe je dat? Verwijderd | 17 | 20-07-2013 19:34 | |
ARTistiek |
Tekening gezicht michellewhoelse | 7 | 09-02-2013 17:28 | |
ARTistiek |
Hoe zie je hoe groot je de ogen, neus, lippen, en oren moet tekenen? Rikje18 | 2 | 22-11-2012 18:33 | |
ARTistiek |
[tekening] gezicht = r nie polac | 2 | 21-02-2003 18:11 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |