Advertentie | |
|
![]() |
|
Over kazaa en kazaa lite dat is verdwenen is al een topic
![]() edit: http://forum.scholieren.com/showthre...ght=kazaa+lite |
![]() |
||
Citaat:
|
Idd Sharman Networks wil dat de gehackte klite ++ versie geband wordt. Ze schijnen m te gaan afknijpen zodatr je niet meer snel kunt downloaden. Er wordt aangeraden om Diet Kazaa te gaan gebrtuiken, is ook spy- en adware vrij.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Copieren dus, en aangezien dat nog steeds niet mag... Kazaa is idd niet verboden, dat hoor je mij ook niet zegen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tuurlijk gaat de ontwikkeling door.. Alleen niet openbaar op een website ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ie het tenminste doet... gister iig nog wel.
||
Citaat:
![]() Maareuhm, wat is het doel van dit topic? Zit weinig diepgang in Persoonlijk vind ik het terrecht dat KaZaA Kazaa-lite van het netwerk wil, ze hebben daar nooit toestemming voor gegeven
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je trouwens zegt 'verboden door de rechter' verwacht ik wel meer informatie. De vindplaats van die bewering bijvoorbeeld. Zonder bronvermelding kan ik hier ook wel staan te beweren dat Kazaa Lite door de rechter níet verboden is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb geen zin om op te zoeken dat kazaa lite verboden is, was iig op nieuws (tv) en op verschillende nieuwssites zoals nu.nl en webwereld.. Maar als je nadenkt is het ook logisch.. Je mag Windows ook niet namaken, dan schend je ook de copyright van MS.. Hetzelfde als bij Kazaa` |
![]() |
||
op een bepaalde site lezen we:
Citaat:
Maar het leukste is,..k-lite doet het nog steeds perfect! Alleen de nieuwste versies worden helaas niet meer officieel voor z'n publiek gemaakt (maar de meeste mensen weten wel beter hé ![]() ![]() |
![]() |
|
zolang hij ut doet vind ik het goed ik heb hem nu aan staan en er zijn 3,900,184 gebruikers online, dus ze verliezen wel wat terrein maar niet veel.
En anders moet je eens Shareaza proberen dat is misschien iets minder snel in sommige gevallen maar je vind er wel 100× zoveel als op kazaa(lite). En je hebt er geen adware.
|
kazaa-lite is niet weg!!!!
het is alleen niet meer legaal ![]() http://www.geocities.com/ricky_cain2003/kazaalite.html
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |