Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2004, 15:59
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Nog andere op het forum die hetzelfde probleem hebben?
Om te beginnen de sex is altijd en hij heeft ook nooit problemen om klaar te komen. Maar als vrouw zijnde lukt het niet iedereen om tijdens de sex ook klaar te komen maar das ook wel weer logisch. Alleen dan komt het probleem als hij mij daarna dan beft om me toch wel te laten klaarkomen voelt dat heerlijk alleen na een tijdje is het gevoel zo hevig dat ik het niet meer vol kan houden en hem echt gewoon letterlijk van me af moet duwen... Omdat het gewoon te hevig word. Alleen ja geweldig is het niet natuurlijk...
Niet kunnen klaarkomen zijn er andere die er ervaring mee hebben of advies??
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:05
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
neej geen tips... k heb precies t zelfde... de sex is echt geweldig.. maar k kom niet klaar...k weet ook niet wat k er mee aan moet..
Oud 21-01-2004, 16:07
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
bind je handen vast ofzo
Oud 21-01-2004, 16:09
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 21-01-2004 @ 17:07:
bind je handen vast ofzo
haha kun je makkelijk zeggen.. t gaat gewoon pijn doen als hij dan doorgaat.. en t wordt er dus zeker niet lekkerder op..
Oud 21-01-2004, 16:13
Francesco
Francesco is offline
Yup, ik heb er ervaring mee.

Veel meiden hebben het. Enorm opgewonden worden, tegen het randje aan zitten, maar de oerknal komt maar niet.

Het beste advies dat ik kan geven (het is heel erg algemeen, omdat de precieze aanpak verschilt van persoon tot persoon) is de stimulatie te variëren. En vooral niet te lang op hetzelfe plekje (lees: clitoris) focusen.

Niet te lang hetzelfde doen/laten doen, afwisselen is het credo. Je bent waarschijnlijk zelf ook erg gespannen, dit zal ook niet meehelpen om sneller klaar te komen.

Als je het zelf doet, lukt het dan wel?
Oud 21-01-2004, 16:21
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
jep bij mij wel... en daarom voel k me een beetje schuldig t.o.v mn vriend maar goed.. k kan er ook nix aan doen.. het is echt super hoor als we aan het vrijen zijn.. maar t wil gewoon niet..
Oud 21-01-2004, 16:29
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Mimpjuh schreef op 21-01-2004 @ 16:21:
jep bij mij wel... en daarom voel k me een beetje schuldig t.o.v mn vriend maar goed.. k kan er ook nix aan doen.. het is echt super hoor als we aan het vrijen zijn.. maar t wil gewoon niet..
Niet nodig, niet nodig!

Wat voor je vriend heel opwindend is, en ook heel erg leerzaam, is dat jullie samen gaan 'werken' aan jouw orgasme - het leukste werk dat er is

Als jij bovenop hem zit, kun jij het met jezelf doen en 'm heel goed laten zien wat jij lekker vindt... Dit werkt ongetwijfeld ook superopwindend voor jou, je stimuleert jezelf terwijl je hem in je hebt, al veel positieve reacties op gehoord in ieder geval.

Zodra je voelt dat je bijna komt, laat je het hem overnemen. Misschien dat het nog niet lukt om je over dat laatste randje te krijgen, maar de kans is groot dat het wel lukt. De volgende keer stop je iets eerder jezelf te bevredigen, en zo kun je het opbouwen.

Veel meiden (maar jongens ook) schamen zich een beetje om te masturberen in bijzijn van hun partner; het is een van de intiemste dingen die je kunt doen. Zet die schaamte opzij voor lust (masturbeer anders samen, en neem het van elkaar over - succes vroeger of later gegarandeerd) en je seksrelatie wordt top - no denying!
Oud 21-01-2004, 16:37
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
super tip... dankje wel..!!!
t lijkt me idd wel eng/raar om mezelf te bevredigen bij hem in de buurt.. maar goed.. t is voor t goede doel zeg maar he
Oud 21-01-2004, 16:56
xuslo
xuslo is offline
ik heb ook precies hetzelfde, alleen zit het mijn vriend erg dwars, hij heeft het idee dat het aan hem ligt en dat hij het dus niet kan. maar dat is het niet, het lukt me gewoon niet hoe graag ik ook wil. ik zit er wel steeds tegenaan maar ik kom gewoon niet klaar. heeft iemand nog meer tips??? en vooral ook hoe ik hem van zijn schuldgevoel kan afhelpen.
Oud 21-01-2004, 16:59
esprit-chick
esprit-chick is offline
mss zit hij idd te veel aleen aan je clit
je krijgt dan wel dat t onwijze heftig iz, en dat je gaat trillen of zo, maar gewoon te zeg maar en ook niet komen
mss moet hij ook een beetje meer om je clit heen gaan zeg maar
iets meer indirect
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:32
juno
juno is offline
Soms is alleen stimulatie van je clitoris door iemand anders net niet genoeg. Het is best lastig om een meisje klaar te beffen, zelf voelt ze tenminste wat ze aan het doen is, ze kan het echt zelf het beste.

De oplossing van Francesco is heel goed, en ik wil er nog aan toevoegen dat zijn vingers in je tijdens het beffen ook echt het verschil kunnen uitmaken tussen ontzettend lekker klaarkomen en steeds heel frustrerend tegen het randje aanhangen.

Verder: wat een raar soort schaamtegevoel is dat toch dat er voor zorgt dat meisjes zichzelf niet durven vingeren met hun vriend in de buurt. Dit ligt ook ten grondslag aan jou niet kunnen klaarkomen dan de techniek hoor, het is een psychische blokkade.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:32
Francesco
Francesco is offline
Het is het beste dat je vriend het niet op zichzelf betrekt, hoewel het inderdaad gedeeltelijk door hem komt. Hij weet niet helemaal precies hoe hij je tot een orgasme moet brengen.

Dat is geen ramp, omdat dat erg moeilijk is om uit te leggen. Daarom mijn advies aan de meiden om eens samen te masturberen. Het heeft mij als jongen, zoveel geholpen - daar kunnen geen tien Kamasutra's tegen op - en het is nog harstikke geil ook!
Oud 21-01-2004, 17:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mizz-unknown schreef op 21-01-2004 @ 15:59:
Nog andere op het forum die hetzelfde probleem hebben?
Om te beginnen de sex is altijd en hij heeft ook nooit problemen om klaar te komen. Maar als vrouw zijnde lukt het niet iedereen om tijdens de sex ook klaar te komen maar das ook wel weer logisch. Alleen dan komt het probleem als hij mij daarna dan beft om me toch wel te laten klaarkomen voelt dat heerlijk alleen na een tijdje is het gevoel zo hevig dat ik het niet meer vol kan houden en hem echt gewoon letterlijk van me af moet duwen... Omdat het gewoon te hevig word. Alleen ja geweldig is het niet natuurlijk...
Niet kunnen klaarkomen zijn er andere die er ervaring mee hebben of advies??
heb precies het zelfde en ik heb helaas geen tips voor je
Oud 21-01-2004, 17:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mimpjuh schreef op 21-01-2004 @ 16:37:
t lijkt me idd wel eng/raar om mezelf te bevredigen bij hem in de buurt.. maar goed.. t is voor t goede doel zeg maar he
das juist erg fijn en intiem
Oud 21-01-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Mimpjuh schreef op 21-01-2004 @ 17:37:
wat is daar nou raar aan?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:42
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-01-2004 @ 17:36:
das juist erg fijn en intiem
Dan zijn jullie tenminste al een heel eind op de goede weg. Nog even, zoals Juno zegt, wat speelse vingertjes erbij en......

hatsikidee
Oud 21-01-2004, 17:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Francesco schreef op 21-01-2004 @ 17:42:
Dan zijn jullie tenminste al een heel eind op de goede weg. Nog even, zoals Juno zegt, wat speelse vingertjes erbij en......

hatsikidee
was het maar zo eenvoudig...
Oud 21-01-2004, 17:49
Francesco
Francesco is offline
Het is eenvoudig

Het lijkt vaak moeilijk. Het vergt veel oefening, maar hoe vaker jullie elkaar verkennen, hoe closer jullie worden, des te beter het gaat.

Ik weet zeker dat het heel binnenkort gaat lukken Het is mij ook ooit gelukt de, ahum, fijne kneepjes in mijn vingers te krijgen, dat gaat je vriend ook wel lukken
Oud 21-01-2004, 18:15
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
Citaat:
bertbart schreef op 21-01-2004 @ 18:37:
wat is daar nou raar aan?
kun je ook lekker luchtig over doen jah.. maar als je dat niet gewend bent dan is dat heel raar en eng jah..
Oud 21-01-2004, 19:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Francesco schreef op 21-01-2004 @ 17:49:
Het is eenvoudig

Het lijkt vaak moeilijk. Het vergt veel oefening, maar hoe vaker jullie elkaar verkennen, hoe closer jullie worden, des te beter het gaat.

Ik weet zeker dat het heel binnenkort gaat lukken Het is mij ook ooit gelukt de, ahum, fijne kneepjes in mijn vingers te krijgen, dat gaat je vriend ook wel lukken
mja, maar ik kan het zelf niet eens.. maakt het lastiger, ik kan hem ook niet goed vertellen wát hij moet doen. Ik weet het zelf ook niet.
Maar het gaat al steeds beter We komen er wel... ooit
Oud 21-01-2004, 21:13
Francesco
Francesco is offline
Zie je wel!

Vooral doorgaan! En goed luisteren naar je lichaam, en niet bang zijn om jezelf en hem duidelijk te maken dat je iets lekker vindt, of dat het juist helemaal niet zo'n succes is.
Oud 21-01-2004, 22:47
juno
juno is offline
Citaat:
Mimpjuh schreef op 21-01-2004 @ 19:15:
kun je ook lekker luchtig over doen jah.. maar als je dat niet gewend bent dan is dat heel raar en eng jah..
Nee, je benen wijd doen voor hem en hem zijn salami bij je naar binnen laten steken is niet raar en eng?

Verreweg de meeste meisjes en vrouwen komen NIET klaar van alleen die salami, die hebben er vingers bij nodig. Ook alleen van een tong lukt het niet altijd. Gelukkig heeft hij maar liefst tien vingers. Laat hem middel en ringvinger gebruiken, dan moet hij automatisch zijn hand in de juiste houding houden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:50
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
Citaat:
juno schreef op 21-01-2004 @ 23:47:
Nee, je benen wijd doen voor hem en hem zijn salami bij je naar binnen laten steken is niet raar en eng?

Verreweg de meeste meisjes en vrouwen komen NIET klaar van alleen die salami, die hebben er vingers bij nodig. Ook alleen van een tong lukt het niet altijd. Gelukkig heeft hij maar liefst tien vingers. Laat hem middel en ringvinger gebruiken, dan moet hij automatisch zijn hand in de juiste houding houden.
heb jij uberhaupt de topic wel gelezen..
Oud 21-01-2004, 22:51
juno
juno is offline
Citaat:
Mimpjuh schreef op 21-01-2004 @ 23:50:
heb jij uberhaupt de topic wel gelezen..
En al twee keer gereageerd ook, dus wie heeft hier nou niet gelezen? Hmm?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 10:24
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
Citaat:
juno schreef op 21-01-2004 @ 23:51:
En al twee keer gereageerd ook, dus wie heeft hier nou niet gelezen? Hmm?
Deze topic gaat over : niet klaar KUNNEN komen ... hij doet alles goed.. echt wel met alles erop en eraan , met tien vingers zoals jij dat zo leuk zegt...
t lukt gewoon niet...

maar daar ging t ook niet om... t ging er om dat ik mezelf zou moeten gaan bevredigen tijdens de sex.. en dat dat raar voor mij is, omdat ik dat nog nooit eerder gedaan heb.. dus kun je wel zo mooi gaan vertellen dat t niet raar is om zn salami in me te steken.. DAT IS T OOK NIET!!! en daar gaat t dus ook niet om
beter lezen he

Laatst gewijzigd op 22-01-2004 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 10:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mimpjuh schreef op 21-01-2004 @ 19:15:
Dat is het de eerste keer ook, daarna niet meer. Als je t (de eerste keer) doet terwijl jullie sex hebben, is het minder eng omdat hij dan z'n aandacht nog op iets anders heeft gevestigd. (desnoods ònder de dekens) Je moet natuurlijk niets doen wat je niet wilt, maar dit is typisch zo iets wat de eerste keer eng is en steeds minder eng wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 12:03
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
Citaat:
grl schreef op 22-01-2004 @ 11:40:
Dat is het de eerste keer ook, daarna niet meer. Als je t (de eerste keer) doet terwijl jullie sex hebben, is het minder eng omdat hij dan z'n aandacht nog op iets anders heeft gevestigd. (desnoods ònder de dekens) Je moet natuurlijk niets doen wat je niet wilt, maar dit is typisch zo iets wat de eerste keer eng is en steeds minder eng wordt.
dankje... jij begrijpt t..!!
Oud 22-01-2004, 12:17
juno
juno is offline
Miempie, wat ik bedoel is dat jezelf bevredigen, of samen met hem, tijdens de sex niet raarder is dan zijn salami naar binnen steken. Dat is ook raar, eigenlijk, als je erover nadenkt. En dat doe je weer wel! Dus dan mag je jezelf best vingeren als je met hem vrijt. Of jullie doen het samen. Hebben jullie twintig vingers tot jullie beschikking!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 12:55
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
juno schreef op 22-01-2004 @ 12:17:
Of jullie doen het samen. Hebben jullie twintig vingers tot jullie beschikking!
Als dat niet genoeg is...
Oud 22-01-2004, 13:01
Mimpjuh
Mimpjuh is offline
Citaat:
juno schreef op 22-01-2004 @ 13:17:
Miempie, wat ik bedoel is dat jezelf bevredigen, of samen met hem, tijdens de sex niet raarder is dan zijn salami naar binnen steken. Dat is ook raar, eigenlijk, als je erover nadenkt. En dat doe je weer wel! Dus dan mag je jezelf best vingeren als je met hem vrijt. Of jullie doen het samen. Hebben jullie twintig vingers tot jullie beschikking!
okeej sorry dan heb ik t denk ik verkeerd opgevat..
k zie t wel.. iig bedankt voor alle tips
Oud 22-01-2004, 13:26
amehoewla
amehoewla is offline
Het beste advies dat ik kan geven (het is heel erg algemeen, omdat de precieze aanpak verschilt van persoon tot persoon) is de stimulatie te variëren. En vooral niet te lang op hetzelfe plekje (lees: clitoris) focusen.

ik denk inderdaad ook dat als hij je beft, te clitorus gefocust is. dan wordt het te heftig..
Oud 22-01-2004, 13:44
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
amehoewla schreef op 22-01-2004 @ 13:26:

ik denk inderdaad ook dat als hij je beft, te clitorus gefocust is. dan wordt het te heftig..
Daarom is het zo goed voor een jongen om de kunst bij zijn vriendin af te kijken - door goed op te letten hoe ze zichzelf bevredigt leert hij haar methode, haar bewegingen en haar tempo.

Een stapje verder is dat het meisje zich bevredigt met de vingers van je jongen - ze pakt zijn hand en maakt de bewegingen in haar eigen favoriete tempo, met haar favoriete druk.

Afgezien dat het heel opwindend is (vind ik dan he!) en best wel spannend, is het ook heel leerzaam. De volgende keer dat je vriend het bij jou doet gaat het vast al een heel stuk beter, misschien nog niet perfect maar oefening baart kunst
Oud 22-01-2004, 15:29
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb precies het zelfde.

nog nooit klaargekomen terwyl het wel heel lekker is en ik niet meer ontspannen kan zijn. ik focus me er niet op, niets.
het komt gewoon niet.

vind het ook niet zo erg.. ik geniet toch wel. maar vreemd is het wel?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 16:13
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-01-2004 @ 15:29:
ik heb precies het zelfde.

nog nooit klaargekomen terwyl het wel heel lekker is en ik niet meer ontspannen kan zijn. ik focus me er niet op, niets.
het komt gewoon niet.

vind het ook niet zo erg.. ik geniet toch wel. maar vreemd is het wel?
OK, 'Dokter' Francesco schiet te hulp

Word je wel meer opgewonden? Ik bedoel, zorgt masturberen/gebeft/geneukt worden dat je opwindingsprikkels heftiger worden? Heb je een idee dat zich een bepaalde spanning aan het opbouwen is?

Zo ja, wat gebeurt er dan met die spanning?

Zo nee, dan is de stimulatie niet goed. Of je bent -onbewust- toch te gefocust. Zelfs wanneer je denkt dat je er niet mee bezig bent kan het zijn dat je er toch door wordt afgeleid, al denk ik eerlijk gezegd niet dat dit de oorzaak is van het probleem.
Oud 22-01-2004, 21:02
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Francesco schreef op 22-01-2004 @ 17:13:
OK, 'Dokter' Francesco schiet te hulp

Word je wel meer opgewonden? Ik bedoel, zorgt masturberen/gebeft/geneukt worden dat je opwindingsprikkels heftiger worden? Heb je een idee dat zich een bepaalde spanning aan het opbouwen is?
ja. maar op een gegeven moment word het gewoon te erg en heb ik liever dat hij stopt dan dat hij doorgaat.

Citaat:
Zo ja, wat gebeurt er dan met die spanning?

Zo nee, dan is de stimulatie niet goed. Of je bent -onbewust- toch te gefocust. Zelfs wanneer je denkt dat je er niet mee bezig bent kan het zijn dat je er toch door wordt afgeleid, al denk ik eerlijk gezegd niet dat dit de oorzaak is van het probleem.
gefocust ben ik echt niet, het doet me nix dat ik niet kom. ik lig aan een stuk door te genieten en ben heel tevreden achteraf. t'is alleen een beetje vreemd.
en over de stimulatie -> ik heb niet het idee dat hij iets verkeerd doet
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 21:07
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-01-2004 @ 21:02:
ja. maar op een gegeven moment word het gewoon te erg en heb ik liever dat hij stopt dan dat hij doorgaat.
Dan heeft ie net niet het juiste plekje of de juiste slag te pakken, of is de stimulatie te eenzijdig of teveel op dezelfde plek > meer varieren dus!

Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-01-2004 @ 21:02:
gefocust ben ik echt niet, het doet me nix dat ik niet kom. ik lig aan een stuk door te genieten en ben heel tevreden achteraf. t'is alleen een beetje vreemd.
en over de stimulatie -> ik heb niet het idee dat hij iets verkeerd doet [/B]
Het is niet per definitie verkeerd; het is ook niet slecht; het kan alleen beter of anders. Heb je wel eens een orgasme gehad?

Zo nee, probeer de 'heilige' douchekop eens?

Het is niet zo dat je moet klaarkomen natuurlijk, maar het is de slagroom op de taart. Geduld is een schone zaak en oefening...

..doet wonderen (om maar eens van het cliche af te wijken).
Oud 22-01-2004, 21:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Francesco schreef op 22-01-2004 @ 22:07:
Dan heeft ie net niet het juiste plekje of de juiste slag te pakken, of is de stimulatie te eenzijdig of teveel op dezelfde plek > meer varieren dus!
ik zal het tegen hem zeggen

Citaat:
Het is niet per definitie verkeerd; het is ook niet slecht; het kan alleen beter of anders. Heb je wel eens een orgasme gehad?
[/B]
nee, voor zo ver ik weet niet.

Citaat:
Zo nee, probeer de 'heilige' douchekop eens?
wel is geprobeerd, vind er weinig aan.

Citaat:
Het is niet zo dat je moet klaarkomen natuurlijk, maar het is de slagroom op de taart. Geduld is een schone zaak en oefening...

..doet wonderen (om maar eens van het cliche af te wijken). [/B]

geduld heb ik genoeg en ik heb ook bijzonder veel zin om te oefenen dus dat komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 16:50
MasterBates
MasterBates is offline
ik denk dat het op een gegeven moment vanzelf wel komt.. (no pun intended)..
Ik ben de eerste jongen die mijn vriendin een orgasme heeft bezorgd. (tja, je hebt 't of je hebt 't niet! )
Maar over die variatie: als ik teveel verander, moet ze zich steeds zeg maar op een nieuw gevoel concentreren, waardoor het juist niet lukt.
Het is voor iedereen persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 13:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je moet gewoon telkens afwisselen, dan even dat standje dan dat dan vingeren. echt, dat helpt echt een stuk! veel suc6 en veel plezier!
Oud 31-01-2004, 22:10
RaptorX
RaptorX is offline
Ik ben nog nooit klaargekomen.
Ik doe ook niet aan masturbatie, vanwege het feit dat het me niet opwindt als ik het zelf doe.
De sex met m`n vriend is altijd goed en met mijn huidige vriend nog het beste wat ik ooit gehad heb.

Wat de opwinding bij zijn werk betreft, dat is heel verschillend. De ene keer slaat het wel heel erg aan en de andere keer totaal niet. Het is dan ook heel frustrerend als je die paar keer dat het wel aanslaat, dat je dan alleen maar aan het randje komt en dan zakt het weg zonder dat ik er wat aan kan doen
Ook zo irri, als je je opeens vraagt waarom je zo`n gezicht trekt terwijl het heel goed gaat Weg concentratie

Maar het lukt vast nog wel. Ga eerst maar een keer proberen hem op tijd door te seinen welke bewegingen goed werken ben meestal te laat, omdat ik daar niet mee bezig ben
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten