Advertentie | |
|
![]() |
|
http://us.imdb.com/Recent/Netherlands
Ben wel benieuwd naar: -Death to Smootchy -Star Wars EpII/EpIII -Das Experiment -Windtalkers -Minority Report -vooruit....Red Dragon -LOTR: TTT -LOTR: RotK -Spirited Away -Rendezvous with Rama (oef, dat duurt nog wel even....) -Matrix Reloaded/Revolutions Al gezien: -Donnie Darko (errug goed, aanrader!)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ben benieuwd naar:
(2002) HALLOWEEN (8): RESURRECTION (Jamie Lee Curtis) (2002) MIB: 2 (2002) ONCE UPON A TIME IN MEXICO (A.K.A. DESPERADO 2) (2002) RED DRAGON (2002) MEGALOPOLIS (regie: Francis Ford Coppola) (2002) FEMME FATALE, de nieuwste film van Brian De Palma (2002) THE FARM (Al Pacino) (2002) AVENGING ANGELO (Sylvester Stallone) (2002) STEPHEN KING'S: DOLAN'S CADILLAC (Sylvester Stallone) (2002) CITY BY THE SEA (Robert De Niro) (2002) XXX (Vin Diesel, Samuel L. Jackson) (2003) THE CHRONICLES OF RIDDICK (Vin Diesel, Ja Rule) (2003) EXORCIST 4:1 (Liam Neeson) (2003) GIGLI (Ben Affleck, Al Pacino, Jenny Lopez) (2003) THE MATRIX RELOADED (2003) THE MATRIX REVOLUTIONS (2003) X-2 (X-MEN 2) (2003) BAD BOYS 2 (Will Smith, Martin Lawrence)
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 13:02. |
![]() |
||
Citaat:
grrr ![]() alle sequels komen in 2002 ![]() ( de '3' komen wat later ![]()
||
Citaat:
![]() maarja.. aliyaah zou eigelijk er in spelen .... toen kwam dat tragische ongeluk vertraging ![]()
|
![]() |
euhm eigelijk alleen Lord of the rings 2
![]() ![]() owja ik zag laatst een voorstukje van Lilo&Stitch, das was echt lol (ook al was et een kinderfilm gloof ik)"Get you own movie!" Scooby doo lijkt me ook wel leuk, hoewel ik die tekenfilm vroeger nix vond ![]() |
![]() |
|
Indiana Jones 4 (Verwachte release date: 4 juli 2004
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
1. insomnia
2. Star wars II (maandag ![]() 3. X Men II (een was genial!) 4. The Matrix reloaded 5. The two towers 6. Gigli 7. Lord of the rings II En dan ook in die volgorde denk ik
|
Signs
Man in black II Spiderman ace age murder by numbers scooby doo dan nog een paar waar ik de tilel niet meer van ken MAar ik kijk echt uit naar de film van CHARMED ja inderdaad ze gaan een film maken van charmed allee er zijn al grote plannen de film is nog niet voor de eerste 2jaar want de film wordt pas in de bios gedraaid als Charmed stopt dus ipv een allerlaatste aflv een filmover CHARMED met dezelfde cast. eerst season 5, 6 en wie weet nog 7,8... ik verheug me er al op
|
![]() |
Star Wars 3 (heb 2 gister al gezien!
![]() Lord of the Rings 2 en 3. The Matrix, beide delen! The Matrix vond ik dan ook de mooiste film die ik ooit gezien heb! ![]() Minority Report(erg origineel) Spiderman. X-men 2 Ach, in de vakantie ga ik wekelijks en vaak meer dan 1 maal per week naar de film! Dus dat komt allemaal wel goed!! ![]() Groetjes Ben(die het jammer vind dat bepaalde films nog 1 a 3 jaar duren! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the Caribbean 3: at the world's end Menahem | 215 | 19-06-2007 10:49 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |