![]() |
||
Citaat:
|
-door mijn slaapbank gezakt *alle latjes waren doormidden* (KUTIKEA)
-in een krakerig bed liggen en dan een boze grote broer moeten aanschouwen die niet kan slapen -in de duinen liggen klooien zonder al te veel kleren en dan na 20 seconden ontdekken dat er een paar heidewachters, *hoe heten die mensen* staan te kijken -tja, sex die 10 seconden duurt..... ![]() -"uhmm, das het verkeerde gat..." -per ongeluk je lief een harde kopstoot geven tijdens bouncen... -uit bed vallen *ik heeft hoogslaper* fijne miertjes overal *jeuk* |
![]() |
|
![]() |
Ik sliep samen met m'n tweelingzus in 1 kamer, en we hadden alletwee een hoogslaper en die stonden tegen elkaar aan, zodat we met onze hoofden naar elkaar toe lagen.
M'n (nu ex) vriend dacht dus dat het bed twee keer zo lang EN breed was, maar dat was dus niet zo. Hij is dus uit de hoogslaper gepleurd. M'n vatti hoorde dat toen en dachten dat ik eruit was gevallen (gebeurde wel vaker namelijk ![]() ![]() Nu kan ik er gelukkig wel om lachen. ![]()
|
wakker worden en erachter komen dat zn nek totaal onder de blauwe plekken zit terwijl je je toch echt niet kan herinneren dat je dat gedaan hebt... en dan zn moeder tegenkomen in de gang...
kleine zusjes die proberen binnen te komen als het echt niet uitkomt
|
bij mij dan...
-waren net bezig gaat zn telefoon af belde een vriend van 'm ![]() -ik d8 ow liegt nog een doekje zal t ff weggooien... wast mn ondergoed die ik tussen de zooi gooide -hem per ongeluk midden in zn kruis schoppen (was wel leuk om te zien) -per ongeluk in zn gezicht met mn elleboog -dat zn haar vast zat in mn oorbel -dat we niet bij de keukenrol konden en we nog aan elkaar de kamer doormoesten... ![]()
|
Haar moeder die binnenkwam, waarna ik nog net achter een kast kon springen... hmzz, die komt dus ook nooit meer binnen zonder eerst te kloppen
![]() Verder heb ik er wel een gehoord, niet zelf meegemaakt, die ik wel de moeite waard vond om hier te posten. Die ging als volgt: Twee mensen waren op vakantie en liepen 's avonds laat nog over het strand, terug naar het Hotel. Bij het hotel aangekomen bleek het zwembad helemaal leeg te zijn, eigenlijk mochten ze er al niet meer in, maar ze besloten toch een duik in het zwembad te nemen. Aangezien ze geen zwemkleding bij hadden sprongen ze naakt in het zwembad. Van het water werden ze schijnbaar opgewonden en gingen ze met elkaar aan de slag. Na een paar minuten verscheen er echter een ober van binnen die naar het zwembad kwam gelopen. Hij vroeg ze vriendelijk of ze op wilden houden. Wat was nou het geval: Onder in de kelder van dat Hotel was een discotheek, waarbij je van onderaf in het zwembad kon kijken door een glazen wand. Bleek het dat al die mensen in de discotheek hun ogen uit hadden kunnen kijken terwijl zij in dat zwembad bezig waren ![]()
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 14:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() Toen ik heel erg nat was maakte ik best wel soppige geluiden ![]() ![]() Vaak lachen we er even om en gaan daarna gewoon weer verder. Mn ex-vriend is weleens klaargekomen toen hij net 1 minuut in me zat, toen was ik echt teleurgesteld omdat ik nog niet eens had kunnen genieten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het bed kraakte, (en ma hoorde dat, dus zij boos)
perongeluk aan mijn haarttrekken, of het komt vast te zitten we waren nauwelijks bezig en hij viel een keer in slaap omdat hijte veel gedronken had en een aantal keer is voorgekomen dat we het condoom verkeerd om probeerden te doen *oops* ![]() |
![]() |
|
Men ouders waren al gaan slapen. Ik en men toenmalige vriendin hadden elkaar wat zitten opgeilen, dus het moest er van komen. Zo gezegd zo gedaan, goed bezig op de mat voor de stoof. En jah, tijdens het wisselen van standje met men bil tegen het glas van de stoof, mooi brandwondje als herinnering van dat partijtje..
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
niet echt heel veel blunders...
Wel 1 hele leuke ![]() Zaterdag: Na een leuk feesje bij een vriend, space cakje op (ik). Naar mijn vriendin's huis ![]() was rond 0.00 - 02.00 Zij heeft een hoogslaper en woont op de 1e. Onder haar wonen andere mensen en boven haar ook. Btje geil, dus seks in de hoogslaper... kraakte een beetje... tegen de muurtjes aan. Ik deed al wat rustiger, maar mijn vriendin zei dat het niks uitmaakte... (ter info... IK WAS GAAAAAAAR) Tijdje later (ruim 15 - 30 min) Gebonk van boven... Bovenbuurvrouw/(man?) was wakker geworden... en vond het geluid niet fijn (van het bed). Boeie ![]() even later komt de moeder binnen... Of we willen ophouden waarmee we bezig waren... (ze was wakker geworden...) Nee, dat willen we niet, dus wij naar beneden op de grond, geen geluid meer ![]() Nou, rond 04.00 gaf ik de moed op... Morgen nog een dag ![]() Zondag ochtend. Gezamelijk familie ontbijt ![]() Zat ik daar, bij mijn vriendin, zusje, moeder en vriend van de moeder... over de vorige nacht te praten... over de seks ![]() Nu ist best komisch ![]() [EDIT: Niet deze zaterdag, al tijd gelede, begin van onze relatie (Nu bijna 11 maanden.) Dit ter info voor de mensen die op de hoogte zijn van mijn nuchteren...) Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 21:26. |
![]() |
|
- Elleboog in d'r gezicht
- Knie tegen d'r kaak - knokkels in d'r onderste ruggenwervels - wijsvinger met scherpe nagel in haar oog - lamp op d'r hoofd - Kop tegen en door de muur. (meermaals) - houten stok in d'r anus. - sperma in dr neus - tanden kapot op de rand van de badkuip - met m'n volle gewicht al haar ribben verbrijzelen. - arm uit haar kom Jaja, ik blunder wat af in bed. ![]() ![]() ![]()
|
Een keer zo stom geweest toch maar eens te daten... kreeg ik van te voren foto opgestuurd: twee meisjes er op, een erg leuk en aantrekkelijk, de ander stuk minder...
![]() Maar die persoon stond erg op de achtergrond, de voorste was dus de leukste. Kom ik de restauratie van t station in ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn vriendin van 2 jaar geleden en ik neukten in een lege tram, 's nachts op weg naar huis. Zij zat ruggelings op mij, haar rokje zedig over onze werkende onderlijven. Na klaargekomen te zijn zocht zij een zakdoekje om het uitlopende sperma te kunnen opvangen, eens ze mijn pik zou laten gaan. Maar net op dat moment draait de tram bruusk, zij valt bijna en heft haar kutje van mijn pik af. een hele kwak sperma en geil op mijn broek. Behoorlijk genant om zo door de stad te lopen...
||
Citaat:
- je maakt mij niet wijs dat je de hele nacht in dezelfde houding blijft liggen. - waarom komt je moeder binnen als ze weet dat je een bed- vriendinnetjeje bij je hebt? ikzelf heb vannacht 2 keer een vinger in mn linkeroog gehad. verder niet echt geblunderd. |
![]() |
|
jah inderdaad,
wel eens verkeerd uitgekomen ellebogen enz... condooms zijn ook irri....ook wel eens dat mn vader binnenkwam om te zeggen dat we de hond moesten uitlaten.... ![]() en ook een keer dak boven op mn vriend wilde springen....*knal* met mn kop tegen de muur en hij een knie bijna in zn kruis...glukkig nog nie helemaal....majah ![]()
|
![]() |
De eerste keer dat we 'het' zouden doen!
Na een heel lang voorspel lukte het me niet meer om de condoom eromheen te doen, hij hield geen stand zeg maar hij wou gewoon niet meer!! Ze vond het gelukkig niet zo erg, ik des te meer ![]() Volgende keer dan maar! ![]()
Laatst gewijzigd op 26-01-2004 om 18:48. |
![]() |
|
ja die knie in het kruis is een klassieker he!
![]() ![]() bij mij ook duz ook een leuke, ik zat op m hij lag op zn rug, hij tilt me een beetje op om me te zoenen, maar richte niet goed ik werd zo ongeveer door de muur gelanceert hahahahahhaha ![]() ![]() ![]() duz ik keihard lachen, ik zag de klap al een beetje aankomen en dan ineens zown harde dreun, werkelijk om je te bescheuren maar goed, hij heel bezorgd "doet t pijn??????" en ik gier maar door........ ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmmz...we werden midden in de nacht tegelijkertijd wakker en hadden beide wel zin...dus we gingen beetje zoenen enzo, maaaaar vriendjelief is nachtblind en stak z'n tong perongeluk in m'n oog ipv in m'n mond...tjah was wel grappig eigk
![]()
|
Verwijderd
|
euhm...Mijn bed kraakt nogal en we hebben houten vloeren. Kwamen we naderhand beneden, vriendje ging naar huis, of we niet meer met een balletje wilden spelen boven...Weet nog steeds niet of het een subtiele hint was, of dat ze écht dacht dat we met een balletje speelden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Blunders light fighter | 23 | 01-09-2009 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Blunders! MartinV | 53 | 14-07-2009 17:11 | |
De Kantine |