![]() |
|
Verwijderd
|
Anathema + SUPPORT
vrijdag 23 januari 013 http://www.013web.nl/detail.asp?1994 aanvang 20.30 uur zaal open 19.30 uur entree v.v.k. € 15,00 / € 15,00 + € 3,30 service Weet iemand toevallig wat de support is? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga naar tivoli op 22 januari, maar goed
lees en huiver: http://www.tartareandesire.com/artic...ema_live2.html " Vincent returned ( tequila side effects!!?) and they both played "Exit Music" of Radiohead. Vincent made a mention to Jeff Beck and played a song of this (don't know which). It followed an unknown song to me, which sounded good. Later on I learned it was Beetle's "Norwegian Wood" and finally the famous "Comfortably Numb." klinkt tof, alhoewel het wel beatles moet zijn natuurlijk
|
Verwijderd
|
Ik ga ook naar Tivoli, word mijn derde keer en geloof me, die band heeft geen ego, waar je dat vandaan haalt weet ik niet.
Waarom huiveren, Nanaki? Op die acoustische shows spelen ze die nummers eigenlijk alleen. Daarbij snap ik al die mensen niet die zo graag Sleepless e.d willen horen. De nieuwe shit is zo veel meer ontwikkeld en beter. Dying Wish was altijd wel gaaf, maar ze hebben duidelijk aangegeven definitief van metal af te stappen. Ze nemen de zangeres, Lee Douglas, ook mee. Dat wordt dus A Natural Disaster live. Ik heb er zin in. |
![]() |
|
Wow cuwl ik ga waarschijnlijk, kan met een collega meej
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ze al eens eerder in de Altstad zien spelen, acoestisch, that is..
Nieuwe nummer van Lawn hoor je trouwens een vrouw, dat is Anneke van Giersbergen (The Gathering).. Zou erg vet zijn als die tijdens het concert ook meedoet.. Wat vetter zou zijn is als de The Gathering ook een support act is, maar meestal is het de hoofdact.. ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 22:12. |
![]() |
|
Hmmm mijn vriendje weet hoe ontzettend gek ik op Anathema ben en hij weet ook hoe weinig geld ik heb, dus nu heeft ie een kaartje voor me voorgeschoten!!
![]() Ik ga donderdag naar de Tivoli. Hoop dat we ze deze keer weer meekrijgen naar mijn stamkroeg! En ik moet deze keer van mezelf weer op het podium klimmen om de setlist te pakken, das inmiddels traditie ![]() (o wat ben ik toch een walgelijke groupie)
||
Citaat:
gewoon een spijkerjasje aandoen. 2 jaar geleden rukten ze ook een spijkerjasje uit podium en zeiden 'let's play some old stuff'. en dat deden ze dan ook. integriteit he?
|
Verwijderd
|
Nouja, net terug van hun optreden in Tivoli...en ik vond het, in 1 woord, briljant.
![]() Ze speelden idd het merendeel nummers vanaf Judgement tot A Natural Disaster, en werden voor de nummers Temporary Peace en A Natural Disaster bijgestaan door Lee Douglas, die live erg goed tot haar recht kwam. Enige uitschieters naar oudere cd's waren Inner Silence en Angelica...verder niks volgens mij. Ik had eigenlijk A Dying Wish nog wel verwacht als uitsmijter, maar ze eindigden met 2000 & Gone. ...Verder speelden ze een nummer van Pink Floyd genaamd Empty Spaces. Exacte setlist weet ik niet meer precies, is vast wel ergens te vinden...Eerste 3 nrs waren iig Childhood Dream (intro), gevolgd door Balance en Closer. Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 01:12. |
![]() |
||
Citaat:
Verder was het idd fantastisch ![]() ![]() En zo goed als ze speelden, zo lelijk was de merchandise.
|
Hmmm
Ja, was wel gaaf concert, beter dan verwacht.. Maar miste a Dying Wish toch wel, net zoals t halve publiek trouwens... En toen ze zeiden da ze eens een 'echt metal' nummer gingen spelen kreeg ik hoop, maar toen gingen ze Fragile Dreams spelen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Anathema] A Natural Disaster tour Verwijderd | 20 | 28-11-2003 02:00 |