Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meid, je bent edge voor jezelf. En als je op D&A daar een topic voor opent heb je het toch niet helemaal begrepen.
Het komt voort uit vroege hardcore/punk, bewuste muziek, sociaal actieve muziek, maar wat jij daarmee te maken hebt vraag ik me ernstig af. En dreads, als je die hebt, staan ook niet echt voor een positive lifestyle. Nee, ik wil hier niet de elite uithangen, of claimen dat ik zelf sXe ben, ik wil alleen dat je even erbij stilstaat waar je mee bezig bent. Want alleen de edge hebben zegt geen fuck. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vroeg me alleen af of er hier mensen straight zijn, kom hier niet om te discussieren |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik drink niet,rook niet en gebruik geen drugs.
bewust,ja. mzz. argumenten. roken : geen behoefte aan,te duur. drugs : ook geen behoefte aan,en ook geen zin om naar mensen te zoeken die het verkopen. drinken : bier lust ik niet,wijn ook niet, en aan bacardi doe ik niet.
||
Citaat:
![]() ![]() (Ben aardig bijgedraaid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helemaal jammer vind ik dat soort uitspraken 'ik heb het niet nodig om te genieten'. Alsof dat de beweegreden is voor de meeste drugsgebruikers is ofzo, het is gewoon leuk om af en toe te doen. Ik vind dit argument wel lijken op 'ik hoef niet uit te gaan om te genieten' of 'ik hoef geen muziek te luisteren om te genieten', dat is het hele idee erachter toch niet! Je kan toch wel lol hebben met iets zonder het nodig te hebben. Daarnaast valt er nog veel te leren over je eigen onderbewuste met een hoop psychoactieve drugs. Ik denk dat je een beter en bewuster mens kan worden door middel van paddo's, lsd en dergelijke drugs. Toch nog even wat positiefs, ik vind dit beter dan die mensen die helemaal 'anti-drugs' zijn maar zich dan wel helemaal klem zuipen in het weekend of rookverslaafd zijn. In ieder geval wordt hier niet met 2 maten gemeten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() oh je zult weinig mensen hier vinden Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik las net toevallig dat topicstartster aan de SSRI's zit (Selective serotonine re-uptake inhibitors geloof ik maar correct me if I'm wrong) dus als er iemand hier afhankelijk is van een stof om d'r leven op orde te houden is het zij wel. Hoe hypocriet kan je zijn? En dan maar blaten 'ik heb die zooi niet nodig om te genieten'
|
![]() |
|
lifestyle?
ik ben bang dat je hier niet veel mensen tegen zal komen die dezelfde motivaties hebben.. in tegendeel! anyway.. ik wel.. maar ik ben eigenlijk soort van op proef ![]() (wat doe ik hier? wat doen mensen op onzin? ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2004 om 17:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen sex, geen vlees, etc viel daar toch ook onder? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het allemaal oke als je straight edge wilt zijn, maar wees er asjeblieft niet zo trots op, en teken al helemaal geen kruizen oid op je hand als een soort statement dat iedereen moet kunnen zien. Ik neem aan dat je t voor je zelf doet, prima, maar houdt het dan ook voor jezelf.
Ik rook af en toe en ik drink met uitgaan, dus voldoe niet aan de zogenaamde 'eisen'.
|
![]() |
|
|