Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Waarom maak je geen fotoboek aan en link je van daar de fotos naar het forum? |
![]() |
|
![]() |
ik heb in juli een optreden gehad van mijn dansschool. een paar foto's ervan (ik sta er zelf niet bij
![]() Het thema was 'movie'. ![]() Dit was de film 'Bollywood' ![]() (beetje rare foto): dit was de film '8 Mile' (in dit stuk zat ik ook, alleen niet bij deze groep) ![]() uhm ben ff kwijt hoe deze ook alweer heette ![]() |
![]() |
|
![]() |
nog meer foto's van mijn voorstelling
![]() weer '8 Mile' weer 'Bollywood' de laatste 2 zijn van de moderne versie van Romeo en Julliet, door de vakopleiding gedaan. Van de andere 2 heb ik geen flauw benul hoe deze blokken ook alweer heetten. dit was het disney blok, gedaan door een paar kleintjes ![]() beetje veel foto's, maar vind ze zo vet ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Fotografie: Jonas Briels http://www.jonasbriels.nl/ Ik in 2001 ! Donderdag auditie doen voor fame :-)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Zal ik ook nog ff een paar vage foto's van mij plaatsen:
![]() Ik en mijn mede videocameramensen tijdens `Dichterbij` 2001 ![]() Smile ![]() ![]() Ik ben lid van de Ambassade van het NNT. Ik sta echt helemaal achter aan ![]() ![]() De `machinefabriek` van het NNT waar ik vaak te vinden ben.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
want die mevrouw met die moeilijke spaanse naam was eerst bij de wereld van k3 en toen trad er dus ook een groep van die kleintjes op met zo'n diwali riddim-bollywood-kumars at number 42 achtig dansje op...
normaal kijk ik er nooit naar hoor! echt niet!
||
Citaat:
![]() Doe je aan toneel? |
![]() |
|
de foto's van dit jaar staan trouwens al een tijdje op deze site.
om het een stuk makkelijker te maken heb ik hier de directe link naar de site gemaakt. ook de wagen van vorig jaar, is hiet te bewonderen. en o ja, reageren mag
|
nee, maar we zijn alweer begonnen met bouwen (al sinds begin oktober) en 11-11 is de start van het carnavalsseizone met de prinsenbekendmaking, uitreiking prijs: clubje van het jaar en verwelkomen nieuwe clubjes.
ook onze pronkzittingen zijn alweer achter de rug en over 28 dagen is iedereen alweer aan het bier...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Fotografie Suushi | 27 | 12-02-2006 17:24 | |
ARTistiek |
fototje in mirror paco | 7 | 21-12-2005 19:45 | |
ARTistiek |
Aanstellerij? botulismf | 46 | 12-11-2005 17:22 | |