Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2004, 17:44
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-01-2004 @ 17:36:
O?
Vooral financieel:
Tottenham hoort bij de 20 rijkstre clubs van de wereld.
Advertentie
Oud 25-01-2004, 19:52
tinus11
tinus11 is offline
psv is in onderhandeling met de club van 100 miljard om de speler van 60.000 euro per week.

ja inderdaad door de nodige blesures wil psv bogarde graag overnemen van chelchie.
Oud 25-01-2004, 20:08
zlatani9
zlatani9 is offline
Kanu naar Ajax terug?! Zei een vriend van me.. (ene bloedgroepajax) maar ik geloof er weinig van
Oud 25-01-2004, 20:22
tinus11
tinus11 is offline
nee, kanu wil echt niet terug naar a'dam, hij is te belangrijk in london
Oud 25-01-2004, 20:51
Omnipresence
Omnipresence is offline
Ajax kan het salaris van Kanu nooit betalen.
Oud 25-01-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 25-01-2004 @ 21:22:
nee, kanu wil echt niet terug naar a'dam, hij is te belangrijk in london
volgens mij is ie vijfde spits :consuded:

1. Henry
2. Wiltord
3. Bergkamp
4. Arraidaire (ofzoiets)
5. Kanu

Misschien dat Pires nog eerder in de spits zou komen...
Oud 25-01-2004, 21:15
Alexanchez
Alexanchez is offline
Kanu is inderdaad totaal niet belangrijk. Als Jeffers en Pennant niet verhuurd zijn, komen die ook nog eerder...
Oud 25-01-2004, 22:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-01-2004 @ 18:44:
Vooral financieel:
Tottenham hoort bij de 20 rijkstre clubs van de wereld.

Wat heeft geld met een goed talent te maken?
Oud 26-01-2004, 09:59
Ketjing
Ketjing is offline
De broertjes de boer komen weer bij elkaar. Frank vertrekt per direct naar Glasgow
Oud 26-01-2004, 10:25
Verwijderd
PSV wil Winston Bogarde
Oud 26-01-2004, 10:32
Omnipresence
Omnipresence is offline
Rofl...
Oud 26-01-2004, 12:18
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Gister op radio Noord werd gezegt dat er 3scouts van Manchester United bij FC Groningen - PSV op de tribune zaten dus de kans dat hij weggaat wordt steeds groter.
Chelsea had ook belangstelling maar Robben wel daar absoluut niet heen.
Oud 26-01-2004, 12:27
Verwijderd
Cruz 'El Jardinero' verlangt terug naar Feyenoord

Oud-Feyenoorder Julio Ricardo Cruz heeft te kennen gegeven het niet naar zijn zin te hebben bij Inter. Inter dat toch al een turbulente periode doormaakt, heeft de afgelopen tijd toch al het nodige te stellen gehad. Voorzitter Massimo Moratti trad vorige week terug, en steraanvaller Vieri lonkt nadrukkelijk naar Barcelona. De resultaten zijn de laatste tijd ook niet om over naar huis te schrijven, en meerdere spelers schijnen ontevreden te zijn.

De 29-jarige Argentijn Cruz liet optekenen in Gazzetta dello Sport terug te willen keren naar zijn oude club Feyenoord. "De stad, supporters en de club zijn gewoon weg geweldig", zo vertelde hij. Cruz heeft tot op heden bij Inter zes treffers gemaakt in de Serie A in veertien ontmoetingen. Of de nieuwe technische staf van de club dit verlangen deelt is nog onduidelijk. Alhoewel menig Feyenoord-hart sneller gaat bonken bij de gedacht aan 'Cruz control'.

Zou wel leuk zijn voor Feyenoord, het is een goede voetballer. Maar ik denk niet dat het er van komt, hij is duur, en ze hebben net twee spitsen gekocht (Lazo en Kuijt).
Oud 26-01-2004, 12:35
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Nixje schreef op 26-01-2004 @ 11:25:
PSV wil Winston Bogarde
Gullit wou hem ook dacht ik (naar Feyenoord dus.)
Oud 26-01-2004, 12:37
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Boogie schreef op 26-01-2004 @ 13:35:
Snap sowieso niet waarom die nog steeds niet weg is bij Chelsea..
Als hij in vorm is komt er niemand langs en behoort ie misschien wel tot 1 van de beste verdedigers van de wereld.
Nu speelt ie niet eens in het 2de.
Iedereen wil hem toch hebben lijkt me..
Oud 26-01-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-01-2004 @ 13:37:
Snap sowieso niet waarom die nog steeds niet weg is bij Chelsea..
Als hij in vorm is komt er niemand langs en behoort ie misschien wel tot 1 van de beste verdedigers van de wereld.
Nu speelt ie niet eens in het 2de.
Iedereen wil hem toch hebben lijkt me..
Als je niet speelt, kom je meestal niet zo gauw weg, en dat is het probleem bij Winston.
Oud 26-01-2004, 12:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Nixje schreef op 26-01-2004 @ 13:51:
Als je niet speelt, kom je meestal niet zo gauw weg, en dat is het probleem bij Winston.
Hij had allang weggekunt.
Heeft nog getraind bij (ik meen) AZ, je gaat me niet vertellen dat ze hem daar niet wouden hebben.
En Scheringa heeft geld zat dus die kan hem wel betalen.
Oud 26-01-2004, 13:25
Ketjing
Ketjing is offline
Bogarde wilt alleen weg als er een club komt waar hij net zo veel kan verdienen als nu
Oud 26-01-2004, 14:13
Guissie
Guissie is offline
Rangers verlost Frank de Boer van Galatasaray

26/1/2004 7 :45

Het Turkse avontuur Frank de Boer is na een half jaar alweer voorbij. De Nederlandse recordinternational vertrekt bij Galatasaray en gaat spelen voor Glasgow Rangers, waar tweelingbroer Ronald dit weekend zijn rentree vierde.
De Boer kende weinig succes bij Çim Bom. In de Turkse competitie presteert de grootmacht ondermaats en in Europa overleefde de ploeg van coach Fatih Terimn de eerste ronde van de Champions League niet. Galatasaray plaatste zich met de derde plaats in groep D wel voor de UEFA Cup.

De Boer oogstte persoonlijk evenmin veel lof. Een enkele keer speelde hij ijzersterk, zoals in de derby tegen koploper Besiktas. Maar vooral zijn uitglijders kregen veel aandacht. Zo viel De Boer in de Champions League tegen Olympiakos Piraeus door de mand en maakte hij tegen Trabzonspor een blunder die Galatasaray een nederlaag kostte en scoorde hij een rode kaart in datzelfde duel.

De geruchten dat Galatasaray in de winterstop van hem afwilde, verwees De Boer van de hand. 'Ik weet dat ik niet heb gebracht wat ze van me verwachten. Ik hoop dat in de tweede seizoenshelft wel te doen', aldus de 33-jarige verdediger.

Maar vandaag komt het waarschijnlijk – de verdediger moet nog worden gekeurd - toch tot een vertrek bij Galatasaray en wordt Frank de Boer herenigd met zijn broer Ronald.

bron: www.vi.nl

Frank zal het bij rangers niet veel beter doen denk ik......
Oud 26-01-2004, 14:22
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-01-2004 @ 13:56:
Hij had allang weggekunt.
Heeft nog getraind bij (ik meen) AZ, je gaat me niet vertellen dat ze hem daar niet wouden hebben.
En Scheringa heeft geld zat dus die kan hem wel betalen.
Ja, was bij AZ...
Maarja, Bogarde was vastbesloten al het geld uit zijn contract bij Chelsea te wringen zelfs al zou hij niet spelen en niet eens meer mee trainen met de A-selectie. Wat wel begrijpenlijk is want hij is immers nog steeds een van de best betaalde spelers van de wereld.

Al zie ik het nog wel gebeuren dat hij naar PSV gaat. Ook daar zal hij redelijk veel gaan vangen denk ik, en zijn contract in Londen loopt af...
Wat een carriere heeft die gozer gehad tot nu toe zeg.
Oud 26-01-2004, 14:37
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Boogie schreef op 26-01-2004 @ 13:35:
gullit wilde cocu en stam ook naar rotterdam halen dus dat zegt niks.
cocu heeft zelfs dit jaar nog gezegd dat een terugkeer naar nederland een terugkeer naar psv is.
ook stam was een onmogelijk optie, omdat hij in de belangstelling van heel de italianse top staat en zelf heeft gezegt in nederland alleen voor een subtopper te willen spelen.

dus je moet nie te veel luisteren naar de mooi weer praatjes van ruudje...
Oud 26-01-2004, 14:42
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-01-2004 @ 15:37:
...en zelf heeft gezegt in nederland alleen voor een subtopper te willen spelen...
Feyenoord is toch een subtopper?
Oud 26-01-2004, 14:45
Verwijderd
de Rotterdammer Bogarde, die in het verleden uit kwam voor het Amsterdamse Ajax staat in de belangstelling van het Eindhovense PSV

klinkt wel
Oud 26-01-2004, 14:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 26-01-2004 @ 15:45:
de Rotterdammer Bogarde, die in het verleden uit kwam voor het Amsterdamse Ajax staat in de belangstelling van het Eindhovense PSV

klinkt wel
Oud 26-01-2004, 15:51
Omnipresence
Omnipresence is offline
Zo goed is Bogarde nou ook weer niet...

Overigens hoop ik ten zeerste dat Cruz weer terug naar Feyenoord komt. Dat zou geniaal zijn.
Oud 26-01-2004, 15:54
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Omnipresence schreef op 26-01-2004 @ 16:51:
Zo goed is Bogarde nou ook weer niet...

Overigens hoop ik ten zeerste dat Cruz weer terug naar Feyenoord komt. Dat zou geniaal zijn.
Een Bogarde in vorm wil iedereen wel in z'n elftal volgens mij hoor.
Oud 26-01-2004, 15:57
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
En dan Mart Smeets nog: "een voetballer die je misschien nog wel kent van de vorige eeuw''
Oud 26-01-2004, 16:04
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-01-2004 @ 16:54:
Een Bogarde in vorm wil iedereen wel in z'n elftal volgens mij hoor.
IDD, ik hoop trouwens echt dat ie naar PSV gaat... Als ie daar weer wedstrijd ritme op kan doen en in vorm raakt zie ik hem nog wel ons probleem voor de links-achter positie oplossen in het Nederlands Elftal voor het EK.
Hij blijft toch een van de betere (zoniet de beste) Nederlandse links-achter.
Oud 26-01-2004, 18:00
Ketjing
Ketjing is offline
Fulham meldt zich bij Vitesse voor doelman Jevric

De Engelse Premier League-club Fulham heeft zich bij Vitesse gemeld voor Dragoslav Jevric, zo meldt RTV Gelderland. De Serviër moet bij Fulham de concurrentie aangaan met ex-Ajacied Edwin van der Sar. Fulham wil Jevric het liefst per direct overnemen, iets wat voor Vitesse geen probleem lijkt omdat de doelman te zwaar op de begroting drukt.

Naast Fulham heeft ook de Oekraïnsche club Metallurg Donetsk interesse in Jevric, maar die club wil hem pas na 31 januari overnemen.

Jevric kwam in de zomer van 1999 naar Arnhem, waar hij tot nog toe 93 competitieduels speelde. Daarvoor kwam de 29-jarige doelman uit voor Rode Ster Belgrado. Bij Vitesse heeft Jevric nog een contract tot medio 2005.

Van mij mag Jevric vertrekken, van Fessum doet het goed en jeugdkeeper kan het bankje warm houden.
Met dit bericht ga ik ook ff verder denken. Interesse misschien voor Sar? vandaar dat ze meteen Jevric willen hebben?
Oud 26-01-2004, 18:05
Ketjing
Ketjing is offline
Van Hoogdalem maakt seizoen af bij Roda JC

26/1/2004 17:28

Marco van Hoogdalem keert terug bij Roda JC. De 31-jarige verdediger/middenvelder maakt het seizoen op huurbasis af bij de club uit Kerkrade.
Dinsdag zal Van Hoogdalem zijn eerste training bij Roda JC afwerken. Of hij komende woensdag al mee kan spelen in het competitieduel met ADO Den Haag, is nog niet zeker.

Coach Wiljan Vloet had al eerder te kennen gegeven op zoek te zijn naar versterking van zijn defensie. Voor Van Hoogdalem komt de overstap ook op een gewenst moment. Bij Schalke 04 kwam hij dit seizoen nog geen minuut in actie in de Bundesliga. Aanvankelijk kampte hij met een heupblessure, maar bovenal ziet coach Jupp Heynckes het niet zitten in de Gorinchemmer.

Van Hoogdalem speelde sinds de zomer van 1997 bij Schalke. Daarvoor kwam hij vier seizoenen uit bij Roda, dat hem medio 1993 had overgenomen van RKC. Net als Roda was ook de club uit Waalwijk zeer geïnteresseerd in Van Hoogdalem, die nog steeds in Kerkrade woont.
Oud 26-01-2004, 18:30
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Supermach schreef op 26-01-2004 @ 15:45:

klinkt wel
Vind Ajax - Psv nog een redelijke combi..
Oud 26-01-2004, 18:51
Verwijderd
beetje stom van Rangers om Frank de Boer te halen, het is toch wel overduidelijk dat ie de laatste periode erg slecht speelt en hij beter met voetbal kan stoppen...

roda heeft daarentegen wel goede zaken gedaan imo
Oud 26-01-2004, 21:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-01-2004 @ 19:51:
beetje stom van Rangers om Frank de Boer te halen, het is toch wel overduidelijk dat ie de laatste periode erg slecht speelt en hij beter met voetbal kan stoppen...
Zal zijn broer wel voor hem geregeld hebben
Oud 26-01-2004, 22:15
graag gedaan
graag gedaan is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-01-2004 @ 22:53:
Zal zijn broer wel voor hem geregeld hebben
dat heeft hij ook gedaan zei hij in voetbalinside
Oud 27-01-2004, 00:32
Omnipresence
Omnipresence is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2004 @ 17:04:
IDD, ik hoop trouwens echt dat ie naar PSV gaat... Als ie daar weer wedstrijd ritme op kan doen en in vorm raakt zie ik hem nog wel ons probleem voor de links-achter positie oplossen in het Nederlands Elftal voor het EK.
Hij blijft toch een van de betere (zoniet de beste) Nederlandse links-achter.
Ik denk dat dat meer over de links-achter positie in Nederland dan over Bogarde zegt. Ik vind het zo'n saaie en beperkte voetballer.
Oud 27-01-2004, 11:23
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-01-2004 @ 23:22:
Wat heeft geld met een goed talent te maken?
Hmm.. dat staat tooch best wel voor sich?
Als een club rijk is kan het dus ook dure (en dus goeie) spelers kopen. En dat Tottenham Toda verkiest boven een andere (dure) speler, zegt wel degelijk iets...
Oud 27-01-2004, 12:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 27-01-2004 @ 12:23:
Hmm.. dat staat tooch best wel voor sich?
Als een club rijk is kan het dus ook dure (en dus goeie) spelers kopen. En dat Tottenham Toda verkiest boven een andere (dure) speler, zegt wel degelijk iets...
Vind het bullshit eigenlijk.
ManUTD is de rijkste club van de wereld wordt steeds gezegt.
Moet je es kijken hoeveel miskopen die aan jonge spelers hebben gehad.
Denk niet dat die op 1hand te tellen zijn.
Spelers die misschien door veel blessures 1x in het 1ste spelen en daarna hoor je nooit meer wat van ze.
Als die Toda echt zo talent vol gaat ie echt niet naar ADO Den Haag hoor, dan gaat ie wel naar een betere club.
Oud 27-01-2004, 20:34
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 13:03:
Vind het bullshit eigenlijk.
ManUTD is de rijkste club van de wereld wordt steeds gezegt.
Moet je es kijken hoeveel miskopen die aan jonge spelers hebben gehad.
Denk niet dat die op 1hand te tellen zijn.
Spelers die misschien door veel blessures 1x in het 1ste spelen en daarna hoor je nooit meer wat van ze.
Als die Toda echt zo talent vol gaat ie echt niet naar ADO Den Haag hoor, dan gaat ie wel naar een betere club.
Het is dat een hand slechts 5 vingers heeft, anders was ik tegen dat eerste in gegaan...
Maarrem, dat ze ook miskopen hebben doet er weinig toe... het feit dat ze gehaald zijn getuigd al van een redelijk talent.

En mij hoor je niet zeggen dat Toda wel of geen talent is. Ik zeg alleen dat je wat van hem kan verwachten, omdat hij bij Tottenham heeft gespeeld...
Oud 27-01-2004, 21:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
graag gedaan schreef op 26-01-2004 @ 23:15:
dat heeft hij ook gedaan zei hij in voetbalinside
Dan heb ik het goed geraden

Nieuwe transfer: Drazen Brncic (Kroatië) voor de rest van het seizoen naar MVV Ex-AC Milan en Inter Milan (maar speelde daar weinig), Venezia en Charleroi.
Dirk Lehmann (Duitsland) komt niet naar MVV
Oud 27-01-2004, 22:43
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 27-01-2004 @ 21:34:
Het is dat een hand slechts 5 vingers heeft, anders was ik tegen dat eerste in gegaan...
Maarrem, dat ze ook miskopen hebben doet er weinig toe... het feit dat ze gehaald zijn getuigd al van een redelijk talent.

En mij hoor je niet zeggen dat Toda wel of geen talent is. Ik zeg alleen dat je wat van hem kan verwachten, omdat hij bij Tottenham heeft gespeeld...
Dat weet ik dat je dat niet zegt maar ik zeg alleen dat elke club een speler kan hebben die ze gescout hebben die dan een wereldwedstrijd speelt en dan bij zo'n club er helemaal niks van bakt.
Kan natuurlijk ook te maken hebben dat zo'n speler zich niet thuisvoelt bij zo'n club en er dan voor kiest weer laag te beginnen.
Maarja dit is zoeken naar een naald in een hooiberg, we zullen zien hoe die het doet.
Voor DH hoop ik dat ie het goed gaat doen behalve tegen Groningen
Oud 28-01-2004, 12:37
mobie
mobie is offline
Jonathan Blondel voor 3,5 jaar bij Club Brugge Belofteninternational Jonathan Blondel tekent vandaag na het afleggen van de medische testen een contract voor 3,5 jaar bij Club Brugge. De 19-jarige aanvallende middenvelder komt over van het Engelse Tottenham. De Spurs namen het talent in de zomer van 2002 over van Moeskroen, maar Blondel kwam in Engeland bijna niet aan spelen toe. Hij mocht twee keer invallen in de Premier League en speelde enkele matchen in de ligabeker.

Blondel is na de spitsen Victor en Balaban de derde offensieve aanwinst van Brugge deze maand. Hij moet bij de landskampioen in eerste instantie de concurrentie aangaan met Stoica en Ceh.

bron: standaard.be

Schitterende transfer: talentvol, jong, Belgisch
jeuj
Oud 28-01-2004, 12:50
Verwijderd
At 5 en de website van Bayern München melden dat Bayern bereid is 20 miljoen euro neer te leggen voor Wesley Sneijder.

Ajax zoekt naar een vervanger voor Ibrahimovic; de 23-jarige spits van Rode Ster Belgrado (2.02 lang) en Arsenal-speler Nwankwo Kanu zijn de grootste kanshebbers volgens Johan Derksen en AT 5.
Oud 28-01-2004, 17:06
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Supermach schreef op 28-01-2004 @ 13:50:
At 5 en de website van Bayern München melden dat Bayern bereid is 20 miljoen euro neer te leggen voor Wesley Sneijder.
Als er een club is waar van ik hoop dat ze geen jonge Nederlandse talenten kopen, is het Bayern wel...
Oud 28-01-2004, 18:25
Alexanchez
Alexanchez is offline
Anderlecht raakt Mornar kwijt aan Portsmouth
Ivica Mornar vertrekt per direct van Anderlecht naar Portsmouth. De clubs kwamen dinsdagavond al tot een akkoord over de transfer en woensdag bereikte de dertigjarige Kroaat zelf ook overeenstemming met de nummer zeventien van de FA Premiership. De spits moet nog een medische keuring ondergaan en zal daarna tekenen voor 2,5 jaar.

Mornar speelde sinds 2001 voor Anderlecht, maar kwam dit seizoen pas echt op dreef. Met tien treffers uit zestien duels was hij topscorer bij de paarswitten.

Bron: Voetbal.nl

Ik heb hier niet echt een mening over, ik ken Mornar niet zo heel erg goed qua spel. Daar zal nu door middel van RTL5 wel verandering in komen...
Oud 29-01-2004, 11:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
NEC akkoord met Paraguayaans toptalent

29/1/2004 1 :11

NEC staat op het punt een tweede grote aankoop te doen. De Nijmeegse club bereikte een mondeling akkoord met het Paraguayaanse talent Edgar Barreto.

Barreto is een negentienjarige middenvelder, die speelt bij Cerro Porteño in zijn geboorteland. Hij was een van de belangrijkste spelers van de Paraguayaanse ploeg die deelnam aan het Olympische kwalificatietoernooi in Chili en daar afgelopen weekeinde zeer verrassend ten koste van Brazilië een ticket verdiende voor de Olympische Spelen in Athene.

In dat laatste duel met Brazilië won Paraguay met 1-0 van Brazilië, doordat aanvoerder José de Vaca een voorzet van Barreto binnen kopte. In die nationale ploeg stond Barreto's drie jaar oudere broer Diego onder de lat.

Edgar Barreto geldt als een van de grootste talenten van Paraguay. Hij is een aanvallende middenvelder die beschikt over een verfijnde traptechniek, een sterke balcontrole en een goed schot. Bovendien verzet hij zeer veel werk in het veld. Dat laatste is niet vreemd, aangezien zijn grote idool Edgar Davids is. In eigen land waagt men hem qua speelstijl te vergelijken met David Beckham.

Mocht Barreto daadwerkelijk komen, dan is dat de tweede sensationele transfer van NEC in de laatste weken. Eerder lijfde de Nijmeegse club al onverwacht de Poolse international Andrzej Niedzielan in.

Oud 29-01-2004, 11:56
Verwijderd
Yuri Cornelisse tekent contract
29-01-2004

Yuri Cornelisse heeft donderdag het 4-jarige contract ondertekend dat hem van 1 juli 2004 tot 30 juni 2008 aan NAC Breda verbindt. Yuri was woensdagavond 28 januari in de wedstrijd met RKC Waalwijk tegen FC Volendam nog succesvol en scoorde in de 48e minuut de 1-0 voor de Waalwijkers. "Ik ben er hartstikke trots op dat ik bij NAC Breda kan gaan voetballen. De sfeer bij NAC Breda is fantastisch. Toen ik nog in Alkmaar woonde (zijn geboorteplaats red.) reisde ik regelmatig met de trein naar de Beatrixstraat om wedstrijden van NAC vanaf de B-Side te gaan kijken." aldus Cornelisse.

Zo horen we het graag! Yuri, heel veel succes de komende seizoenen bij NAC Breda

www.nac.nl
Oud 29-01-2004, 17:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Sevilla: anti-Betis clausule voor Reyes

De onderhandelaars van Arsenal stonden even met hun oren te klapperen, maar stemden in toen duidelijk werd dat het hun collega's van Sevilla menens was. En dus kwam er in het contract van José Antonio Reyes een anti-Real Betis Sevilla clausule.
Dat wil zeggen: het staat Arsenal vrij om Reyes te verkopen, ook aan clubs als Barcelona en Real Madrid. Maar als The Gunners besluiten het Spaanse supertalent aan Sevilla's aartsvijand Betis af te staan, of te verhuren, dan moeten de Londenaren een extreem hoge boete betalen aan Sevilla. Zo hoog, dat Arsenal het niet in zijn hoofd zal halen om Reyes aan Betis te transfereren.

Buiten de opmerkelijke clausule liet Sevilla nog veel meer kleine lettertjes in het contract opnemen. De club verzekerde zich bij succes van Reyes in Londen van tal van premies. Zo krijgt Sevilla twee miljoen euro iedere keer als Arsenal in de komende vijf jaar de Champions League wint en ontvangt het twaalf miljoen zodra Reyes 125 duels voor Arsenal heeft gespeeld.
Oud 29-01-2004, 20:35
Verwijderd
hehe, had het ook gelezen Wel echte rivaliteit tussen die twee clubs

Ik ben benieuwd of ie het gaat maken bij Arsenal. Ik heb die gozer eerlijk gezegd nog nooit zien spelen, ken hem alleen bij naam
Oud 29-01-2004, 20:42
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Supermach schreef op 28-01-2004 @ 13:50:

Ajax zoekt naar een vervanger voor Ibrahimovic; de 23-jarige spits van Rode Ster Belgrado (2.02 lang) en Arsenal-speler Nwankwo Kanu zijn de grootste kanshebbers volgens Johan Derksen en AT 5.
Van Kanu zou wel leuk zijn
Oud 29-01-2004, 20:47
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 29-01-2004 @ 21:42:
Van Kanu zou wel leuk zijn
Ik wacht eigenlijk ook nog steeds op Nando Rafael. Je zou hem nu inmiddels toch gewoon kunnen kopen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten