Advertentie | |
|
![]() |
|
ze vonden me te jong voor hem.. maar daar kwamen ze wel overheen toen ze me kende.. maar ze zei laatst dat ik er raar uitzeg en of t wel goed met me ging.. terwijl ik er gewoon uit zag en het ging prima... maarja.. ik vond zijn meoder nogal vervelen, zn vader is wel aardig....
tis nu we uit, dus heb geen schoonouders op dit moment
|
![]() |
Ik kan best wel heel goed opschieten met mijn "schoonouders". Nouja vooral met mijn schoonmoeder dan
![]() ![]() ![]() Het is gewoon een leuke meevaller als je goed kan opschieten met je schoonouders. Het maakt sommige dingen wel heel wat gemakkelijker. Maar het hoeft niet noodzakelijk goed te gaan om een goeie relatie te hebben.... Je hebt tenslotte een relatie met je vriend/vriendin en niet met zijn of haar ouders. |
![]() |
|
![]() |
Normaal hebben ze niks op mij aan te merken maar toen ik zaterdag wakker werd voelde ik me niet zo lekker dus vroeg ik mijn vriend nog ff bij me te blijven (anders zou hij bij een kennis ff mee gaan helpen, er was geen belofte gemaakt dus hij zat niet fout toen hij bij mij bleef) Roept ineens zijn moeder naar boven: "schaam je, jullie allebei"
![]() En die avond hadden we een etentje en na de nodige glaasjes alcohol was ik ineens de ideale schoondochter?! Met zijn vader heb ik nooit problemen en die zegt altijd dat ik er helmaal bijhoor. |
![]() |
|
Ik vind de ouders van mijn vriend oké, ik zie hen als m'n tweede paar ouders en met z'n moeder kan ik goed praten (over kinderen enzo
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en verder...nou ja...laat ik me daar maar niet over uitlaten ![]()
|
ik kreeg pas geleden kritiek van zn vader...of wij allebei.
over dat we teveel aandacht aan elkaar besteden en niet sociaal doen tegenover hen, wat ik op zich heel erg begreep want we kwamen die middag pas om 2 uur uit bed. gewoon een vriendelijk gesprek over hoe we wel wat beleefder konden zijn. en het was duidelijk uit het gesprek dat hij een beetje moeite had met het feit dat ik 17 ben en hij 23, dat hij hoopt dat ik geen dingen doe waar mn ouders niets vanaf weten en blabla. ach, ik begreep hem wel hoor. maar echt harde kritiek heb ik nog nooit gekregen. verder ga ik prima met ze om!
|
Mijn ma vindt per definitie elk meisje dat ik mee naar huis neem, al is het alleen maar voor samen-huiswerk-maken, ongeschikt...
![]() Mijn pa leeft niet meer... ![]() Anderzijds is elke jongen die eens meekomt altijd "wel een geschikte vent"... ![]() Conclusie: ma heeft liever een ideale schoonzoon dan een ideale schoondochter.... omdat ze zelf wel weet dat die niet bestaat... ![]() Vindt iemand het dan gek dat ik wel es denk: ik ben bi? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps-, Baby- en Opgroeitopic #17 Verwijderd | 500 | 05-01-2015 19:31 | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Werk, Geld & Recht |
als uitwonend inschrijven bamiPoep | 28 | 24-01-2010 23:28 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #9 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 16:43 | |
Liefde & Relatie |
relatie met iemand van een andere nationaliteit Verwijderd | 149 | 12-02-2006 22:18 | |
Liefde & Relatie |
De ouders van mijn vriendin komen voor het eerst op bezoek!!! G.T.C. | 30 | 28-09-2004 11:04 |