Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 17:33
marjolein6707
marjolein6707 is offline
Wat nu?
Het is uitgegaan, omdat er een jongen zat te stoken.
But I love him....
wat nu??
Ik weet niet of hij mij nog leuk vind.
We staan soms heel dicht bij elkaar, met onze gezichten een paar cm van elkaar af, en dan gebeurt er natuurlijk niks, maar het duurt meestal wel een paar seconden.
?????
Oud 26-01-2004, 17:37
ironflower
ironflower is offline
klinkt mss een beetje stom...

maar als jullie relatie uitgaat door een jongen die zat te stoken. was jullie relatie dan wel zo goed?
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat als je een goede relatie hebt, je het door iemand kan laten verstoken.
Oud 26-01-2004, 17:43
Starry
Starry is offline
Citaat:
ironflower schreef op 26-01-2004 @ 18:37:
klinkt mss een beetje stom...

maar als jullie relatie uitgaat door een jongen die zat te stoken. was jullie relatie dan wel zo goed?
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat als je een goede relatie hebt, je het door iemand kan laten verstoken.

Idd, en ehm meid je bent 13?!?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:01
ZerO
ZerO is offline
Ja niet lullig bedoeld maar je bent 13.
Dan spreek je niet van een relatie. Je kan niet van iemand houden als je 13 bent. Je kan iemand leuk vinden voor een tijdje en je ex-vriendje vindt jou waarschijnlijk niet leuk meer.
En die jongen wat deed hij dan ?Wat zei hij waardoor jullie "relatie" uitging ?
Oud 26-01-2004, 18:14
Luna
Luna is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-01-2004 @ 19:01:
Je kan niet van iemand houden als je 13 bent.
Jahoor, gaan we weer. Je kunt toch niet voor de hele wereldbevolking bepalen wat zij allemaal wel en niet kunnen.
Ik wil niet zeggen dat het hier wel zo is maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat het onmogelijk is.
En @topicstartster: tja, als jullie je relatie door gestook van buitenaf laten verzieken dan is er iets mis met de communicatie misschien. Als jullie daar nou eens over praten en het duidelijk is dat het niet uit is omdat het tussen jullie niet gaat dan komt het misschien nog goed.
Oud 26-01-2004, 18:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
vizz schreef op 26-01-2004 @ 19:14:
Jahoor, gaan we weer. Je kunt toch niet voor de hele wereldbevolking bepalen wat zij allemaal wel en niet kunnen.
Oke laat ik het zo zeggen : Ik neem aan dat als je 13 bent de kans dat je in staat bent om van iemand te houden ontzettend klein is.
Oud 26-01-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-01-2004 @ 19:25:
Oke laat ik het zo zeggen : Ik neem aan dat als je 13 bent de kans dat je in staat bent om van iemand te houden ontzettend klein is.
Ook dat vind ik discutabel: als een jongen en een meisje op die leeftijd zeggen dat ze van elkaar houden, waarom kan dat dan niet?? De spreekwoordelijke kalverliefde?? Beetje neerbuigend om iemand zijn/haar gevoelens zo als waardeloos te verklaren.

Maar ben ik het wel eens met Ironflower dat als die relatie uitgaat door het gestook van een ander dat ik mijn twijffels heb bij de kwaliteit ervan.
Beslist nog eens over praten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:38
Starry
Starry is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-01-2004 @ 19:34:
Ook dat vind ik discutabel: als een jongen en een meisje op die leeftijd zeggen dat ze van elkaar houden, waarom kan dat dan niet?? De spreekwoordelijke kalverliefde?? Beetje neerbuigend om iemand zijn/haar gevoelens zo als waardeloos te verklaren.
Ken jy een stel dat toen ze 13 waren al bij elkaar waren en dat nog altijd goed gaat etc?
Lijkt me sterk, want ik ken er geen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:40
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
ik ken er wel een, mn zus (17) en haar vriend (18).
Oud 26-01-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Starry schreef op 26-01-2004 @ 19:38:
Ken jy een stel dat toen ze 13 waren al bij elkaar waren en dat nog altijd goed gaat etc?
Lijkt me sterk, want ik ken er geen
Dussss omdat JIJ ze niet kent zou IK ze ook niet kennen.
Rare redenering hoor....

Eerlijk gezegd nee, ik ken ze niet, en ik heb ook niet gezegd dat dat zo zou moeten gaan, het ging mij meer om het idee dat een liefde pas echt is op het moment dat je 17 bent.........

Laten we eerlijk zijn als de topic starter haar leeftijd niet kenbaar had gemaakt, zou deze hele discussie er niet geweest zijn
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:59
Starry
Starry is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-01-2004 @ 19:47:
Dussss omdat JIJ ze niet kent zou IK ze ook niet kennen.
Rare redenering hoor....

Die opmerking zat er niet aan te komen hoor .

Citaat:
trumpetlover schreef op 26-01-2004 @ 19:47:

Eerlijk gezegd nee, ik ken ze niet, en ik heb ook niet gezegd dat dat zo zou moeten gaan, het ging mij meer om het idee dat een liefde pas echt is op het moment dat je 17 bent.........

Laten we eerlijk zijn als de topic starter haar leeftijd niet kenbaar had gemaakt, zou deze hele discussie er niet geweest zijn
Das waar...maar leeftijd zou waarschijnlijk toch gevraagd worden.
En als een relatie tussen mensen van 13 lang standhoud, vind ik dat erg knap maar tevens niet erg verstandig...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:14
*Madel*
*Madel* is offline
Laat jij een relatie uitgaan doordat er een ander zat te stoken? Als je relatie echt iets voorstelde is die sterk genoeg om daar tegen te kunnen lijkt me...

En wat dacht je van gewoon met je lief praten?....
Oud 26-01-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Starry schreef op 26-01-2004 @ 19:59:
Die opmerking zat er niet aan te komen hoor .

Das waar...maar leeftijd zou waarschijnlijk toch gevraagd worden.
En als een relatie tussen mensen van 13 lang standhoud, vind ik dat erg knap maar tevens niet erg verstandig...
Uiteraard, een bal voor open doel is er om er keihard in te knallen

en over dat laatste kun je discussieren, maar of houden van.. op 13 jarige leeftijd onmogelijk is, dat krijg je mij niet wijs gemaakt
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:35
Starry
Starry is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-01-2004 @ 20:31:
Uiteraard, een bal voor open doel is er om er keihard in te knallen

en over dat laatste kun je discussieren, maar of houden van.. op 13 jarige leeftijd onmogelijk is, dat krijg je mij niet wijs gemaakt

True, maar dat beweer ik ook niet dat het onmogelijk is. Wel lezen he
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Starry schreef op 26-01-2004 @ 20:35:

True, maar dat beweer ik ook niet dat het onmogelijk is. Wel lezen he
Ja maar jij reageerde op een reactie van mij dat eigenlijk een reactie was op de reactie van zero.

Zullen we verder maar ontopic blijven??
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:04
Starry
Starry is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-01-2004 @ 20:41:
Ja maar jij reageerde op een reactie van mij dat eigenlijk een reactie was op de reactie van zero.

Ja, I know, maar ik was het met haar eens vandaar .

Ontopic: nu weten we nog niet hoe die relatie van dat meisje was met haar vriend .
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:13
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-01-2004 @ 20:41:

Ey ik ben even weg en moet je kijken wat er allemaal gebeurt
Maar ja ik blijf bij mijn standpunt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 13 jarigen geestelijk aan toe zijn om van iemand te kunnen houden. Uitzonderingen bestaan uiteraard maar tussen de TS en haar vriend was het geen liefde als het uit is gegaan omdat een jongen zat te stoken
Oud 26-01-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-01-2004 @ 21:13:
Ey ik ben even weg en moet je kijken wat er allemaal gebeurt
Maar ja ik blijf bij mijn standpunt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 13 jarigen geestelijk aan toe zijn om van iemand te kunnen houden. Uitzonderingen bestaan uiteraard maar tussen de TS en haar vriend was het geen liefde als het uit is gegaan omdat een jongen zat te stoken
dat kan ook gebeuren bij mensen die ouder zijn, en dat heeft ook te maken met de kwaliteit van de relatie, niet met de kwaliteit van 'houden van' op een bepaalde leeftijd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:23
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-01-2004 @ 21:14:
dat kan ook gebeuren bij mensen die ouder zijn, en dat heeft ook te maken met de kwaliteit van de relatie, niet met de kwaliteit van 'houden van' op een bepaalde leeftijd
Ik ben met je eens, jonge mensen kunnne van mekaar houden en een goeie relatie hebben. Alleen in vind 13 jaar zo jong. Je hebt net voor het eerst gezoend , je voelt voor het eerst flinders in je buik en dan al van iemand kunnen houden is erg onwerkelijk.
Tuurlijk kunnen ze wel denken van ooh ik hou van hem maar wat ze waarschijnlijk voelen is gewoon verliefdheid, iemand erg leuk vinden maar meer dan dat is bijna onmogelijk.
Oud 26-01-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-01-2004 @ 21:23:
Ik ben met je eens, jonge mensen kunnne van mekaar houden en een goeie relatie hebben. Alleen in vind 13 jaar zo jong. Je hebt net voor het eerst gezoend , je voelt voor het eerst flinders in je buik en dan al van iemand kunnen houden is erg onwerkelijk.
Tuurlijk kunnen ze wel denken van ooh ik hou van hem maar wat ze waarschijnlijk voelen is gewoon verliefdheid, iemand erg leuk vinden maar meer dan dat is bijna onmogelijk.
Als jij daarvan overtuigd bent, so be it, ik ben het niet, puur omdat de geestelijke ontwikkeling vrij vlot kan gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten