Advertentie | |
|
![]() |
|
Mmmmm, ik zal maar niet de belerende opmerking maken dat het me niet echt gezond lijkt voor je lever om hem nog eens extra te stimuleren als hij het toch al zo druk heeft...
BTW ontnuchteren moet je dan wel op tijd doen, wil je een kater voorkomen... en laten we eerlijk zijn... je drinkt toch niet om daarna weer zo snel mogelijk nuchter te worden. Het lijkt me tenminste niet zo dat als je met een kater wakker wordt en dan dat spulletje inneemt, die kater ineens snel verdwijnd ofzo.
|
Verwijderd
|
Ik geloof er geen fuck van. Ik kan me niet iets voorstellen wat alcohol sneller afbreekt. Behalve dat hormoon (dacht ik) wat mannen hebben, dat breekt alcohol sneller af.
En idd lijkt het me slecht voor je lever. Ik had trouwens ook gelezen dat een heleboel deskundige zeiden dat het middeltje niet werkt. En @ cryps, tuurlijk neem je het dat niet tijdens het uitgaan, maar voor het slapen gaan, zodat je 'fris' wakker wordt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarre volgens mij heb ik een keer wat op tv erover gezien, dat ze t getest hadden, en dat t eigenlijk helemaal niet werkte en dat je beter terug kon gaan naar de oude methodes.. kheb alleen geen idee of t nou over te zelfde ging of iets soortgelijks ![]()
|
http://kg2.ontheweb.nl/
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Dat drankje zou wel kunnen werken, omdat bijvoorbeeld vitamine B alcohol sneller afbreekt. Maar als dat inderdaad (een van de) de werkzame stof(fen) blijkt te zijn, is dat wel heel duur betaald. Ik ga gewoon voor de vitamine B+C en een halve liter water voordat ik naar bed ga, en ik heb de volgende dag nergens last van... |
![]() |
||
Citaat:
Die wil ik namelijk wel eens proberen. Dit outox zal best werken maar ik giet al genoeg troep in mn lichaam dus dit laat ik maar --> veel water, geen kater.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stel, je bent dronken.. Verwijderd | 67 | 16-05-2004 21:57 | |
Eten & Drinken |
Geen kater met outox outox | 1 | 03-08-2003 22:56 |