Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik tsja, ik vind het niks..hoewel ik maatje 40/42 wel ok vind hoor, bij anderen maar niet op de catwalk..hmm ik blaat...nevermind, ik vind eht niet mooi..ofso..k benner niet echt uit
|
![]() |
Eerlijk gezegd vind ik volle modellen op de catwalk niet mooi, ik vind kleding bij slankere mensen vaak een betere pasvorm hebben, waar het op een catwalk toch om gaat.
Ik zeg hierbij niet dat ik slankere mensen over het algemeen mooier vind, ik vind het leuk als iemand niet helemaal 'perfect' is. Vollere mensen geven me vaak een relaxte, gezellige indruk (hoe cliché het ook klinkt). En verder voelt een dikker velletje natuurlijk lekkerder aan dan botjes ![]() Dit zijn allemaal dingen die op een catwalk niet belangrijk zijn, vandaar dat ik vind dat op een catwalk slanke mensen thuishoren. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het het leukst vinden als er naast hele dunne modellen ook veel meer wat dikkere modellen zouden zijn, ook op de catwalk. Er zijn genoeg modellen voor grote maten. dat zijn geen topmodellen, maar ze zijn er. De rest van de modellen is meestal heel erg dun, er zit bijna niks tussenin. Ik vind dat het gemengder zou moeten zijn, dun, dik en er tussen in, maar dat zie ik niet echt gebeuren.
|
![]() |
|
JA. Ik denk dat we van die anorexia moddelen af moeten. Er is nog altijd een verschil tussen die modellen en de XXL modellen. Daar tussen zitten nog vele maten. De gemiddelde maat in Nederland is geloof ik 42. Laat daar is meer modellen mee lopen, vergroot ook de afzet misschien wel! Het is wel zo dat sommige dingen slanke moddelen gewoon beter staan, maar is maar net hoe je het ontwerpt.
|
![]() |
Ik vind die modellen op de catwalk ronduit eng. Echt zulke uitgehongerde graatjes!
![]() ![]() Je maakt mij niet wijs dat mannen daar op vallen. Veel mannen zeggen dat ze slank mooi vinden, maar dat is toch niet slank meer? Dat is gewoon afzichtelijk als je het mij vraagt. Gewoon slanke en een beetje stevige vrouwen zou ik mooier vinden op de catwalk. Gezonde mensen die niet van water en coke leven! Mjah om nog maar niet te beginnen over die miljoenen vrouwen die persé ook zulke graatjes willen zijn en niet meer weten waar ze op moeten houden. Sure, zelf wil ik er ook wat af, maar zo dun vind ik echt lelijk. Als ik ooit mode ontwerpster word (yeah right...blijven dromen ![]() Tis gewoon iets idioots dat de modewereld in stand houd. Wie weet komt er ooit verandering in, laten we 't hopen ![]() Er zijn ontzettend veel mooie mensen die niet aan die eisen voldoen... |
![]() |
|
![]() |
Als je het postuur van modellen wil aanpassen aan de gemiddelde bevolking, moet je de rest van het uiterlijk ook doen.
De gemiddelde bevolking heeft geen parelwitte tanden, grote of sprekende ogen en een mooie bos haar. Het zijn modellen, die zien er nou eenmaal niet uit als de gemiddelde mens, dat is de bedoeling ook niet want die zie je overal al. |
![]() |
|
![]() |
zulke modellen zijn vaak (onbewust) een voorbeeld voor veel jonge meisjes.Dus met die anorexia dozen snap je wel waar een groot deel van deprssieve jeugd vandaan komt. Veel tieners gaan zich er echt aan meten.
Gewoon de gemiddelde op een catwalk vind ik prima =ik ben meastrecks=
||
![]() |
Citaat:
mensen hebben gewoon mensen nodig tegen wie ze opkijken, daar is niks mee mis mits het natuurlijk in een ethische mate wel een beetje verantwoord blijft |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hoeft niet op te kijken tegen catwalk modellen, omdat het modellen zijn (geloof me, in het dagelijks leven zien ze er ongezond uit) Als je tegen iemand op wil kijken, kijk dan tegen iemand op die ontzettend slim of lief is, of heel veel stijl heeft. Als je daarnaar streeft heb je er tenminste nog wat aan. Aan zo'n mager figuurtje heb je echt niks als je geen model bent ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het belachelijk dat er zulke dunne modellen worden gebruikt op catwalks. Een MODEL is vereenvoudigde weergave van de WERKELIJKHEID... En niet een hoopje graten waar bij velen nix vrouwelijks meer aan te ontdekken valt. Ik vind nu ook weer niet dat we gelijk door moeten slaan door mensen maat 46 er op te gaan zetten, maar gewoon modellen met normale-mensen-verhoudingen, die een GEZOND gewicht hebben, dus niet TE dun en niet TE dik. Mensen nemen immers een voorbeeld aan dit soort idealen en momenteel is dat voorbeeld denk ik niet erg goed voor het zelfvertrouwen van de meesten.
Zoiets vind ik dus bijvoorbeeld gewoon echt achterlijk Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 17:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 'k Sluit me bij de andere aan,de modellen mogen 'ietwat' normaler,ook al vind ik dat de meeste(die ik zie)echt niet zo uitgehongerd eruit zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
anyway : modellen moeten toch altijd iets excentrieks hebben, en niet standaard-good-looking zijn denk ik.... don't get me wrong *no model fan* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En of je iets beschouwd als voorbeeld bepaal je altijd nog zelf. |
![]() |
|
![]() |
In de laatste replies staan nogal wat uitspraken over dunne mensen ('graten' enz) waarvan ik niet echt blij word. Als er zulke gemene dingen over dikke mensen zouden staan zouden er heeel veel mensen moeite mee hebben, maar over een dun iemand mag je blijkbaar wel op zo'n harde manier oordelen. vind ik nogal hypocriet, je kunt ook op een normale manier zeggen dat je iets dikkere mensen meestal mooier vindt, dan kwets je niemand.
zo. dat moest ik even kwijt. |
![]() |
|
boeiend.. wat ik iig vind is dat ze welleens een wat realitischer beeld van vrouwen naar voren mogen brengen,, die uitgemergelde wrakken werken eetstoornissen bij andere vrouwen in de hand en dat is in mijn optiek zeer kwalijk te nemen.....
tis eigenlijk net zoiets als die idioot kleine chinese voetjes.. een onhaalbaar onnatuurlijk ideaal waar men aan moet voldoen tegenwoordig.. erg jammer is dat
|
![]() |
Ik vind slank mooi, maar graatmager niet. Als je kijkt in de Wehkamp bijv. bij bikini's zie je slanke vrouwen...die wel gewoon 'vel' hebben net als elk ander mens. Waarom ze op de Catwalk dan persé totaal uitgehongerd moeten zijn snap ik niet. Er is echt een duidelijk verschil tussen!
Twee catwalkmodellen: ![]() Twee modellen uit de Wehkamp... Die hebben tenminste een beetje heupen...zien er gezond uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind die wehkamp-modellen al stukken beter dan die catwalk-modellen, maar mn dat meisje in blauwe bikini nog wel aan behoorlijk dunne kant als je bv kijkt naar haar ribben bij haar borst. Maargoed, zij hebben tenminste gewoon een beetje gezondere vormen, die catwalkmodellen kun je gewoon zién dat het fout ziet, daz gewoon eng dun, daar steekt alles uit.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoiets meer dus. Ik krijg ook nooit opmerkingen van:"Wat ben jij mager zeg!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 08:24. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je hebt jongens die er op vallen en jongens die er niet op vallen. In de pubertijd ![]() Er liggen genoeg mannen op t strand die denkenl; mmmmmmm zon lekker dikkerdje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn ook mensen die van zichzelf al heel dun zijn, die vinden het echt niet leuk om voor uitgehongerd graatje uitgemaakt te worden. Geldt ook voor andere mensen die die vrouwen gelijk uitmaken voor "anorexia patientjes". Iedereen die overgewicht heeft, lijdt toch ook niet gelijk aan een vreetziekte? ![]()
|
Verwijderd
|
Er zit wel iets in, ja. Over het algemeen zijn de modellen op de catwalk een flink stuk dunner dan de 'gemiddelde' Nederlandse vrouw. Of dat verder een negatieve invloed heeft, kan ik slechts vermoeden en niet wetenschappelijk bewijzen, ik ben geen psycholoog.
Verder moet ik rosi wel gelijk geven. Er zijn genoeg mensen die van zichzelf vrij slank zijn en daar absoluut niet voor 'hongeren'. Mijn levensstijl moge bekend zijn (mijn voorliefde voor bier, pizza en friet inbegrepen ![]() (En Rosanne trek het je ajb niet aan, je weet wat ík van je vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Modellen voor schoolproject gezocht lotte_vermeij | 1 | 22-07-2016 15:32 | |
Muziek |
[ak gitaar] zere vingers Retinite | 45 | 23-08-2005 18:46 | |
Werk, Geld & Recht |
modelletje in spe ModePopje | 51 | 19-07-2004 13:08 | |
Lifestyle |
modellen Amisha | 76 | 06-04-2004 16:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |